Yazar*
Takemichi okuldaydı babası ile onlan konuşmasını düşünüyordu. Babası ona akşama kadar süre vermişti.
Takemichi kardeşlerine arkadaşların ve mikey a bir şey olmasını göze alamazdı.
Akşam onu babası toman ın toplantı yerinden araba ile alacaktı. Takemichi toman ın toplantı yerinde almasını kabul etmedi ama babası inatla orada alacağını söyledi ve gene tehtid etti.
Chifuyu: Oi takemichi ne düşünüyorsun böyle kara kara.
Diyip güldü chifuyu.
Takemichi ise hemen her zaman yaptığı role büründü.
Takemichi: Hiiiiç geleceği merak ediyordum umarım boka sarmıyordur.
Diyip aptalca sırıttı takemichi.
Takemichi: Benim akkun un yanına gitmem gerek!
Diyip hızla çıktı. Akkun u kantinde gördü takemichi.
Takemichi: O- oi! Akkun!
Akkun hemen takemichi nin yanına geldi.
Takemichi: A- akkun akşam Sa- saat 8 de çetenin bütün üyelerini topla!
Akkun: Toman?
Takemichi: Evet nasıl o- olsa onlarda bizim çetemizden...
Takemichi nin kafası yere eğikti.
Akkun: Dur bir dakika sen ağlıyor musun!?
Takemichi: Hehehe aptal neden ağlıyacağım sadece çe- çeteyi akşam toman ın eskiden toplantı yaptığı yere çağır.
Takemichi arkasına döndü ve hızla koşmaya başladı.
Akkun: Oİ TAKEMİCHİ!
Takemichi nin gözünden yaşlar dökülüyordu.
Takemichi içinden: Sınıfa bu halde gidemem eve gitmem gerek!
Takemichi sınıfa girdi.
Chifuyu yoktu muhtemelen baji nin yanına gitmişti.
Çantasını aldı ve okuldan hızla çıktı.
Şuan okulu dikene bile takamazdı.Takemichi kendi ve kardeşlerinin yaşadığı eve girmeden önce uzun süre baktı.
Takemichi eve yavaş ve titrek adımlarla girdi. Kapıyı yavaşça açtı ve kapının gıcırtıyarak açıldı.
Takemichi eve baktı. Kardeşleri ile yeni kavuşmalarına rağmen bu evde o kadar çok anıları vardı ki.
Her bir köşede bir anısı.
Ayakkabılığa baktı takemichi. Ayakkabılıkta tsukamichi takami nin bacığını bağlaması diye takami onu evden ayakkabılarla döverek dışarı atmıştı.
Gülümseme den edemedi takemichi içeri girdi.
Ve sol tarafına mutfağa baktı.
Aklına takemichi nin yemek yaptığı zaman takami nin onun arkasından sarılıp "bu gün yemekte ne var?" Diye sorusu geldi. Tsukamichi nin de takami ye kıskandığını belli eden bakışlarını da hatırladı.
Takemichi ağzından ufak bir kıkırtı kaçırdı ama bu gülümseme acı dolu idi.
Takemichi odasına çıktı. Çantasındaki kitapları ve defterleri boşalttı.
Ve içine bir iki parça kıyafetini koydu. Sonra toman üniformasını black dragon lider üniformasını koydu. Mikey ın swetini chifuyu nun ona verdiği arkadaşlık bilekliğini takami nin ona doğum gününde aldığı hello kityli kazağı koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fanfiction@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var