פרק 23

132 8 6
                                    

-נ.מ ליאו-

לפעמים אני חושב אם הרעיון של המרחק היה רעיון טוב, למרות שאני עדיין כועס על המעשים של שון קצת כואב לי לראות אותו עצוב מרחוק אבל אני לא יודע איך לדבר איתו אחרי כל הזמן הזה...

אני לא יודע למה אני מתעסק בלחשוב עליו כל-כך הרבה אבל לראות אותו ככה ממש מעציב אותי...

"אם זה כל-כך מציק לך אז למה אתה לא הולך לדבר איתו ?" מרקוס שאל בזמן שהסתכלנו על שון שישב ליד החומה של המגרש.

"אני לא יודע איך לדבר איתו אחרי כל הזמן הזה, זאת אומרת אחרי הכל זה היה רעיון שלי שנתרחק אחד מהשני שכחת ?" 

"לא כמובן שלא שכחתי אני יודע בדיוק מה שניכם מספרים לי כל הזמן"

מרקוס אמר בחיוך עדין שסימן לי שהוא מבין אותי יותר מתמיד 

"אז...אתה אומר שאני צריך ללכת לדבר איתו...?" שאלתי עם מעט היסוס בקולי

"לא..."

"אני אומר לך שאתה צריך לעשות מה שאתה מרגיש לנכון ליאו"

מרקוס הסביר בזמן שלקח את ידי והניח אותה על בית החזה שלי

"פשוט תקשיב למה שהלב שלך הכי רוצה ולפי זה תחליט מה לעשות, בכל זאת אתה יודע מה אומרים"

"לא מה ?" הבטתי אליו בשאלה

"אומרים שלפעמים הלב הוא המורה הכי טוב אפילו יותר מהראש, אז אם אתה שואל אותי ? רק אתה יכול לדעת מה לעשות אבל לא משנה מה תעשה אני מאחורייך בכל החלטה אחי"

"תודה" חייכתי אליו חיוך עדין כדי להביע את תודתי 

"בכיף" אמר והשיב לי חיוך

בזמן כל שיעור ביולוגיה חשב על מה שמרקוס אמר לי בהפסקה "לפעמים הלב הוא המורה הכי טוב אפילו יותר מהראש" אה ? מעניין אם אתה צודק נוניז...

"ליאו ? האם יש משהו שאתה רוצה לשתף בו את כל הכיתה מאחר שאתה כלל לא מרוכז בשיעור ויותר בחלומות בהקיץ שלך, אני מקווה שאתה לא חושב שהם יותר מעניינים מהשיעור שלי אדוני הצעיר."

גברת נוניז טענה

"הו לא אני מתנצל מאוד גברתי, וחס ושלום שום דבר לא מעניין אותי כרגע יותר מהשיעור שלך" (כן כן אני יודע שהחלק האחרון היה שקר, אבל מה רציתם שאני אגיד לה ? שיש לי דברים אחרים על הראש שקשורים לילד מהכיתה וסליחה שהשיעור שלך לא מעניין אותי כל-כך כרגע...?)

"אם כך, תשתדל להקשיב עם יותר תשומת לב בבקשה אדון ליאו הצעיר." ביקשה

הנהנתי להסכמה

"אחי אני לא מאמין שהצלחת "כמעט" להסתבך עם אמא שלי" מרקוס צחק

"ממש מצחיק, אמא שלך מפחידה אחי אני רציני חשבתי שהיא הולכת לרצוח אותי..."

אהבה הפוכה- גמורWhere stories live. Discover now