-Akármit ? - kérdezte és fel húzta a szemöldökét .
- Mondtam , akármit - nem tudom mi lesz ebből de úgy érzem nem jó .
- Rendben akkor itt maradsz velem , azt teszed amit mondok , és mindenhol eljátszod a barátnőmet vagy megölöm Miss Brownt - mondta miközben elkezdett írni valamit egy lapra .
- MICSODA - Ugrott fel Luna a székből .
- Tán hallás károsult ?- kérdezte Ace
- NEM CSINÁLHATJA EZT . - ordította Luna
- Itt a szerződés . - nyújtotta felém a lapot .
- Az iskolával mi lesz , és a szüleimnek mit mondok , hány naponta mehetek haza hozzájuk és mennyit ? - kérdeztem mindazt ami a fejembe kavargott
- Magántanuló leszel , a szüleidnek elmagyarázza pár dolgozom , meglátjuk .- mondta Ace
- NEM - ordította Luna
Ekkor Ace elkapott egy fegyvert és a lány fejére szegezte
- Szép életed volt - mondta majd biztosította a fegyvert .
- Alá írtam - mondtam majd le tettem a tollat .
- nagyon helyes - mondta majd elvette a fegyvert a zokogó lány fejétől .
- viszont az iskolából már nincsen sok szóval be akarok járni és egy héten legalább egyszer látni akarom anyáékat - mondtam határozottan .
- Jó legyen egy héten egy órát telefonalsz velük - mondta .
Miután valahogy három őr ki kísérte Lunát aki persze zokogott és ordított hogy menjek vele .
Úgy döntöttem fel fedezem az új otthonom mert miért is ne , amikor ki léptem az irodából egy folyosón találtam magam aminek elindultam az egyik vége fele amerre csak 3 ajtó volt , be nyitottam mindenhova az első egy wc volt a második egy fürdő a harmadik pedig egy szertár a falak fehérek voltak mindenhol viszont minden nagyon modern volt .
Amikor a folyosó végére értem megtaláltam a nappalit ahol egy óriási kanapé volt egy tv-vel és 4 fotellel , tovább mentem ahol megtaláltam a konyhát egy 40 es éveiben járó hölgy és egy vele egyidősnek tűnő férfi álltak egymás mellett , a férfi főzött a nő épp fel mosott .
- ÖRÖK BETOLAKODÓ - ordította el magát a hölgy és 6 őr körbe vett , az egyik le fogott a másik szólt Ace - nek hogy betolakodó van a házban .
Ő amikor jött és észre vette hogy engem fognak 9 en egyből el kezdett ordítani mint akinek elment az esze .
- ENGEDD EL , BOLONDOK VAGYTOK ? - ordította majd át ölelt én persze reszkettem mivel azért mégis 9 pasas fogott le .
- Elnézést uram - jött oda a nő .
- Marta ajánlom hogy kettő másodpercen belül kérj bocsánatot Aureliatól - mondta majd elengedett .
- Elnézést asszonyom nagyon sajnálom .
- Semmi gond és szólítson csak Aurelianak . - mondtam majd fel álltam .
- én megyek vissza dolgozni de nézz körül nyugodtan - mondta Ace majd megpuszilta a homlokom bolond ez az ember 2 órája ismerem és itt már puszilgat gondoltam magamba .~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Miután végig néztem mindent eltelt vagy 3 óra tényleg mindent megnéztem a ház nagy része csak szoba egy fürdőszoba esküszöm hotel érzésem van , az udvar gyönyörű és rengeteg állat is van amit egy kedves bácsika Jack bácsi őriz és megengedte hogy meg simogassam minden kis állatot .
Medence kint is és bent is van és szauna is van bent .
Marta megmutatta a szobám miközben 100x elnézést kért még .
Szép szoba bár mondta marta hogy szerinte Mr.Black is itt fog aludni , elég érdekes lesz így 3 óra ismeretség után .
Miután hozták a ruháim és a cuccaim ki pakoltam , nem volt sok minden mert Marta segített .
Olyan 4 óra lehetett amikor én és a személyzet evett de Mr. Black nem ezért megkértem Martat hogy rakjon az ebédből egy tálcára es viszek neki hogy egyen ő is .
- mérges lesz ha be megy miközben dolgozik .- mondta marta miközben pakolt .
- Túléli - mondtam majd kivettem a kezéből a tálcát és elindultam az iroda fele , ahol kopogtam majd be léptem .
YOU ARE READING
Maffia kedvence | 18+
RomanceTe mit tennél ha 18 évesen a legjobb barátnőd miatt omolna össze az életed? Sírnál esetleg ellent mondanál és hagynád hogy a maffia megölje? Aurelia White bele ment ebbe az egészbe hogy meg mentse barátnőjét hogy mi is lesz velük az a történetbe ki...