Yazar*
Takemichi aynaya baktı derin bir nefes aldı saçları baya uzamıştı savaşa sadece son bir gün kalmıştı
Takemichi derin bir nefes adlı saçlarını boyuyacaktı.
Takemichi: Geri dönüşü yok.
Takemichi siyah boyayı eline aldı ve boyamaya başladı.
.
.
.Takemichi aynadaki görüntüsüne baktı. (İstediğim gibi fanart yoktu)
(Siz biraz daha takemichi olarak hayel edin)
Takemichi balamadığı saçını kulağının arkasına aldı.
Takemichi: Düşündüğüm kadar kötü değil.
Sanzu: Lordum- ANANI SİKİM SEN KİMSİN!
Sanzu belindeki silahı çıkarttı ve takemichi ye doğrulttu.
Takemichi: OĞLUM MANYAK MISIN BENİM TAKEMİCHİ!
Sanzu: Oha harbi oha bir insan saçını boyuyunca bu kadar mı değişir.
Takemichi: Yakıştımı?
Sanzu: Fazlası ile de sen neden boyadın saçını?
Takemichi: Artık manjirou ya bazı şeylerin değiştiğini kanıtlamam gerek.
Sanzu sırıttı.
Sanzu: Bencede Lordum.
Ve işte o büyük gün gelmişti. Maichirou ile kaichirou yu sanzu kardeşi senju ya emanet etmişti. Senju herşeyi ilk başta bir sorgulasa da sanzu ona herşeyi zamanı gelince anlatacağına söz vermişti. Bebekler akashi ve senju nun ellerinde idi. Güvendeydiler.
Takemichi önde diğer çete üyeleri arkada idi takemichi kavga yerine ilk adımı atmıştı.
Manjirou da takemichi ile birlikte atmıştı. Konuşmaya başlayan ilk kişi izana oldu.
İzana: Oi! Çete lideriniz nerde!?
Takemichi: Anasının amında tamam mı!?
Sanzu kıkirdamaya başladı.
Mikey bu sesi hemen tanıdı nasıl yani o takemichi miydi?
Mikey*
O sesi hemen tanıdım. Nasıl ya? O takemichy miydi. Saçları uzamış ve siyaha boyamıştı arkadan da toplamıştı. Çok güzel gözüküyordu.
İzana ve diğer herkes şaşkındı. Takemichi nin yanına baktım sanzu orda idi... Sanzu? Sanzu taraf mi değiştirdi. Her zaman benim yanımda olan sanzu. Şuan takemichi nin yanında konuşuyorlardı.
Mikey: Kokucho konuşmaya git.
Kokucho bir adım öne çıktı. Karşı taraftan ise takemichi birini göndermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fanfiction@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var