Info

576 23 2
                                    

Ahoj,

určitě jste si všichni všimli, že teď nějakou dobu nic nevyšlo a možná nic k této fanfikci dál ani nevyjde. 

Měla jsem to vše promyšlené, od začátku po konec, ale z nějakého důvodu mám blok a musím uznat i to, že kluky poslouchám čím dál tím méně (evidentně procházím nějakým vývojem nebo co xdd). Též  mám dalších několik koníčků a školu a většinou psaní je to poslední, co dělám, což mě rozhodně mrzí, jelikož vím, jak jste měli moje fanfikce rádi a nebo stále máte a ke všemu mě to i bavilo. Nechci se tu vymlouvat a pak dělat něco jiného, slibovat jak budou brzy nové díly či co. Nevím jestli budou a nevím, zda bude i nová knížka (fanfikce s Jakubem), u které mám už základ napsaný. 

Přemýšlela jsem nad tím, že by mě bavilo psát Vám o svých myšlenkách, ale kdo ví, jestli by to někdo četl, protože si myslím, že na pár věcech se dá zamyslet. Většinou to mám vše zapsané u sebe v sešitě a strčené ve stole. 

Třeba se k psaní fanfikcím na kluky vrátím, třeba někdy dopíšu tuhle fanfikci, co já vím. Ale nějakou dobu nic nevyjde - nic nového ani nová kapitola. Pokud bych  se někdy vrátila k psaní, chci se dát na jinou cestu, s fanfikcemi nejde pokračovat do nekonečna. 

Chtěla bych Vám všem ale strašně  moc poděkovat. Za krásné zprávy, za votes i za follows, za vše co mi za tu dobu přišly. Nečekala bych, že ihned, jakmile začnu psát první fanfikci, všechno takhle vybuchne. Každý den vidím to upozornění a jsem opravdu za všechno vděčná, protože díky Vám, bych neměla taková čísla jako mám. Příběhy určitě mazat nebudu, aby jste se k nim mohli vracet a číst je znovu a znovu. 

Děkuju Vám moc za všechno a třeba se někdy uvidíme u jiné knížky! ♥

Poznamenaný||Tkeej (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat