A részlet 18+ tartalmat tartalmaz aki nem szeretné ne olvassa, a ki jelölt rész után , nem marad le semmiről - író
Haza érve első dolgom volt venni kettő belépőt egy hotelbe majd kiválasztani magamnak és Ace-nek a megfelelő ruhákat.
Őszintén nem tudom hogy mennyire kiengesztelő ha a saját pénzéből megy hotelbe de nem baj majd meglepem ott is valamivel.
~~
Már a hotelbe érve nagy mosollyal az arcomon vettem tudomásul hogy a vőlegényemnek tetszik az ajándékom .
~~
A hétvége hamar elszaladt a hotelbe, igazából pihentünk és jobban megismertük egymást egyedül az utolsó nap voltak különös történések .
Ace egész reggel a telefonját nyomkodta ami furcsa volt mivel eddig rá sem nézett , üzenetet írt valakinek és nagyon mosolygott is rajta .
-Mehetünk reggelizni ?- kérdeztem mert meguntam hogy vigyorog .
-Menj csak, majd utánad megyek - nézett fel komor pofával a készülékből .
Ez a seggfej tényleg mindent el tud rontani esküszöm el se hiszem .
Reggeli után össze pakoltam és már indultunk is haza vagyis neki haza ...
-Ma jönnek a tánc tanárok az első tánc órára - szállt ki az autóból amint haza értünk egyből .
Na már csak ez hiányzott .
~~~
Pár órával később a tánc tanárok már a nappali asztalnál kérdeztek mindenféle információt .
Ace végig a telefonját nyomkodta és maximum olyan válaszokat adott hogy "persze" "jó lesz" "igen" ami engem nagyon zavart , szerintem ez a közös utunk lenne és ha már bele rángatott csinálja rendesen.
Végül zenének egy egyszerű mégis szerelmes zenét választottunk és tetszett hogy végre valaki engem is megkérdez .
Ma még nem tanultunk inkább át vettük a részleteket .
10 után mentek el a tánc tanárok és Ace is arra fogva hogy dolga van , nem értettem de elfogadtam , fürdés után egyből ágyba bújtam és aludtam volna ha nem hallok ordítást lentről . Le mentem hogy nézzem meg hogy ki is az és hogy az őrök miért nem támadtak ..
Le érve a nappaliba találtam Ace-t és egy lányt eléggé egymásba veszve.
-Khm
-Ez nem az aminek látszik -ugrott fel Ace.
-Jó éjt - indultam fel a lépcsőn de ekkor két kart éreztem meg a derekamon .
📍📍📍- idáig olvasd ha nem akarsz 18+ tartalmat olvasni :) .
-Gyere velem - suttogta a fülembe .
A derekamtól fogva felhúzott magával az emeletre ott be vezetett a szobába majd be csukta az ajtót , a zár kattant , engem pedig az ajtónak nyomott .
Lenge kis pizsomám fölső része nem sokáig volt rajtam , két lábamat a dereka köré fontam és kettő ajkat éreztem a nyakamhoz érni .
Miután körbe csókolta a nyakam összes részét feljött a számhoz és megcsókolt ez volt az első csókunk , bár a helyzet forrósága nem engedte hogy azon gondolkozzak hogy mégis ez az első hogy közelebb vagyunk egymáshoz .
Miután be fejeztük a csókot fedetlen mellemre tette a jobb kezét míg a ballal a fenekembe csípett .
Én sem voltam lusta, kezemet a nadrágjába vezettem majd tagját körbe fogva kényeztettem, ő nadrágom alá nyúlt és engem kezdett kettő ujjal kényeztetni .
Le kerültek a nadrágok és az ő ingje is, az ágyon egymást falva teljesítettük volna be ezt az éjszakát amikor valaki elkezdett dörömbölni az ajtón .
-Ki lehet - nyögte majdhogynem a számba Ace miközben már tagját a lábam között éreztem.
-Unokám én vagyok engedj be - üvöltött Ace nagymamája ? Az ajtóban .
-Nem lehetne hogy máskor jössz vissza nagymama ?-kérdezte Ace egy fájdalmas nyögéssel .
-Öltözz és gyere - ordította válaszul ez a vén kurva majd lépteket hallottunk .
-Akkor ezt máskor fejezzük be - nézett rám Ace majd fel ugorva öltözni kezdett .
YOU ARE READING
Maffia kedvence | 18+
RomanceTe mit tennél ha 18 évesen a legjobb barátnőd miatt omolna össze az életed? Sírnál esetleg ellent mondanál és hagynád hogy a maffia megölje? Aurelia White bele ment ebbe az egészbe hogy meg mentse barátnőjét hogy mi is lesz velük az a történetbe ki...