פרק 29

115 8 4
                                    

-נ.מ ליאם-

אני לא מאמין שטום אשכרה מנסה להתאמץ רק כדי שהוא לא יפסיד לי בהתערבות שלנו, רק לחושב על זה גורם לי לצחוק כמו משוגע

"ליאם אתה מוכן להפסיק לצחוק כבר ?" טום שאל בעצבים

"לא"

"אתה באמת חסר תקווה..."

"אני יודע אבל אתה אוהב אותי בכל זאת" פסקתי

טום דפק לי מבט "מי אמר שאני אוהב אותך איכ" אמר במעט זלזול

"אתה קולט שהנשף עוד יומיים ? איזה מוזר לחשוב על זה"

"כן אתה צודק בדבר אחד לפחות זה באמת מוזר"

טום ביקש שאני אתן לו טיפים איך להמשיך מהנקודה שהוא נמצא בה אבל אמרתי לו שהוא חייב לעשות את זה לבד אחרת הוא יפסיד לי.

העברתי את היום שלי בבית הספר בלהסתכל על טום שמנסה "לכבוש" את הלב של ליאו, וגם וידעתי ששון לא מציק לטום או משהו כזה...

אני לא יודע למה  אבל לפעמים אני מרגיש כאילו אני סוג של הצל של טום או משהו כזה אני לא יודע כי אני תמיד עוזר לו ותמיד נמצא לצידו וזאת אומרת אני יודע שהדברים שאנחנו אומרים אחד לשני הם בצחוק אבל לפעמים אני מרגיש שלא כל כך אכפת לו ממני יכול להיות שאני סתם מדמיין...

"היי ליאם, שוב שקוע במחשבות ?" נייט שאל כשהתקרב למקום שבו ישבתי "הו היי נייט, בערך למה ?" "לא יודע, אתה נראה כאילו משהו אוכל אותך רוצה לספר לי מה קורה ?" אני לא יודע אם לספר לנייט הוא באמת יוכל לעזור לי ? אחרי הכל הוא בעצמו גם סוג של "שפוט" של טום "זה פשוט ש...אני מרגיש כאילו טום מנצל אותי ושלא באמת אכפת לו ממני אבל אני לא יודע יכול להיות שאני טועה או לפחות ככה אני מקווה..." נייט צחק ואמר "מנצל אותך ? על מה למען ה אתה מדבר ? אילו מין שטויות ? בכל מקרה אני חייב ללכת, בבקשה תפסיק לחשוב שטויות או שטום ימצא סיבה חדשה לרצות להרוג אותך" "כן כאילו שאין לו מספיק סיבות כאלה..." לחשתי בשקט

"ליאם"

"ליאם אתה מקשיב לי ?"

"ליאם!" טום צעק כשישבתי איתו "אה ? מה ? הו סליחה טום לא הייתי מרוכז מה אמרת ?" טום נאנח "כן שמתי לב שאתה לא מרוכז, תגיד לי מה יש לך היום ?" הוא שאל "הו זה ש-שום דבר" שיקרתי "אתה בטוח ? אתה יודע שאתה יכול לספר לי הכל אני הרי חבר שלך שכחת ?" "לא תאמין לי שלא שכחתי אבל אני לא רוצה להטריד אותך עם השטויות שלי בטח אין לך כוח אליי" טום נגע בכתף שלי "היי אתה יודע שאני צוחק כשאני אומר שאתה עולה לי על העצבים נכון ?" "כן אני יודע מה זה קשור ?" "זה אומר שאין לך מה לדאוג ואתה יכול לספר לי".

"טוב אם אתה אומר, לפעמים אני חושב שלא אכפת לך ממני ואני מרגיש כאילו אני הצל שלך סוג של מצחיק לא ? אני יודע שזאת שטות בבקשה אל תכעס..."

לפעמים אני כבר לא יודע מה לחשוב על טום הוא באמת אדם מוזר לא חשבתי שהוא יקח את התערבות כל כך ברצינות אבל אחרי כל מה שקרה עד עכשיו ? שום דבר כבר לא מפתיע אותי...

"אז...התחלת להבין אני רואה, מצוין ליאם סופסוף השתמשת בשכל שלך ממש כל הכבוד" טום צחקק "מה ? על מה אתה מדבר טום ?" שאלתי "הממ, אתה אמרת שלפעמים אתה מרגיש שלא אכפת לי ממך טוב זה נכון ואני באמת רק השתמשתי בך עד עכשיו ברכותיי על שקלטת 'חבר' יקר שלי". 

מה ? על מה הוא מדבר ? הוא השתמש בי ? אני באמת לא מבין כלום "למקרה שאתה לא מבין בבקשה אני אסביר, אז ככה אתה זוכר את ההתערבות הקטנה שלנו ? אתה באמת חושב שהסכמתי לזה כי רצית ? הו לא תאמין לי שכבר המון זמן אני רוצה להחזיר לשון על משהו קטן שהוא עשה לי אז חשבתי למה לא לפגוע במקום הכי רגיש על ידי לקחת לו את זה ?" "אתה מדבר על ליאו ?" "בדיוק הדבר הכי חשוב לשון זאת האהבה של ליאו אליו וכאן בדיוק אני צריך לפגוע בו אבל לצערי עד לפני כמה שנים לא ידעתי איך עד שאתה באת עם הרעיון הקטן שלך ועל זה אני חייב לך תודה" הוא לחש את המשפט האחרון באוזניי "למה שתעשה את זה ?"

"למה ? בשביל הכיף האישי שלי כמובן אלא מה עוד ?" השפלתי את מבטי ואמרתי "וואו טום ידעתי שאתה אוהב לעשות שטויות אבל אף פעם לא חשבתי שתלך כל כך רחוק בשביל להשיג משהו" "אוי נו באמת ליאם אל תשחק לי אותה עכשיו תמים הרי שנינו יודעים שאתה לא אוהב את שון בדיוק כמוני" טום ציין "אולי, אבל זה לא אומר שאני אעשה דבר כזה טום זה לא בסדר אתה צריך להפסיק..." "או שמה ? תלך לספר לליאו ?" בבקשה הוא לא יאמין לך לא משנה כמה תנסה" טום צחק בקול רעם

"אבל אני מזהיר אותך כאן ועכשיו ליאם אם תנסה לעשות משהו שיפריע לי, אני לא אפחד לגמור אותך אז אל תנסה אותי..." טום איים והתחיל ללכת מה לעשות ? טום צודק ליאו בחיים לא יאמין לי אבל אני חייב לעצור אותו!....

-המשך יבוא- 

היי כולם, אני יודעת זה לקח המון זמן אבל סופסוף יש לנו פרק חדש מקווה שתהנו!

אהבה הפוכה- גמורWhere stories live. Discover now