Yazar*
Takemichi elini en sonunda sarmıştı.
Takemichi derin bir iç çekti.Takemichi: Tsukamichi, takami tek yaşama sebebim sizsiniz.
Takemichi bir de hafiften şişmiş karnına baktı.
Takemichi: E tabi seni de unutmamak lazım.
Diyip gülümsedi.
.
.
.
.Takami nin cansız bedenine duygusuz gözler ile süzdü tsukamichi.
Tsukamichi: H- ha...
Hastaneden tsukamichi telefon ile aramışlardı tabiki tsukamichi takami ye bir şey olduğunu duyunca son suret gelmişti. Ve şuanda takami nin cansız bedenine bakıyordu.
Doktor: Efendim lütfen artık odadan çıkın en kısa sürede cenaza işlemleri başlayacak merak etmeyin.
Doktor tsukamichi odadan çıkardı.
Tsukamichi odadan çıkın karşısında. Nohoya, souya, kazutora, draken, mitsuya, hakkai, baji, chifuyu, pah, peh ve akkun u görmeyi beklemiyordu.
Akkun: O- olanları duyduk.
Tsukamichi akkun un bu lafı söylediği gibi yere çöktü ve bağıra bağıra ağlamaya başladı.
Akkun elini onun sırtına koydu ve oda ağlamaya başladı.
Orada bulunan toman üyelerinin hiç biri gözündeki yaşların düşmesine engel olamadı.
Souya biraz hava almak için hastaneden dışarı çıktı ve rindou yu gördü dışarıda.
Rindou souya nın yanına hızla geldi.
Rindou: Souya-
Souya rindou nun suratına sert bir yumruk attı.
Souya: Sen hangi yüzle benim yanıma gelip hiç bir şey olmamış gibi konuşabilirsin!
Rindou: Souya bak özür dilerim-
Souya: Ben sana güvendim rindou! Bir çok kez terk edilmiş olmama rağmen buna rağmen sana güvendim! Ama ama... Görüyorum ki sen hiç bir şey değmezsin.
Rindou: Bak biliyorum o gün mikey ile gitmem yanlıştı.
Souya: Evet yanlıştı sen buna rağmen o hala o lanet çete de duruyorsun! Sizin o lanet çeteniz geçen gün kadın tecavüzün den hapidaneye girdi ama o kadar hilekar bir çeten var ki o suçu masum bir adamın üzerine attınız!
Rindou: Souya bak biliyorum-
Souya: SEN 13 YAŞINDAKİ BİR ÇOCUĞU ÖLDÜRDÜN RİNDOU! Çeteniz uyuşturucu kaçakçılığından içeri gircekti ama siz ordan geçen birine suç atmayı tercih ettiniz ve gene temize çıktınız. Benim senin gibi iğrenç birinin özüne ihtiyacım yok rindou haitani...
Souya rindou acınası bir bakış attı ve hastaneye girecek iken rindou souya nın kolunu sert bir şekilde tuttu ve sokak arasına götürdü ve duvara doğru souya yı sert bir şekilde itti.
Souya: SENİNLE KONUŞACAK BİR ŞEYİM YOK-
Rindou duvar ile souya yı kendi arasına aldı ve rindou souya nın dudaklarını sert bir şekilde öpmeye başladı.
Souya rindou nun karnına sert bir tekme attı.
Rindou: Agh-
Souya: Ne o haintai? Yoksa işene engel oldum diye beni de mi öldürürsün?
Rindou nun bu sözler ile gözleri büyüdü.
Souya sokak arasından çıktı ve son kez rindou yu bakıp konuştu.
Souya: Sen cidden değiştin rin. Artık eskisi gibi değilsin ve şuan olduğun kişi beni cidden korkutuyor.
Diyip önüne döndü ve hastaneye girdi souya.
.
.
.
.Cenaze günü gelmişti kimse ağlamıyordu. Çünkü takami cenazesinde kimsenin ağlamasını istemiyordu. Gelen herkes toman üniforması giymişti.
Sanzu ise dışardan onları izliyordu.
Sanzu: Lordum bu haberden hoşlanmayacak.
Sanzu cenaze den çıktığı gibi takemichi nin yanına hızlı adımlar ile yürümeye başladı. Ama tabiki takami nin mezarına bir demet lavanta yi bırakmayı ihmal etmedi.
Sanzu takemichi nin evine girmeden önce anahtarını çıkardı takemichi nin anahtarı onda vardı.
Takemichi anahtar sesini duyduğunda kataru geldi zanneti bu yüzden sinirlenmişti.
Sanzu: Lordum.
Takemichi bu sesi duyması ile hemen i tarafa baktı.
Takemichi oturma odasında oturuyordu sanzu oturma odasına geldi ve şovelye oturşu yapıp takemichi nin önünde diz çöktü ve bedenini eğdi.
Sanzu: Size iyi haberler getirmedim Lordum.
Takemichi: Ne oldu sanzu?
Sanzu: Kardeşimiz trafik kazası geçirmiş şuan onun cenazesinden geliyorum.
Takemichi bunu duyduğunda elindeki kahve yere düştü.
Takemichi: Ne...? En baştan anlat!
Sanzu: Lordum bende daha yeni haberim oldu takami nin cenazesinden geliyorum. Tek bildiğim trafik kazası geçirmiş olması idi.
Takemichi: KALK TSUKAMİCHİ NİN YANINA GİTMEMİZ GEREK!!
Sanzu hemen ayağa kalktı takemichi hiç bir şeyi umursamadan evden çıktı sanzu arabaya bindi ve takemichi de hemen onun yanına bindi.
Takemichi: SANZU ŞU LANET ARABAYI DAHA HIZLI SÜR!
Sanzu başını salladı ve arabayı daha hızlı sürdü.
Takemichi de gözündeki yaşlar a engel olamıyordu. Hepsinin gözünden düşmesine izin verdi.
Sanzu tsukamichi nin evine geldiğinde direksiyonu hızlı bir şekilde kırdı.
Takemichi hemen arabadan indi kapıyı açmaya çalıştı ama kilitli idi.
Takemichi omzu ile kapıyı hızlı bir şekilde kırdı ve içeri girdi.
Takemichi: TSUKAMİCHİ!
Takemichi en üst kata çıktı ve tsukamichi nin odasına girdi.
Takemichi: Tsu- tsuka?
Takemichi şuan havada asılı durmuş. İntihar etmiş tsukamichi nin cesedine bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fanfiction@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var