17. Bölüm

1.3K 75 105
                                    

Yazar*

Takemichi yatağında oturmuş geleceğin nasıl öyle bir hâl aldığını düşünmeye başladı.

Takemichi içinden: 1 yada 2 tane ihtimal var. 1. Si ben gelecekte bir bok yedim mikey- kun bu sefer kafayı yiyip beni bildiğin sikti yada mikey- kun a ben çok büyük derecede hasar verdim.

Takemichi: AHH! ARTIK DAYANAMIYORUM! Chifuyu ya olanları anlatmaktan başka çağrem yok.

Takemichi chifuyu aradı.

Takemichi: Alo chifuyu.

Chifuyu: Takemichi? Bir sıkıntımı var?

Takemichi: Benim evime gelebilir misin chifuyu?

Chifuyu: Bekle geliyorum.
.

.

.

Chifuyu 5 dakika içerisinde takemichi nın evine gelmişti takemichi onu odasına davet etmişti. Chifuyu yatağa oturdu takemichi de sandalyesine oturdu.

Takemichi: Gelecekte mikey- kun fazlası ile değişiyor.......

Takemichi chifuyu gelecekle ilgili mikey nasıl biri olduğunu anlatmıştı. Chifuyu şok olmuştu.

Chifuyu: Oha!?

Takemichi: Ne yapcağım?

Chifuyu: Amk piçi! Niye bana söylemiyon götelek! Her neyse şimdi mikey- kun sana aşık bence-

Takemichi: Siktir len ordan!

Chifuyu: Lan adam ın gözleri resmen ben sana aşığım takemichi diye bağırıyor amk!

Takemichi: Abartma chifuyu!

Chifuyu: Tamam artık ben seni bizim guruba alırım.

Takemichi: Bizim gurup?

Chifuyu: Ukelerin gurubu!

Diyip göz kırptı chifuyu.

Chifuyu: Neyse şimdi mikey- kun sana aşık ama sen mal birisi olduğun için bunu göremiyorsun belki bu yüzden mikey- kun gelecekte sadist birine dönüşmüş olabilir.

Takemichi: Chifuyu: Ne yapabilirim madem bu kadar zekisin kurtar beni amk!

Chifuyu: Kanka vallaha o seni bağlar.

Takemichi: Ne demek beni bağlar!?

Chifuyu: Amk piçi tokyo nun gelecekte de şimdide amına koyan birini kendine aşık etmeden önce düşüncektin!

Takemichi: Chifuyu lütfen kanka senin beni bu konudan kurtarman gerek.

Chifuyu: Takemichy canım arkadaşım sen gitmişsin koskoca toman ın lideri tokyo nun en takıntılı adam ını kendine aşık etmişsin. Mikey la ben birmiyim adam bana bir koysa baji- san benim mezarımı kazar koduğumun malı!

Takemichi: Offf ya ne yapcam ben chifuyu?

Chifuyu: Naneleri yerken bana mı sordun amk?

Takemichi: Puşt!

Chifuyu: Herneyse şaka Maka mada faka şimdi gerçekten sen ne bok yiyeceksin?
.

.

.

Chifuyu ile takemichi uzun bir süre düşündü. En sonunda chifuyu açık havanın onlara iyi geleceğini düşündü ve takemichi ye gardurobundan bir kıyafet hazırladı.

 En sonunda chifuyu açık havanın onlara iyi geleceğini düşündü ve takemichi ye gardurobundan bir kıyafet hazırladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chifuyu bu kombini kendine hazırladı.

Chifuyu bu kombini kendine hazırladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu da takemichi ye.

Chifuyu: Gardırobu da çok güzel şeyler var sen de ancak bom bok şeyler giy!

Takemichi chifuyu nun bu tepkisine kıkırdadı.

Takemichi ve chifuyu hazırlandık tan sonra evden çıktılar.

Yoldayken izana aradı.

Takemichi: Ali izana bir şey mi oldu?

İzana: Merak etme michi hiç bir şey olmadı. Benim eve bir kaç kişiyi davet ettim onlarla birlikte pijama partisi yapacağız.

Takemichi: Kim var mesela?

İzana: Angry bide onun manyak ikizi smiley mikey mitsuya koko shusei kokucho baji draken ben ve kazutora.

Takemichi: Oh pekâlâ geliyoruz.

Diyip telefonu kapattı takemichi.

Chifuyu: Nereye gidiyoruz.

Takemichi: İzana nın yanına.

Chifuyu: Ben gelmiyorum.

Takemichi: Keyfin bilir baji- kun da artık başkası ile konuşur.

Chifuyu: Yok ben şaka yapıyorum tabikide geliyorum.

Takemichi: Döneklikte salla kazan.

Dedi ve kıkırdadı takemichi ve chifuyu.

.

.

Sınav haftası bitti notlarım yerlerde

Yeter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin