12

3.9K 94 0
                                    

Amikor be értünk a házba le szálltam és le vettem a cipőmet de beszélgetést hallottam a nappaliból .
Amikor be léptem a nappaliba óriási meglepetésemre Nate és Luna beszélgettek dee még nem verekedtek össze ami azért náluk óriási szó .
-Hát ti?-kérdezte Nate meglepetten .
-Ez az én házam és tudtommal Aurelia holnaptól hivatalosan is a mennyasszonyom lesz szóval nem értem miért zavarnánk- mondta Ace mosolyogva .
Nem sokszor láttam mosolyogni de jól áll neki , többször kellene .
-Menyasszony ?-kérdezte Luna meglepetten, na igen neki elfelejtettem mondani upsz .
-Nem említette a barátosnéd hogy augusztusba olyan görög lagzi lesz hogy ég leszakad -mondta vigyorogva Nate .
-Nem, egy szóval sem - mondta Luna csalódottan viszont tudtam hogy bizony ma ha ketten maradunk igenis el kell mondanom mindent amit eddig nem tettem bár nem tudom mi olyan huu de nagy dolog egy esküvőbe .
-Először is le szögezném hogy Aurelia velem alszik és amennyiben Luna nem akar Nattel aludni Nate a kanapén Luna pedig Aurelia régi szobájába fog aludni -jelentette be Ace miközben vissza tért a konyhából egy üveg alkohollal a kezében .
-Nem aludhatok Lunával ?- kérdeztem boci szemekkel .
-Nem harapok - mondta értetlen fejjel Ace.
-Jó de mi lenne ha ma ti ketten aludnátok és mi ketten- dobtam fel a szerintem évszázad ötletét .
-Biztos hogy nem - mondta villámgyorsan a két fiú sőt egyszerre is sikerült .
-Miért nem ?- néztem értetlenül rájuk
-Nate horkol - mondta Ace hátha békén hagyom .
-Nem, nem horkol - mondta egyszerre Nate és Luna .
-Jó akkor maradjon ahogy mondtad de akkor legalább kezdjetek magatokkal valamit és hagyjatok beszélgetni- mondtam sóhajtva és Ace reakciója érdekelt .
-Pár hét és át fogod venni a maffiát ha így haladunk - mondta Ace vigyorogva és tényleg irtó jól áll neki .
-Ne akard mert első lennél akit ki lövetnék - mondtam magabiztosan .
-Hazudsz - mondta Ace miközben közelebb és közelebb jött .
-Igazad van a második- mondtam nevetve és ekkor Ace felkapott a hátára .
-Úgy nézek ki mint aki nem tud járni ?- kérdeztem felháborodva .
-Ma fürödtél?-kérdezte Ace vigyorogva .
-Nem mert ezután akartam - mondtam értetlenül .
-Akkor majd most - mondta vigyorogva és bele ugrott a medencébe és igen velem együtt .
Azonnal éreztem ahogy a hideg kiráz és a víz át ásztatja a fekete pólómat és a szürke melegitőt is rajtam .
-HÜLYE VAGY - sikítottam el magam.
-Jövünk mi is - ordította Nate majd a kezében Lunával csobbantak ők is .
A medencébe sokat szórakozunk egymás nyakába ültünk meg minden szóval egyszóval jól telt aztán kimásztunk és a fiúk elmentek kocsikázni mert szárítkozás után azt mondták rájuk fér szóval jöhetett a "mi" időnk Lunával .
Vittem a konyhából kaját aztán körbe vezettem a házban majd le ültünk a kanapéra és Luna már könnyes szemmel nézett vissza rám .
-Miért sírsz ?- kérdeztem meglepődve mert eddig jelet sem adott szomorúságra .
-Ma sokan mondták hogy hiányzol nekik sőt az igazgató is be jött és elmondta hogy nincs okunk félni de rettentően hiányoztál és könyörgöm augusztusban hozzá mész egy olyan emberhez akihez nem akarsz csak is miattam - zokogta el magát barátnőm és én egy kicsit még átgondoltam szavait mielőtt bármit is válaszoltam volna erre a felettébb hirtelen jött kirohanásra .
-Először is ne sírj és nyugodj le majd lesz valami emellett nem meghalok hanem férjhez megyek ami Ace mellett nem lesz majd olyan rossz mint ahogy te azt észre vetted - mondtam nyugtatásképp Lunának .
-Megígéred hogy hogyha nem akarod majd akkor egyből kiszállsz nem törődve semmivel és senkivel - kérdezte két könny törlés között drága barátnőm .
-Megígérem - mondtam miközben a jobb kezemet s mellkasomra helyeztem hogy lássa Luna hogy ez egy igenis komoly ígéret .

Maffia kedvence | 18+ Where stories live. Discover now