26

2.9K 86 38
                                    

Eltelt 4 hónap...
Rettentően érződik apám hiánya.
Anyu hozzám költözött de nem igazán fogja a munka, legalábbis az olyan munka ahol nem egy szál semmiben kell táncolnia. Nevetséges apa nemrég halt meg ő meg hol ezzel hol azzal alszik.
Én a takarítás mellett több munkát is be vállaltam mert hála drága Mollynak nem egészen fizet jól.
Apropó Molly kiderült hogy a legkisebb Black bár a legkisebb csak nem Black ugyanis a gyerek Gerytől van nem Acetől.
Ace házat vett nekik és teljesen elengedte őket, szerintem nem is érdekelte.
Én nem találkozok vele gyakran, mivel ritkán van olyan helyen ahol épp takarítani kellene:).
A takarítás mellett pincér vagyok és egy rendőrségen takarító.
Nem élvezem egyik munkám se és az egyetemmel egyhuzamban nehéz mindhármat csinálni de megoldom.
Most épp az egyik kihallgató szobában mosok fel amikor nyílik az ajtó és Ace lép be rajta .
-Szio kicsim!- köszönt lelkesen majd combon lőtt.
-Mit csinálsz te balfasz?!?-ordítok fel fájdalmamban majd egy erős maró szeres rongyot tolt az orromhoz.
Egy két percen belül már aludtam is.
Pár nappal később...
Egy sötét szobában ébredtem egy székhez kötve iszonyú szag volt az biztos.
Egyszer csak nyílt az ajtó pontosabban borult majd be lépett Ace és fel kapcsolta a villanyt.
Az iszonyú szag egy csomó hulla volt hova hozott ez az ütődött.
-Kérlek Ace vigyél ki innen- kezdtem azonnal zokogni és könyörögni neki amint megpillantottam sötét zöld íriszeit.
-Nem tetszik életem?- nézett rám gúnyosan, tudtam hogy most ha rendes leszek ki visz innen szóval elő hoztam magamból azt amit még soha.
-Nem szerelmem ki akarok menni innen- néztem rá a legszebb nézésemmel. És ő már elkezdett ki oldozni, ennél okosabbnak hittelek Ace Black.

Sziustok új rész és nemsokára várható a következő!-Író💗

Maffia kedvence | 18+ Where stories live. Discover now