Part 106

129 17 0
                                    

I don't care what they say I'm in love with you.


He was never mine, but losing him broke my heart.


They'll grab your waist and whisper in your ear but six months later you'll find yourself drunk texting them that you miss them and they won't respond.


The saddest moment is when the person who gave you the best memories, becomes a memory.


Bitch, he's taken. Stop flirting.


Maybe I don't cry, but it hurts. Maybe I won't say, but I feel. Maybe I don't show, but I care.


Boys who smile when you two make eye contact. *-*


Mutig ist der Mann, der in das gebrochene Herz einer Frau reinfasst, sich die Finger an den Scherben schneidet und trotzdem alles versucht um es zu heilen.


We are not given a good life or a bad life. We are given a life. It's up to us to make it good or bad.


It's 4am. You're sleeping. I'm crying.


Es gibt Schmerz, der dich verletzt und Schmerz, der dich verändert.


Liebe ist, wenn dich jemand früh morgens anlächelt, obwohl du aussiehst wie ein Waschbär auf Drogen. (M) <3


Wenn jemand 'egal' sagt, dann lügt er. Niemanden ist etwas oder alles egal. Diese Menschen haben einfach nicht mehr die Kraft zu reden.


Today, I realized that the word bed actually looks like a bed.


Ich bin so vielen Menschen dafür dankbar, dass sie mir jeden Tag zeigen, wie ich niemals werden möchte. ;)


Someday you'll miss her like she missed you. Someday you'll need her like she needed you. Someday you'll love her and she won't love you.


Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.


Weißt du wieso zwei Herzen, wenn du sie zeichnest nie gleich groß sind? Weil eine Person den anderen immer mehr liebt.


Every pro was once an amateur. Every expert was once a beginner. So dream big and start now.


Life is so beautiful, when you think he's yours.


Und am Ende verliert der, der am meisten liebt.


It's sad when someone can walk right past you and pretend that you were never a big part of their life.


Come here. I miss you.. (M)


Ich hätte dir nie sagen dürfen was ich für dich fühle.


Alles, was uns bleibt ist die Erinnerung an etwas, das nie wieder kehrt.


My strength did not come from Lifting weights. My strength came from Lifting myself up every time I was knocked down.


Sometimes I'm so shy that even my hands won't to be seen..


My heart breaks a little when I hear your name.


Gefühle gezeigt, Kontakt verloren..


People make mistakes. Even the people we love.


Music is my life, the lyrics are my story.


We all know mirrors don't lie. I'm just grateful that they don't laugh.


Wer nie durch meine Augen gesehen, durch meine Ohren gehört und mit meinem Herzen gefühlt hat, kann gar nicht wissen, was in mir vorgeht!


It's been a long day without you my friend and I tell you all about it when I see you again.. :( <3


Him. His smile. His eyes. His voice. His laugh. His warmth. His existence. Him. (M)


Smartphone weglegen und der Person, die mit einem spricht, Aufmerksamkeit schenken. Gibt es eine App für. Nennt sich "Respekt".


Ich glaube "bitte bleib" sind die mit Abstand traurigsten Worte. Wie verzweifelt muss ein Mensch sein, dass er um die Anwesenheit eines anderen bittet? Wie sehr muss er ihn lieben? Wie sehr muss er ihn brauchen? Wie sehr ist er abhängig von dieser Person, dass er denkt ohne diese Person nicht klar zu kommen?

~Sprüche~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt