-כעבור שבוע-
יום שישי
ישבתי על המיטה בחדר שלי, התלבטתי אם ללכת למסיבה הזאת של ליאם או לא אבל פתאום קיבלתי שיחת טלפון הרמתי את הטלפון וראיתי שהשיחה מגיעה ממרקוס בהתחלה חשבתי אם לענות לו או לא אבל אתם כבר מכירים אותי בסוף עניתי, "הלו ?" אמרתי בטון חלש "יו אחי איפה אתה ? אני מחוץ לבית שלך!" שמעתי מהצד השני של הטלפון.
"אני לא בא..." הודעתי למרקוס "אתה יכול ללכת למסיבה עם גברי" הצעתי לו, "תגיד לי אתה רציני ? כאילו אני יודע שאחי הגדול מוזמן אבל אתה רוצה שאני אלך איתו ? אתה מטורף אחי!" מרקוס התלונן... תרשו לי להסביר לכם על מי אנחנו מדברים כאן
זה גבריאל☝️
שם: גבריאל נוניז
גיל: 18
צבע עיניים: כחול (ירש אותם מסבא שלהם אל תשאלו)
צבע שיער: שטני
נטייה מינית: בי
קשר משותף: אח של מרקוס
"אני ממש לא מכוון ללכת עם גברי! אתה יכול לשכוח מזה אתה בא איתי וזהו! סוף הדיון" מרקוס צעק לתוך הטלפון, "מרקוס אתה יודע בדיוק למה אני לא רוצה לבוא היום..." הזכרתי לו "כן אחי אני יודע אבל אני לא רוצה להיתקע שם עם אחי הגדול הוא יספר לכולם על עניין החיתולים..." הוא אמר בפחד חחחחחח תנו לי להסביר כשהיינו ילדים קטנים מרקוס ואני עדיין לבשנו חיתולים בגיל 6 ותמיד כשמרקוס רצה ללכת לשירותים הוא הוריד את החיתול שלו וחיפש את גברי, גברי תמיד חשב שמרקוס רק רוצה לשבת עליו ואז מרקוס היה עושה על גברי פיפי חחחחח בכל מקרה...
"חחחחח אני זוכר שתמיד היית עושה את זה" התפוצצתי מצחוק, "כן כן מה שתגיד ליאו נו אתה בא או לא ?" מרקוס שאל "אמרתי לך כבר אני לא בא" חזרתי על דברי "מאוחר מדי..." מרקוס אמר מצד השני "מאוחר מדי מאחור מדי למה ?" שאלתי, פתאום מרקוס נכנס לחדר שלי כמו רוח סערה ענקית! "מרקוס מה לעזאזאל אתה עושה כאן ?" שאלתי מבולבל "מוציא את התחת שלך מהמיטה הזאת ליאו!" הוא אמר.
"מרקוס תעזוב אותי אני לא בא!" צעקתי על הדביל הזה כדי שינתן לי ללכת מה שכמובן לא עבד... "אני לא רוצה לשמוע אתה מזיז ת'תחת שלך עכשיו אל מחוץ לבית הזה!" הוא אמר בתוקף נחוש בדעתו לגרור אותי למסיבה של ליאם מה שבסוף לצערי קרה, "אני לא מאמין שנתתי לך לגרור אותי לכאן יא אידיוט... אתה מה זה חייב לי על זה..." אמרתי למרקוס בטון עצבני "טוב טוב" הוא השיב לי עם טון מזלזל כרגיל, למען האמת אני לא יכול להגיד שלא כיף לי במסיבה של ליאם אני בטוח שאתם רוצים להכיר אותו אז הנה
YOU ARE READING
אהבה הפוכה- גמור
Romanceאתם בטח שואלים את עצמכם איך זה ? איך זה לחיות בבית שבו אתה בן יחיד להורים שלא מקבלים אותך, ולמה ? כי אתה גיי ואתם בטח תוהים איך זה כשאתה הגיי היחיד בבית ספר שהוא רק לבנים אז זה מה שעובר עליי אני ליאו ג'ניפר ואני גיי... החיים של ליאו אינם פשוטים כפ...