Hellow eberibadi~~Soooo like i said yesterday...im gonna do some special chapterrrr tralalalalala~~~~~
So enjoy~~~
Jake:Dapat pun kau!
Jake menarik tangan Hyerin lalu memeluknya dengan erat agar gadis itu tidak terlepas.Hyerin melepaskan tawa besar.
Hyerin:Okay okay dah dah lepas!Sakit!
Jake senyum kemenangan lalu meleraikan pelukan.Hyerin memuncungkan bibirnya lalu memperbetulkan rambutnya.
Dia mendengus kasar.Dia mendongak untuk melihat Jake.
Hyerin:Ihhhhhh tengok!Habis kusut baju saya!Penat saya seterika tau!
Jake hanya tertawa kecil.Kedua dua tangannya dimasukkan ke dalam poket seluar.Dia membongkok seperti tinggi Hyerin.
Jake:Siapa suruh lari dari saya lagi~~~
Hyerin menjeling malas lalu berpeluk tubuh.Jake berdecit kecil.Rambut gadis itu diusap.
Jake:Ye lah,saya salah.Sorry~~~Janji tak buat lagi.
Hyerin melirik Jake.
Hyerin:Ye lah tu.
Jake menunjukkan muka geramnya.
Jake:Eishhh pipi tu kalau goreng sedap juga.Comel betul.
Jake mencubit pipi Hyerin membuatkan Hyerin tertawa.
???:Amboi,happy nampak.
Serentak mereka berdua menoleh ke arah empu punya suara.Jaeyin yang berdiri dihadapan mereka sambil menayangkan senyuman manis.
Jake berhenti mencubit pipi Hyerin manakala Hyerin memandang ke bawah.Jake senyum kecil.
Jake:Eh mana ada..
Jaeyin:Ye lah tu~
Jaeyin mencebik.Dia lalu menoleh ke arah Hyerin.Kening dikerut melihat Hyerin yang tadi tertawa selepas itu terdiam.
Jaeyin memajukan dirinya ke Hyerin.
Jaeyin:Kakak kenapa?
Bahu Hyerin terhinjut.Dia mendongak perlahan untuk melihat wajah Jaeyin.Sungguh dia takut ingin bertemu dengannya.
Hyerin:T-takdelah.
Jake yang sedar akan Hyerin segera memeluk bahunya dengan erat.Hyerin menoleh ke arah Jake pula.Jake senyum kecil.
Jake:Jangan risau,Jaeyin terima kita bercinta balik.
Hyerin membulatkan matanya.Dia melihat ke arah Jaeyin semula.
Hyerin:Betul ke?
Jaeyin mengangguk laju sambil senyum lebar.Kedua dua tangan Hyerin disentuh.
Hyerin terkebil kebil.Jaeyin menghembus nafas berat.
Jaeyin:Kakak,Jaeyin sebenarnya...nak minta maaf.Sebab Jaeyin banyak buat salah dekat kakak.Jaeyin..hina kakak,Jaeyin..jauhkan abang Jake dari kakak.Maafkan Jaeyin ye.Jaeyin tau Jaeyin salah..dan kakak tak payah risau dan takut dah dengan Jaeyin.Sebab Jaeyin terima apa seadanya.Memang betul Jaeyin nak satukan abang Jake dengan Mongi tapi..lepas je dengar penjelasan dari abanga Jake...
Jaeyin melihat abangnya yang masih lagi tersenyum.
Jaeyin:Jaeyin terima juga.
Jaeyin lalu memeluk tubuh Hyerin.Pada mulanya,Hyerin terkejut tetapi akhirnya dia membalas jua pelukan si adik.Dia menghembus nafas lega.Lega semuanya sudah pun berakhir.
YOU ARE READING
BUAYA DARAT - SIM JAEYUN
Kısa HikayeTentang satu pasangan yang sagat mesra sehinggalah pada suatu hari ada sesuatu yang membuatkan mereka berputus.Mampukah mereka bersama kembali? START:7 OCT 2021 END:14 JAN 2022