פרק 2

351 19 16
                                    

זה מרקוס☝️
הייתי בהלם כשגיליתי שהאדם שהיה מולי היה מרקוס, השכן שלי שהוא במקרה גם חברי הטוב ביותר מאז כיתה א' בואו תכירו אותו.

שם: מרקוס נוניז

גיל: 17

צבע עיניים: תכלת

צבע שיער: כסוף

נטייה מינית: סטרייט

קשר משותף: שכנים, חברי ילדות, יושבים יחד בכיתה, שותפים בשיעור ביולוגיה

עכשיו כשאתם יודעים מי זה מרקוס אפשר לחזור לסיפור, "יו ג'ניפר מה נסגר אתה שוב בורח ממיגל האידיוט הזה ?" מרקוס שאל, "נו ברור ? מה אתה חושב ? הסתום הזה תמיד מצליח למצוא אותי לא משנה כמה אני מתעלם ממנו".

אה דרך אגב שכחתי לספר לכם מרקוס הוא היחיד שיודע את הסוד שלי ולא אני לא מדבר על זה שאני גיי כי את זה כל בית הספר יודע אבל כבר נמאס להם לצחוק עליי על זה מכיתה ז' בערך אז הם הפסיקו, אני מדבר על הקראש שלי מכיתה ח' אני חושב וכמובן שהוא מכיר אותו טוב הרי הוא חבר טוב של שנינו טום אלחנדרו כרגע אני מעדיף לא להציג אותו אבל אנחנו נגיע לזה, "בכל מקרה ליאו, חשבת על ההצעה שלי ?" שאל מרקוס.

"תקשיב מרקוס אם כמה שהייתי רוצה לעזור לך עם נבחרת הכדורעף אני לא יכול..." אמרתי לו בזמן שחזרנו ללוקר שלי ולקחתי את הספרים שלי לשיעור ביולוגיה, "למה לא ? תחשוב על זה אם תהיה איתי בנבחרת תוכל גם להיות עם טום כל הזמן...".

"עם ט-טום ?" אמרתי בזמן הפלתי את הספרים שלי, " פחחחחחח לא אתה לא אמיתי ג'ניפר אשכרה הפלת את הספרים רק בגלל שדיברתי על טום ?" מרקוס צחק עליי, "מה אתה רוצה מרקוס ? אוף..." אמרתי כולי נבוך "אני לא רוצה ממך כלום ליאו אבל אתה כנראה תרצה להגיד לעצמך להרגע דחוף אחי" הוא אמר, "אה ? למה אתה אומר את זה ?" שאלתי.

"כי אתה עומד להיכנס לכיתת ביולוגיה עם פנים אדומות יותר מעגבניה והאם שכחתי לציין את העובדה שטום נמצא שם ? אתה בטח לא רוצה שהוא יראה אותך ככה נכון ?" הוא שאל, מיד הבנתי שהוא צודק הייתי חייב להרגיע את עצמי ומהר!...

מרקוס ואני נכנסו לכיתת ביולוגיה והמורה כרגיל חיכתה רק לנו כדי להתחיל את השיעור, הרשו לי להכיר לכם את המורה שלנו

שם: רוזה נוניז

גיל: 25 (אני חושב)

צבע עיניים: שחור

צבע שיער: שטני

קשר משותף: אמא של מרקוס

"אז מה בנים ?, כמו תמיד אני רואה שאני צריכה לחכות רק לכם כדי להתחיל ללמד לא ככה מרקוס ?" אמרה גברת נוניז, "אני יודע אני מצטער א- זאת אומרת המורה..." מרקוס אמר במבט מושפל "ומה איתך האדון ג'ניפר ?" פנתה אליי "גם אני מתנצל גברתי" אמרתי "מצוין אני מקווה שלמדתם את הלקח ושזה לא יחזור על עצמו עכשיו שבו בבקשה במקום" ביקשה והתחילה את השיעור.

אהבה הפוכה- גמורWhere stories live. Discover now