22. Bölüm

1K 64 12
                                    

Yazar*

Takemichi nin yaşadığı o olay ın üzerinden bir hafta geçmişti. Herkes takemichi nin iyi olduğunu düşünüyordu ama takemichi hiç iyi bir durumda değildi. Geleceğe kurtarma çabası yetmiyormuş gibi üstünü üstlük aile sorunları ile boğuşuyordu.

(Benim kitabım benim saçmalıklarım)

Hanagaki ailesinin 4 çocuğu vardı.

1.Hanagaki takeomi en büyük çocuk idi ve dayak komasına girip  ölmüştü.....

2. Hanagaki takemichi yaşıyor ve blac drogon un lideri

3. Hanagaki tsukamichi, takemichi nin ikizi takemichi 3 saniye önce doğdu. Yaşayıp yaşamadığı bilinmiyor.....

3. Hanagaki takemi idi kızdı ve en küçük idi ne olduğu yaşayıp yaşamadığı bilinmiyor.....

Takemichi nin annesi de yarı şizofrendi bu yüzden ne zaman bir şey olsa sinirini takemichi den çıkartırdı.

Takemichi nın babasıda şiddet bağımlısı bir insandı takemichi çoğu kez şiddet uygulamıştı. Ve takeomi takemichi nin abisini döverek öldürmüştü. Zaten takeomi öldükten sonra bütün şiddeti takemichi görüyordu takemichi nin bedeni bu yüzden dayağa alışıktı. Takemichi doğduğundan beridir her türlü şiddet i görmüştü. Takemichi o evde sadece kardeşleri için durmuştu. Takemichi kardeşlerininde gözünün önünde şiddet görünce onları bir yurda verdi. Ve 2 yıl boyunca o evde kaldı sonra ise o evden kaçtı. Kimse bu gerçeği bilmiyordu.

Takemichi evden kaçtığı günden beridir ne kız kardeşi ayeme yi ne de ikizi tsukamichi yi ziyaret etmeye yurda gitmişti. Babası zaten ne takemichi yi bulabilirdi ne de ayeme ve tsukamichi yi. Takemichi kardeşlerini ne olur ne olmaz diye ziyaret etmiyordu eğer takemichi yi bulurlarsa kardeşlerime bir şey olmasın diye.
.

.

.

Takemichi aklına gelen düşüncelerden zar zor kurtuldu. Yatağından kalktı ve black dragon un lideri olduğunu belli eden black dragon un kırmızı ceketini giydi. Takemichi hariç black dragon daki herkes beyaz giyinirdi. Takemichi nın lider olduğu o beyaz insanlar arasından belli olurdu.

Takemichi giyindikten sonra black dragon un toplantı salonuna gitmek için evden çıktı.

Takemichi motoruna atlayıp son gaz sürmeye başladı. Aklına geçmişi ve şuana kadar yaşadığı ve yaşayacağı şeyler geliyordu.

Takemichi: Tch! Ne geçmişte ne gelecekte rahat var!

Takemichi en sonunda toplantı yerine gelmişti.

Black dragon un toplantı yeri fazlası ile genişti. Ve büyüktü.

Takemichi nın durduğu yerde fazlası ile yüksekti oradan takemichi yi herkes görebilirdi.

Takemichi en tepeye geçti.

Takemichi: Shusei herkes burda mı?

Shusei: Evet lider sadece izana ve kokucho gelmedi.

Takemichi: Tamam biraz daha bekleyelim.

En sonunda izana ve kokucho gelmişti.

İzana shusei ve koko nun yeri takemichi nin biraz aşağında kalıyordu.

Takemichi: Herkes beni dinlesin!

Takemichi nın bunu söylemesi ile beraber herkes susmuştu.

Takemichi: Anlat onlara izana.

İzana boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.

İzana: Dün ben ve shusei giderken son zamanlarda çeteler arasında toman ve black dragon dan bile fazlası ile ünlenmiş çete olan  deadiest çetesinin 2. lider yardımcısı ayame bizi çete savaşına davet etti. Eğer katılmazsak ise bu işi zorla yapacağını söyledi.

Takemichi: Black dragon! Herkes beni dinlesin kimse hatta kimse benim çetemi bir şey için zorlayamaz ama! Kimse de bizi tehdit EDEMEZ! HAFTAYA SALI SAAT 13:00 DA BURDA TOPLANIYORSUNUZ! 14:00 DA KAVGAMIZ VAR!!

Üyeler: NASIL EMREDERSİNİZ LİDER!

Diyip eğilmişlerdi.

Takemichi bu görüntü ile içten bir şekilde gülümsedi ve arkasına dönüp oradan ayrıldı.

Takemichi tam motoruna bineceği sırada mitsuya takemichi yi aradı.

Takemichi: Alo mitsuya.

Mitsuya: Alo takemichi senden bir şey isteyeceğim.

Takemichi: Dinliyorum.

Mitsuya: Bir kaç tasarım yaptım ve mankenlik yaparmısın acaba?

Takemichi nın yüzü domates gibi oldu.

Takemichi: Bi- bilemiyorum mitsuya.

Mitsuya: Takemichi lütfen.....

Takemichi: Pe- peki.

Mitsuya: Harika o zaman lütfen bizim eve gel.

Takemichi: Peki geliyorum.
.

.

.

.
Evet şerefsizlik yapıp burda bitireceğim fotolar diğer bölümde

Yeter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin