Arkadaşlar öncelikle hepinizin klasik+sıkıcı+uzun yazar notlarından sıkıldığınızı biliyorum ama bunu yapmaya mecburum. Lütfen okumadan geçmeyin.
Hikayeyle ilgili ;
1) Hikayemin ilk bölümlerine baktığımda çok mantıksız şeyler yazdığımı, kısa zaman içerisinde bir sürü olay yazdığımı farkettim. Bu kitap benim ilk kitabım olduğum için acemiliğime denk gekmiş. Bunları farkettiğim için ilk bölümden şu ana kadar yazdığım tüm bölümlerde değişiklikler yapacağım. Zamanlamaları, yazım yanlışlarını, olay ve diyalog eksiklerini doğru birnşekilde tekrar yazacağım.Sizler şimdi soruyorsunuz? " Biz tekrar mı okumak zorundayız?' diye. Çok haklısınız bunuda düşündüm. Söylediğim gibi sadece zamanlamalarda falan değişiklik yapacağım. Olayların sırası, karakterler vs. Onlarda bir değişiklik olmayacak. Ha bu değişikleri yaparken bölüm yayınlamaya devam edecek miyim? Tabii ki devam edeceğim. O konuda hiç bir şüpheniz kalmasın.
2) Dokuzuncu sınıf öğrencisiyim ve derslerim cidden ağır. Yine de her hafta bölüm yayınlamaya çalışıyorum. Yayınlayamadığım zamanlarda oluyor. Üzgünüm. Bu yüzden bölüm günleri belirleyemeyeceğim çünkü bir gün sınav olsak diğer gün quiz oluyoruz. Hocaların işi belli olmuyor. Ama ben size söz veriyorum bölümleri en kısa zamanda yayınlayacağım.
NOT: Cuma-Cumartesi arka arkaya bölüm atacağım. Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum anlayın beni.
3) Arkadaşlar insanlar birbirlerinin hikayelerini sevmek ya da okumak zorunda değiller. Bana hikayelerim hakkında güzel yorumlar geldiği kadar kötü ylrumlarda geliyor. Kötü yorum atanlara kızmıyorum çünkü beğenmemeleri çok normal. Her insan şekerden aynı tadı alamaz bunun gibi düşünüuorum ama bu kötü yorumlar seviyesiz olunca gerçekten sinirimi bozuyor.
Şahsıma hakaret, kitaplarıma hakaret edenler gerçekten sinirlerimi bozuyor. Böyle şeyler yapmayın. İyi - güzel yorum yapanları öpüyorum hepinizi çok seviyorumm.
4) Karakterlerimden Doğukaan Tarancı'nın kitabımda karakter olduğundan haberi var. Ona mesaj atmak isteyenler bana atıyorlarda şu hesap onun kendisine aittir. Bu hesaptan ona söyleyeceklerinizi iletebilirsiniz. Dogukan_taranci!!!
6) Bölümleri okuduktan sonra oy ve yorumu unutmayın.
7) Artık bölümler Toprak-Hayal-Rüzgar üçlüsüne baskın olacaktır.
8) İyi uykular hayalperest okuyucularım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmayacak Bir Hayal
Teen FictionYeni. Üç harfli bir kelime genç bir kızın hayatının merkezi olabilirdi. Yeni okul, yeni arkadaşlar, yeni ikilemler. Evet, yeniler klişeydi belki ama o şanssızlığın dibinde olduğunu düşünürken hayatına iyi gelen birden fazla insanla tanışmıştı. ...