Az utolsó mesélés óta eltelt 2 hét , a kapcsolatunk Ace úrral amilyen szèpen kezdődött olyan csúnyán folytatódott mert aznap mikor le mentem nem egyedül volt hanem Anabelle kisasszonnyal , és persze senki ne értse félre nem féltékeny vagyok simán ha valakinek menyasszonya van az nem dugdos ügyfeleket az irodában ahova amúgy a mennyasszonyát invitálta 20 perccel azelőtt .
Szóval 2 hete nem szóltam hozzá , ő próbálkozott mindennel , vett csokit , virágot , ékszert , el akart vinni Görög országba de egyszerűen nem működött semmi.
1 hete elkezdtem be járni iskolába mert leszarom a véleményét , a sok hiányzást igazolták és mostmár 100%-ban az érettségi áll előttem és hogy én azt 5-re meg kell írjam hogy fel vegyenek az egyetemre .
Minden reggel ő visz és délután ő hoz ez az iskolából de tényleg nem beszélünk emellett egyik nap elmentem és vettem egy kis matracot ami tényleg csak épp egy személyes és ezt le raktam az ő szobájába a földre és igen ott alszom , és hogy miért 1 személyes matrac egyszerű nem tud be feküdni mellém .
Luna és Nate kapcsolata napról napra szebb és jobb , megbeszéltek mindent és már 2 hete egy pár .
Most ott tartunk hogy péntek van és ma lesz az el jegyzési parti amin hivatalosan is felhúzom a gyűrűt ami azt fogja képviselni hogy tönkre vágom az egész életem augusztusban .
-Ma ott lesz az összes ismerős , apám túlzásba esett - mondta Ace miközben vezetett .
Mivel nagyfejű vagyok ezért mondanom sem kell hogy ismételten nem szóltam sem vissza sem bele sem rá hogy fogja be .
-Ma köteles leszel hozzám szólni - mondta és a pirosnál oda fordult és én kinéztem az ablakon, hogy ne kelljen rá nézzek.
-Hatra legyél kész - mondta majd kiszállt a kocsiból sóhajtva .
~~~
Hat óra van és én már teljesen készen ülök az ágy szélén .
Egy fehér nyári ruha van rajtam egy fekete lapos talpú cipővel és egy kis táskával .
Decemberbe ebbe a szettbe nem is kell mondanom hogy rettentően fáztam míg be tudtam ülni az autóba ahol Nate , És Luna ültek és persze Ace vezetett .
-Csodaszép vagy - mondta Luna és közben előre nyújtott egy nyakláncot.
-Köszönöm - vettem ki a kezéből a nyakláncot és fel tettem miközben Ace elindult .
Nem hazudott az estélyen sokan voltak és persze amint be léptünk mindenki vadul tapsolni és fütyülni kezdett majd egyesével oda jöttek gratulálni .
-Aurelia?- jött oda Jack és bennem megfagyott a vér.
-Jack - mondtam miközben szerintem a ruhámmal egy színű lett a fejem .
-Mit keresel itt?-kérdeztem egy fájdalmas mosollyal a fejemen .
-Ezt kérdezhetném én is - mondta és villantott egy olyan mosolyt mint amit általában szokott .
És ekkor történt meg az amiről a legroszabb rémálmom sem szólt , kettő erős kezet éreztem a derekamon majd egy izmos mellkast a hátamnál .
-Mr.Black- mondta Jack és közben le sütötte a szemét .
-Talán nem találod a játszóteret ?-kérdezte gúnyosan
-Elnézést - mondta Jack és elment .
Amúgy Jack egy régi ismerős mondhatni családi barát , emiatt lepődtem meg hogy itt van.
És persze én is mentem tovább , nem vagyok hajlandó hozzá szólni .
~~~
Már fel húztuk a gyűrűt , mindneki egyesével gratulált majd jött az amire szerintem nem csak én hanem senki nem számított .
Egyszer csak kettő lövés hangot hallottunk majd először az egyik ablak tört be majd a másik , persze azonnal mindenki a "amerre látok arra futok " módszert kezdte alkalmazni ami ennyi emberes tömegnél azt eredményezte hogy szó szerint mindenki egymáson át taposva menekült .
-Aureliat valaki vigye ki- ordította el magát Ace majd három fegyveres őr jött majd körbe álltak.
-Adjatok fegyvert - mondtam miközben ki léptem a magassarkú cipőmből (át húztam mert Ace mamája be szólt .)
-Biztos hogy nem , takarodj ki- mondta vagyis inkább üvöltötte Ace torka szakadtából .
-Ne menjen sehova életem - halottam meg egy női hangot a mondani valója akkor kezdett el érdekelni amikor meghallottam az életem szót . Életem hm érdekes .
-Mit keresel itt ?- kérdezte Ace ingerülten én pedig jó mennyasszony módjára ki léptem a sok gorilla közül majd mellé álltam és át fogtam a bal kezét mert a jobb kezébe volt a fegyver , őszintén én már most le lőttem volna ezt a kurvát féltékeny lennék?
-Jöttem a szerelmemhez - jelentette ki bennem pedig felment a pumpa .
-Mint látod ez egy el jegyzési parti és mint látod rajtam gyűrű van szóval nem tudom hogy honnan a jó kurva édesanyádból jöttél de takarodj el innen vagy lelőlek-talán ez sok volt mert a lány/nő össze esett és elkezdett sírni .
-És amúgy meg - néztem Ace felé .
-Igen?- kérdezte halál nyugodtan .
-Ha ilyen hirtelen feltörekvő szerelmeid vannak akik éppen ki akarnak nyírni akkor vagy egy jó orvost vagy az akasztó fát ajánlom neked de semmiképp sem kapcsolatot , ha már lehet a miénket annak hívni - mondtam majd sarkon fordultam.
-Hova mész?- kérdezte .
-Haza - mondtam majd nyitottam az ajtót .
-Akkor várj meg - lépett utánam .
-Nem hozzád hanem H.A.Z.A - tagoltam le
-Aurelia ne csináld ezt most húztunk gyűrűt - jött utánam míg végül utolért .
-Igazad van - vettem le a kezemről az említett tárgyat - húzd fel neki - adtam a kezébe majd elindultam a zuhogó esőben és igen hazáig sírtam .
Ha más női vannak akkor miért vitt magához , sok boldogságot nekik mindenesetre .
YOU ARE READING
Maffia kedvence | 18+
RomanceTe mit tennél ha 18 évesen a legjobb barátnőd miatt omolna össze az életed? Sírnál esetleg ellent mondanál és hagynád hogy a maffia megölje? Aurelia White bele ment ebbe az egészbe hogy meg mentse barátnőjét hogy mi is lesz velük az a történetbe ki...