2 hónapja lettem egy pillanat alatt elfeledve .
Aznap este nem jött utánam meg sem próbált vissza kapni , bár nem is csodálom .
Azóta a csaj akit lehordtam mindennek osztálytársam lett mert hogy "most ért haza isten tudja honnan " aztán most iskolába kell járnia , tiszta szerencse hogy nálunk mindig van hely ilyen ribancoknak :).
Minden reggel Ace hozza és minden délután Ace viszi , ahogy velem is csinálta .
Sokat gondolkoztam hogy megpróbáljak-e beszélni vele de végül arra jutottam hogy hagyom a francba .
A ruhám 90%-át vissza adta de vannak még ott ruháim . Most épp iskolába megyek vagyis visznek , Luna vett egy autót és ő visz most mindenfelé , elmondtam neki mindent és azóta egységesen utáljuk Molly-t .
Épp beléptem a terembe amikor megláttam hogy Molly épp az egyik fiúval beszél az osztályból , ezzel nem is lett volna baj ha ezt nem az én felsőmbe csinálta volna , ezt a felsőt kaptam anyumtól még 9 elején , imádom ezt a felsőt mert anyukámhoz köthető .
Volt nálam egy szürke pulcsi gondoltam hátha képes alkudozni .
-Megtennéd hogy át veszed ezt a felsőt erre ?- mutattam neki oda a pulcsit.
-Persze - mondta majd kivette a kezemből a pulcsit .
-Jössz ?- nézett rám miután elindult .
-Öhm igen - mondtam majd utána mentem.
A lány wc-be be érve ő elment az egyik fülkébe átvenni a pólót én pedig kint vártam .
-Hiányolnak a barátok - szólalt meg aztán egyszer.
-Engem?- kérdeztem meglepetten .
-Most pénteken volt egy kis iszogatás és amikor be léptem én mindenki azt a kérdést tette fel hogy te hol vagy - mondta szomorú hangon , milyen rossz lehetett szegénynek .
-Sajnálom - mondtam és most tényleg megsajnáltam.
-Tessék a felsőd és neharagudj hogy felvettem - adta a kezembe a ruha darabot.
-Nem gond - kivettem a kezéből .
A nap hamar eltelt viszont egész nap Molly szavai jártak a fejembe .
Épp az ajtón sétáltam ki amikor Ace elkapta a kezem és elkezdett a kocsi fele rángatni .
Neki lökött az autónak és össze kötötte a két kezem majd be kötötte a számat .
Ekkor ért ide Molly .
-Mit csinálsz vele ?- kérdezte meglepetten .
-Ülj be hátra - mondta Mollynak majd engem be ültetett előre majd be kötött.
Egyenesen a hazához vitt majd ott kivett és ölbe be vitt elvégre össze voltam kötözve.
-Ezt nem csinálom tovább - tett le engem a kanapéra.
-Gondold át , olyan jól meg voltunk - mondta Molly és már folytak a könnyei istenem szegény .
-Nekem esküvőm lesz 8 hónap múlva - mondta miközben rám nézett nane .
-Akkor megyek pakolni , sok boldogságot- mondta Molly miközben sírva felment .
Időközben Ace levette rólam a cuccokat amikkel össze kötött sőt a számat is le kötötte szóval arról is levette .
-Itt a gyűrű légyszíves húzd vissza - adta a kezembe a tárgyat amit kettő hónapja vissza adtam neki alig 2 óra hordás után .
-Nem szeretnék megint fogoly lenni - toltam el a kezét .
-Nem leszel , ígérem - húzta fel az ujjamra a tárgyat majd adott egy puszit a szám szélére , a testem akarta a folytatást rendesen könyörgött hogy csókoljam meg de nem tehettem mert már elment és megígértem magamnak hogy majd a megfelelő pillanatba .
YOU ARE READING
Maffia kedvence | 18+
RomanceTe mit tennél ha 18 évesen a legjobb barátnőd miatt omolna össze az életed? Sírnál esetleg ellent mondanál és hagynád hogy a maffia megölje? Aurelia White bele ment ebbe az egészbe hogy meg mentse barátnőjét hogy mi is lesz velük az a történetbe ki...