פרק 30- ניסיון לומר את האמת...

138 8 3
                                    

-נ.מ ליאם-

הייתי חייב לעשות משהו, אבל טום צודק מי לעזאזאל יאמין לי ? אחרי הכל בטח גרמתי לליאו סבל בלי קשר לטום שאוהב לשחק בו אני חייב לנסות...

למחרת בבוקר החלטתי שאני חייב להזהיר את מרקוס וליאו אחרת זה יהיה מאוחר מדי חיפשתי אותם כל היום אבל לא היה לי מושג איפה הם ניסיתי לשאול כל ילד אם הוא ראה אותם אבל שום דבר...

"מה אני יכול לעשות ?" נאנחתי לעצמי בשקט בזמן שהלכתי במסדרון ובלי ששמתי לב נתקלתי במישהו "הו מצטער לא התכוונ-" רציתי שהאדמה תיבלע אותי באותו הרגע בדיוק נתקלתי בשון, יופי זה בדיוק מה שהייתי צריך עכשיו על הראש שלי...

"אח...שון שפשף אחוריי ראשו ואמר תגיד לי, אתה לא יכול לשים לב למה לעזאזאל אתה הולך ? חתיכת אידיוט" "הו זה רק אתה ליאם..." הוא אמר בזלזול "א-אני מצטער שון הנה תן לי לעזור לך לקום..." שון העיף את היד שלי בכעס וצחק "לעזור לי ? אתה ? בחייך ליאם שנינו יודעים שאתה לא באמת רוצה לעזור לי אתה פה רק בשביל להסיח את דעתי כדי שאני לא אדע מה טום מתכנן לעשות עכשיו בשביל לפגוע בליאו אז תעשה לי טובה ? אל תנסה לשחק אותה נחמד איתי בסדר ?" קצת נפגעתי מהמילים שלו, אבל הוא צודק בעיניו אני בסך הכל בובה של טום שלא עשה כלום חוץ מלנצל אחרים בשביל הטובות האישיות שלו אני אפילו ההוכחה לזה אפשר לומר... "שון א-אני באמת מצטער, בחיים לא התכוונתי שמשהו רע יקרה לליאו מעולם לא ידעתי שזה מה שטום רוצה לעשות אני נשבע לך!" המבט בעיניו של שון אמר לי שהוא מתקשה להאמין לי אבל אני חייב שהוא יעזור לי לדבר עם מרקוס וליאו אחרת ליאו יפול למלכודת של טום... "שון...אמרתי כמעט ומתחנן בבקשה אתה חייב להאמין לי ליאו בסכנה..." "על מה לעזאזאל אתה מדבר ?" הוא הביט בי בשאלה "זה טום הוא רוצה לפגוע בליאו ובך" הסברתי "בי ?" הנהנתי להסכמה "מה נעשה ?" "תרגע אני יודע בדיוק מה טום מנסה לעשות, אני למעשה יודע את זה כבר כמה שנים טובות כן אני מדבר על ההתערבות הקטנה שלכם, אתה חושב שלא שמעתי אותכם ?" התביישתי והייתי נבוך השפלתי את מבטי לא היה לי אומץ להסתכל על שון אחרי כל זה... "היי תרים את הראש ליאם זה בסדר אתה לא אשם שטום ניצל אותך ולא היית מודע לזה אני לא כועס עליך אני כועס על טום שהוא חושב שהוא יכול לפגוע בליאו ככה כדי להחזיר לי" הוא נאנח

"על מה הוא בכלל רוצה להחזיר לך ?" שאלתי "זה סיפור מסובך, בוא נלך לשבת איפשהו" הנהנתי והלכתי אחריו לחצר "אז ככה...תמיד ידעתי שטום פלייבוי אבל הוא לא היה כמו שאנחנו מכירים אותו היום, היום הוא פשוט פלייבוי מניפולטיבי אבל שוב פעם הוא לא היה ככה הוא היה בסך הכל עושה את זה כי הוא לא רוצה להישאר במערכת יחסים אחת כל הזמן תמיד אמרתי לו שזה יכניס אותו לצרות אבל הוא אף פעם לא הקשיב לי..." "רגע, אז אתה רוצה להגיד לי שאתה וטום הייתם חברים פעם ? כאילו חברים טובים ?" התעניינתי "הו תאמין שיותר מזה" שון הסביר "מה זאת אומרת ?" "איך אני אסביר לך את זה ? אממ בוא נגיד שטום ואני היינו יחד בעבר, אבל זה היה רק כי ניסיתי לשכוח את הרגשות שלי לליאו מה שלחלוטין לא עבד..." הייתי מופתע עד כדי כך שלא ידעתי מה להגיד "אבל חשבתי שהיית עם נייט" ציינתי "נו ואתה חושב שנייט הוא היחיד שהיית איתו בגלל זה ?" הנהנתי לשלילה "נו ואז מה קרה ?" "אממ בוא נראה, אחרי תקופה מסוימת הבנתי שאני לא יכול לשכוח את ליאו ואמרתי לטום שאני לא יכול להמשיך 'להנות' איתו נקרא לזה ככה עכשיו ברור לנו שטום לא גיי הוא פשוט אוהב לעשות שטויות, אבל עדיין מאיזו שהיא סיבה זה עדיין עיצבן אותו ביום שאמרתי לו את זה הוא אמר שהוא יעשה הכל כדי להחזיר לי על זה כי אף פעם לא מתעסק איתו בלי לשלם בחיי זאת הייתה האזהרה הכי מטומטמת ששמעתי אבל כמו שאני מכיר אותו הוא מסוגל להכל..." "אז מה אתה מציע לעשות ?" "צריך לדבר עם מרקוס וליאו דחוף בואו נלך למצוא אותם"

חיפשנו את מרקוס וליאו בכל בית הספר עד בסוף מצאנו אותם יושבים על אחד הספסלים "חבר'ה חבר'ה!" שון רץ לכיוונם במהירות וצעק להם "שון ?" מרקוס וליאו קראו בזמן שקמו "מה המצב שון ?" מרקוס שאל מודאג "ולמה אתה עם ליאם ?" הוא הוסיף "תקשיבו לי שון אמר בזמן שניסה להסדיר את הנשימה שלו מרקוס אתה חייב להרחיק את ליאו מטום לא משנה מה" "למה ? מה קרה ?" "טום ניצל אותי בשביל לפגוע בשון וליאו..." התחלתי לומר אבל ראיתי שהם לא מאמינים לי "זה נכון שון התרומם ליאו...ניסיתי לומר לך את זה כל כך הרבה פעמים אבל מעולם לא היית מוכן להקשיב לי אז אני מתחנן בפניך עכשיו תקשיב למה שיש לי לומר בבקשה...אני יודע שאתה כועס ושאולי אתה חושב שאני ממציא את כל זה, אבל אני לא..." קולו של שון מעט כשסיים את דבריו ליאו הביט על שון ואז הוא הביט לשנייה על מרקוס שסימן לו שהוא צריך להקשיב לשון...

שון ואני סיפרנו הכל לליאו, הוא היה מרוסק הוא לא האמין שהאדם שהוא אוהב התגלה כשקרן מניפולטיבי היית עצוב בשבילו מרקוס צדק כשהוא אמר לי פעם שעדיף לליאו להיות עם שון ולא עם אדם שמוכן לעשות הכל כדי להשיג את מה שהוא רוצה כולל אם זה אומר לגרום לאנשים להתאהב בך ואז לזרוק אותם כשאתה כבר לא רואה בהם שימוש על הדרך...

"אבל אני הולך לגבי הנשף ? אני הרי הולך עם טום..." ליאו נאנח בעצב "יש לי רעיון אנחנו יכולים לביים מריבה" שון הציע "לביים מריבה ?" "כן ביום של הנשף אני הולך לספר לך את האמת על טום ואתה לא הולך להאמין לי" "אבל אני כן מאמין לך" "ליאו אתה הבנת רק תתנהג כאילו אתה לא מאמין לי ככה טום יחשוב שהוא הצליח ואני וויתרתי ואז כשהוא יבוא לעשות לך אני אעמיד אותו במקום ואכריח אותו לומר לך את האמת" "אתה באמת חושב שזה יעבוד ?" ליאו שאל מודאג "כן זה יעבוד עכשיו קדימה אנחנו צריכים ללכת הביתה" "אה שון...אני עדיין חייב לך תשובה על אתה יודע זה..." שון צחקק "לא עכשיו ליאו תשמור את זה ליום של הנשף אחרי שנבעט לטום תחת שלו אוקיי ?" ליאו הסכים והם המשיכו ללכת "על מה הוא חייב לך תשובה ?" שאלתי "חה כאילו שאני אספר לך את זה ליאם" שון צחק אוי נו באמת הם תמיד יודעים לשמור ממני סודות דווקא כשזה נהיה מעניין...אבל אני שמח אני שמח שיש אנשים שלא רוצים לנצל אותי ומאמינים לי אני חושב שמצאתי לי חברים חדשים...

-המשך יבוא-

היי יו מה המצב ? אני ממש אהבתי את הפרק, מה אתם חושבים על ליאם עכשיו ? זה טוב שהוא השתנה ? ולדעתכם התוכנית של שון תצליח ? אני ממש מקווה, אבל אנחנו נגלה בפרק הבא קריאה מהנה!

אהבה הפוכה- גמורWhere stories live. Discover now