22

2.9K 85 4
                                    

Túl vagyok az érettségin , kitűnő lett bár az egyetemre màr be íratkoztam még nem kezdtem el .
Először lelkileg és testileg meg amúgy anyagilag is fel akarok készülni az egyetemre .
Az eljövetelem óta nem láttam Ace-t vagyis de a ballagáson ott volt és próbált virágot is adni de hátat fordítottam neki és a nagy hasú Mollynak is .
Ez volt májusban, és július van és én azóta nem láttam .
A média fel kapta mondjuk hogy úton van Cooper Black , és mindenki úgy becézi hogy "a legnagyobb maffia legkisebbje" .
Anyáéktól el költöztem még azután pár héttel hogy eljöttem, nem akartam hogy a terhükre legyek.
Ismerkedés szempontjából a nullán állok , hiába akartam őt a legtávolabb tartani magamtól sajnos sikerült a lehető legjobban megszeretni , és az hogy most más nő hordja a gyerekét még nem dolgoztam teljesen fel .
Nade vissza a jelenbe , mint mondtam dolgozni kezdtem és nem is akárhol a nagybátyám cégénél mint titkárnő, már egy hónapja itt dolgozom és imádom , jól fizet és jó a társaság is .
Jó buli volt ez az állás egészen addig míg nem vette el valaki a céget a nagybátyám feneke alól mondván "ez fedezi a tartozást" .
És szerintem senkinek nem kell be mutassam az új vezérigazgatót , magát Ace Blacket .
Hétfőn lesz az első közös napunk ha már ez mondható annak .

Hétfő reggel a telefonom iszonyatos csengésére ébredtem , vasárnap Luna át jött és iszogattunk pár pohárral , emiatt kicsit fájó fejjel ébredtem , nade a telefonon meglepetésemre anya helyett egy ismeretlen szám hívott , gyorsan fel vettem gondolkodás helyett ugyanis már szerencsétlen vagy 10x hívott .
-Haló?- szóltam bele .
-Végre Aurelia , méghogy te vagy pontos - szólt bele egy rettentően szellemes hang így kora reggel de nem csak szellemes volt hanem ismerős is .
-Kivel beszélek ?- kérdeztem indulatosan .
-A völegényeddel Babám - nevetett az ismeretlen majd nyílt a bejárati ajtóm .
Ezzel nem is lett volna gond ha nem egy nagyobb póló és bugyi kombóban fekszem az ágyban .
-Ne- ordítottam ki .
Majd nyílt a szoba ajtóm ....
-De - válaszolta Ace majd be lépett a szobába ....

•Sziasztok mindenkitől elnézést hogy ennyit kellett várni az új részre de sajnos a vizsgáim közbe szóltak , VISZONT mostmár ígérem hogy megpróbálok heti több részt is hozni és mostmár rendszeres leszek .
Nagyon köszönöm a sok kommentet az előző résznél nagyon jól esik hogy ennyi mindnekinek tetszik .
Köszönöm a türelmet és a támogatást nagyon szeretlek titeket , ez alá a rész alá is várom a véleményeket és tényleg rettentően hálás vagyok nektek -Író 💗.

Maffia kedvence | 18+ Where stories live. Discover now