Yazar*
Mikey bi süre gittikleri yere boş boş baktı ve arkasını dönüp tapınağa doğru gitmeye başladı.
Tapınağa geldiğinde nerdeyse bütün black dragon / toman üyelerinin orda olduğunu gördü.
Draken mikey gözlerine baktığında yerinde titremişti.
Baji: Oi mikey-
Mikey: Kes sesini baji.
Mikey merdivenlerden çıktı ve en üst basamağa vardığında. Konuşmaya başladı. Ama mikey ın konuşması artık samimi değil. Buz gibiydi.
Mikey: Black dragon dan ayrılıyorum bir daha ne hangaki takemichi yi nede hangaki ailesinden birini görmek istiyorum.
Takami ve tsukamichi bu duyduklarını ile gözleri büyüdü.
Takami hemen mikey ın olduğu merdivenlere çıktı ve oda sesini mikey sesinden daha soğuk çıkmasına özen göstererek konuştu.
Takami: Ne demeye çalışıyorsun manjirou? Senin sevgin bu kadar mı?
Mikey ın gözleri olabildiğince karardı.
Mikey takami nin üstüne doğru yürüdü takami bir adım bile geriye atmadı.
Mikey: Senin o abin olucak kişi bu gün onun peşini bırakmamızı istedi. Son olarak abin in bir eşi var ve hamile.
Takami ve diğer bütün black dragon / toman üyeleri bunu duyduğunda hepsi nin dili tutuldu kimse ne konuşacağını bilemedi.
Tsukamichi: Ne- ne demek hamile? Sen bunu nerden biliyorsun!?
Mikey: Artık kendi çetemi kurucağım ve hanagaki takemichi ne olursa olsun öldüreceğim.
Takami bu sözleri duyduğu gibi sinirden damarlı gözükmeye başladı.
Takami o anki sinirle mikey a bir tekme attı.
Ama mikey takami nin tekmesini kolayca tuttu ve takemi nin bacağını kırdı.
Takami: AHAAAA!
Tsukamichi birden mikey ın yüzüne sert bir yumruk artıp onu geriye uçurdu.
Takami yerde çöktü ve kırılan bacağını tuttu.
Tsukamichi: Sen çok değiştin manjirou sano.
(Bizim sosyal cinin her gün dediği kelime)Mikey yerden kalktı ve tsukamichi nin üstüne doğru yürüdü.
Baji ile draken hemen tsukamichi nin önüne geçti.
Baji: Mikey dur!
Mikey o gün sinirini alamadı ve bütün üyeleri yere serdi.
Mikey: Kendi çeteme gideceğim.
İzana teredütte kaldı ama mikey a bakmadı gerekiyordu. İzana takemichi ye verdiği sözü tutması gerekiyordu.
Flacback*
Takemichi: Oi izana!
İzana gülümseyerek yerde oturan liderine döndü.
İzana: Efendim michi?
Takemichi de izana gülümsedi ve konuştu.
Takemichi: Eğer bir gün bana bir şey olursa-
İzana: Lütfen şöyle şeyler deme o zaman garip bir his oluşuyor içimde.
Takemichi kıkırdadı ve konuştu.
Takemichi: Olsun gene de dinle eğer bir gün bana bir şey olursa mikey a yani manjirou sano ya göz kulak ol tamam mı?
İzana: O sımarık veledin neresine bakcam ben?
Takemichi gene kıkırdadı bu kıkırdamasına kakucho da eşlik etti.
Takemichi: O senin kardeşin izana lütfen ona benim için bak.
İzana: Off onu zaman gösterecek.
Takemichi: İzana lütfen bana söz ver ona bakacağına dair söz ver.
İzana: Peki peki söz veriyorum.
Takemichi: Kaku sende bu gerizekalıya bak olur mu?
İzana: Ne gerizekalası be!?
Kakucho: Tamam tamam söz.
Dedi gülerek.
Flacback end*
İzana kakucho baktı. Kakucho başını salladı ve yerden kalkıp mikey arkasından yürümeye başladılar.
Onun arkasından shusei, ran, rindou ve koko mikey arkasına geçti.
Hepsi mikey ı takip etti.
Onları izleyen saçları beyaza kaçan ağzındaki siyah maskesi ve üzerindeki toman iniforması ile dayak yemeğen ve dikkat çekmeyen toman iniforması dikkat çekmeyen bir yerde duruyordu.
Maskesinin altından gülümsedi ve mikey gidişini uzun bir süre izledi.
Mikey gidince hemen toman ın toplantı yerinden çıktı.
..
.
Beyaz kaçan sarı saçları ile sato malikanesine geldi ve görevlirleri ona kapıyı açar açmaz içeri girdi.
Açık sarı saçları ile bir odaya girdi ve bir dizini yere çöktü ve gövdesini olabildigince eğdi.
?: Lider-
?: Anlat senzu.
Senzu: Mikey artık kendi gibi değil ve seni öldüreceğini söyledi.
Takemichi sadalyesini döndürdü ve senzu ya köyü gözleri ile bakıp konuştu.
Takemichi: Bunun için sabırsızlanıyorum.
Senzu ve takemichi beraber sırıtmaya başladılar.
..
.
.
İşler karışacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fanfiction@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var