𝟝

4.3K 104 0
                                    

Miután össze szedtem magam , úgy döntöttem ha már hoztak mindent neki ülök tanulni amúgy a szoba amit kaptam nagyon tetszett , világos volt és csak az alap bútorok voltak benne , ágy , író asztal és szekrény , a tanulásra vissza térve , mindig is jó tanuló voltam mert a szüleim ezt kérték és mivel egyedüli gyerek voltam így úgy éreztem kötelességem jól tanulni , megcsináltam minden házit és megtanultam mindent ami holnapra kellhet , be pakoltam a táskámba és gondoltam le megyek hátha Marta segítségre szorul vagy van kedve beszélni velem .
Épp az ágyon ültem fel amikor az ajtó nagy erővel vágódott ki .
-Tessék ruha mára mert jönnek Anyámék látogatóba - Mondta Ace és ki is ment .
Kedves ez az ember mit ne mondjak de ha ő ezt kéri ez lesz mert én nem fogok hisztizni szóval elmentem és le tusoltam majd kivasaltam a hajam és felvettem a ruhát amit Ace hozott , egy fekete testhez simuló ruha volt aminek nem volt háta és az eleje csillogott őszintén én ezt nem fogom fel venni hogy a szüleivel találkozzak mert ez egy parti ruhának simán elmegy de egy ilyen alkalomra ronda , gyorsan megnéztem
hogy mivel tudok elő állni mert ugye elhozták a ruháim az emberek , igaz zsákokban de az most el tekinthető .
A választásom egy fehér ruhára esett ami a derekamig rám simult onnan pedig egy szoknya rész következett szóval nem volt teljesen rám simuló ehhez a ruhához egy fehér lapos talpú cipőt vettem és egy arany nyakláncot , őszintén én sminkelni nem szoktam mert nem érzem magam jól sminkben szóval csak egy szempillaspirált tettem fel egy átlátszó szajfennyel .
Ismét ki vágódott az ajtó és ismét Ace volt az
-Én nem ezt a ruhát hoztam - mondta gúnyosan miközben végig mért .
- Én nem fogom azt a ruhát felvenni - mondtam majd a szemébe néztem .
-Megismétlem mert úgy érzem nem értetted Én.nem.ezt.a.ruhát.akarom.ma.rajtad.látni- tagolta és közben közeledett .
-Én azt a másikat nem fogom felvenni egy ilyen alkalomra ha nem tetszik engedj haza -mondtam és kimentem a szobából

Maffia kedvence | 18+ Where stories live. Discover now