23) OBH- Sahil Rüzgar'ı

1.1K 93 45
                                    


Arkadaşlar biliyorum bu bölümle bir alakası yok ama ben size bir şey söyleyeceğim. Düşündüm ve bir karar aldım. Karakterlerin kendilerine ait belirgin birkaç özellik, hobi ne bileyim beğendikleri şeyler hakkındaki görüşleri falan önceki bölümlerden aralara ekleyip bundan sonraki bölümlerde de devam ettireceğim. Mesela Hayal için başladım. Onu twetter kullanan biri yaptım. Bazı bölümlerde de attığı twetlere yer vereceğim. Bu bölümde olduğu gibi (:

Toprak'ın instagrama attığı replik multi de yer almaktadır. Arkadaşlar birde bir şey söyleyeceğim. Hikayemizin instagram hesabı olan Olmayacak.bir.hayal hesabını artık tamamen ben kullanıyorum. Mesaj atmak isteyenler oradan atabilirler. Hikayenin beğendiğiniz bir bölümünü dm'den yollarsanız paylaşırım. Bu arada instagramdaki wattpad.turkey hesabına da hikayemizle ilgili kesitler atabilirseniz sevinirim. Unutmadan Toprak ve Hayal'in bundan sonra atacağı tweetlerle ilgili önerisi olanlar yoruma mutlaka yazsınlar.

Bölüm ithafı : zeyueharam
Bölüm şarkısı: Kolpa- Nasıl Öğrendin Unutmayı

Kısa ama erken sürpriz bir bölüm. İYİ OKUMALAR! (:
-----

Bitti dersin > Bitmesini istemezsin.

Mutlu gibi davranırsın. > Ama mutlu değilsin.

Yanında olsun istersin. > Ama bunu kendisinin kaybettiğini düşünüp yine sen engellersin.

Ağlamak istersin. > Güçlü görünmek için ağlamazsın.

Kabullenirsin. > Ama içinde hep bir acı vardır.

Affetmek istersin. > Gurur çıkar gelir uzaklardan. Affedemezsin.

Aslında yaptığımız şeylerin çoğu mantıksal değil mi? Bitmesini istemiyorsan neden bitti diyesin ki? Yanında olsun istiyorsan uzaklaştırmasana. Bırak gelsin. Söylesene sencede güçlü insanlar ağlamazlar ? Acı çekiyorsan, aklında bir şüphe varsa, böyle olamaz diyorsan neden bir evet cevabını kabullenip susuyorsun ki? Neden gidip işin aslını öğrenmiyorsun? Affetmek bir kul için çok zor bir şey değil be gülüm. Ama o gururuda bilmem değil. Bilirim. Tam bir bulaşıcı hastalık gibidir. İnsan kanına bir bulaştı insanın tüm duygularıyla oynar. Yapmak isteyeceği şeyi engeller. Bulaşıcı virüs görevliğinede genelde kalpten başlar. Kalbi kemirir kemirir kemirir. Ve susturur. İşte sen buna izin vermemelisin.

Olmayacak  Bir HayalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin