Meglepő volt Ace viselkedése , kedves volt és figyelmes ami nála fura , ma vissza hozatta a ruháimat és egész nap mellettem volt , most olyan 6 óra lehet és úgy döntöttem ideje fürödni és filmet nézni ezért elmentem és gyorsan le tusoltam, ami meglepett hogy voltak női dolgok is, biztos Molly hagyta itt gondoltam de használtam őket mert most nem fogok Ace cuccaival fürdeni majd vissza veszem neki .
Miután végeztem le mentem a nappaliba de ami ott fogadott arra ezzel a kinézettel nem voltam felkészülve .
Kb 10 öltönyös pasas ült a nappaliba , én pedig egy hosszú pólóba voltam és egy rövid nadrágba ezt nem hiszem el bezzeg amikor báli ruha van rajtam akkor nem látogat meg senkit :) .
-Molly hát maradj - halottam meg egy hangot amikor megfordultam hogy vissza menjek .
-Ő nem Molly - nézett a szemembe Ace .
-Hát de - kezdte volna el egy másik öreg pasas .
-A hölgy a mennyasszonyom Aurelia - mutatott rám .
-És a másik ?- kérdezte egy fiatal fekete hajú férfi .
-Ő már nincs az életemben - nézett rám őszintén Ace én pedig felmentem .
Egyik másik hogy beszélnek ezek inkább fel feküdtem Ace ágyára úgyis majd ha jön le mászok és megyek a földre aludni mint ahogy eddig, lassan szólnom kellene hogy vegyen egy ágyat vagy nem tudom de már nagyon fáj a hátam :(.
Nem tudom anyáék mit fognak szólni ha ma se megyek haza amikor utoljára ez volt akkor nem mentem haza majdnem egy hónapig most meg elvileg már úgy ahogy eddig nem térek haza bár egy részből nem bánom mert ha Ace össze szedi magát egy jó páros lehetünk de ehhez nagy változásra van szükség az ő és az és az én oldalamról is . Igazából Ace ágyának jó illata volt talán túl jó is mert elaludtam , nem tudom hogy sikerült de reggel kettő kar között ébredtem, ugyanolyan illat vett körül mint amilyen illatú az ágy bár ha a gazdája két mancsa fog akkor elég nagy szarba vagyok .Sziasztoook itt egy újabb rész ez egy kicsit rövidebb és megígérem hogy a folytatást fel fogom pörgetni csak mostanában össze gyűlt minden de próbálom a legjobbat hozni a folytatás hamarosan jön és megígérem hogy egy hosszú és izgalmas rész lesz rövid időn belül .
Szeretném ha elmondanátok a véleményeteket és hogy min változtassak és ha tudok megígérem fogok, köszönöm a megértéseket szeretlek titeket .
-író <3
YOU ARE READING
Maffia kedvence | 18+
RomanceTe mit tennél ha 18 évesen a legjobb barátnőd miatt omolna össze az életed? Sírnál esetleg ellent mondanál és hagynád hogy a maffia megölje? Aurelia White bele ment ebbe az egészbe hogy meg mentse barátnőjét hogy mi is lesz velük az a történetbe ki...