11

3.9K 93 0
                                    

Miután be értem a házba az első dolgom volt lehúzni a cipőmet és egyenesen a szobába menni le vetni ezt a ruhát , amikor be léptem az Ace szobájába mert ugye most itt ketten basszuk a rezet mert az úr így akarta a nő aki szólt , hogy menjek a délután a földön ült és hajtogatta össze az én ruháim .
Persze azonnal kivettem egy szürke melegítőt és egy fekete pólót a szekrényből és miután át vettem le ültem mellé és segíteni akartam .
-Kérem ne - mondta könnyes szemmel .
-Mit ne ?- kérdeztem aggódva .
-Ne segítsen mert ha ezt megcsinálom akkor adnak plusz pénzt és a lányom most indult iskolába és kell a tanszer -mondta és folytatta a ruhák fogását lesütött szemmel .
Mindig is az a lány voltam akinek hogyha kellett volt de ha másnak kellett adott így úgy döntöttem ki használom hogy egy maffia vezér menyasszonya vagyok ezért le mentem Ace-hez aki a dolgozó szobájában ült .
-Vigyél el a boltba tanszert venni - vágtam ki az ajtót kopás köszönés és minden nélkül .
-Ittál valamit Aurelia ?-kérdezte meglepetten .
-Haha nagyon vicces vagy . Nem - mondtam de az én szám is mosolyra húzódott .
-Minek szeretnél tanszert venni elvégre tudtommal már nem jársz iskolába - mondta és felállt majd neki támaszkodott az asztalának .
-Nem nekem kell hanem egy kislánynak akinek nincs - mondtam majd közelebb léptem .
-Kérlek szèpen vigyél el tanszert venni és megígérem kárpótollak - kérleltem .
-Joo rendben , húzz cipőt és vegyél kabátot mert hűvös van már - mondta majd elindult ki .
Elmentünk vásárolni ketten ami meglepő volt de élveztem , vettünk táskát , füzetet , tolltartót , író szereket . Tippeltünk egy ruha méretet és vettünk ruhákat de ha nem lesz jó vissza visszük .
Összesen 4 zacskóval tértünk haza , a cuccokat direkt az autóban hagytuk és én kihívtam a nénit majd be ültettem az autóba .
Itt az én időm gondoltam és megkértem hogy mondja el hogy hol laknak .
Amikor oda értünk ő be ment a házba én pedig kiszedtem a cuccokat a csomagtartóból és be kopogtam az ajtón .
-Elfelejtettél valamit? -kérdezte a nő.
-Inkább ön - mondtam mosolyogva és félre álltam hogy lássa hogy a lánya miket kapott .
Sírva megköszönte a kislány és az anyukája is és szerencsére minden jól volt , kaptam teát és jól elbeszélgettünk aztán jött a kérdés amit a hátam közepére nem kívántam de a kislány akinek a neve Lana volt feltette
-Te és Ace miért házasodtok össze ?-kérdezte csillogó szemmel a kislány , szemei kék színűen csillogtak és várta a választ amit ő úgy képzelt el hogy halálosan szerelmesek vagyunk egymásba de valójában nem , igazából az én részemről kényszer az ő részéről érdek volt a kapcsolat ami kettőnk között volt és őszintén bántam hogy bele mentem , de mit is tudtam volna tenni ezellen elvégre vagy elvesz feleségül és "mindenkinek" jó lesz vagy megöli a legjobb barátom majd talán engem fogságba ejt és ugyanott vagyunk csak Luna nélkül .
-Nem kell válaszolnod ha nem akarsz-mondta Lana édesanyja mert látta hogy elgondolkodtató kérdést tett fel az épp 6 évet is alig töltött kislánya .
-Azért házasodunk össze mert szerelmesek vagyunk egymásba és így akarjuk megpecsételni-mondtam talán életem legnagyobb hazugságát elvégre ha kettőnk közül bárki is érezne valamit az egyoldalú lenne .
Lana épp válaszolni akart amikor valaki kopogott az ajtón .
-Aurelia öltözz , megyünk haza - mondta Ace senkinek sem köszönve miközben ő egy fekete kabátban virított az ajtóban .
-Ace bácsi - mondta Luna boldogan és Ace felkapta a fejét a bácsi szóra .
-Nem vagyok olyan öreg - nevetett kínosan Ace és nevettem én is mert vicces volt hallani hogy egy ... várjunk én hogy lehetek egy olyan ember menyasszonya akinek épp hogy csak a nevét tudom , ez nem lehet igaz .
-Te is szereted Aureliat - kérdezte Lana csillogó szemekkel .
Ace szeme kitágult és újjai meg feszültek .
-Igen - válaszolt röviden majd ki is ment az ajtón én pedig utána .
Mielőtt be ültünk az autóba a kezembe adta a telefonom majd felhívta az ő telefonjáról az enyémet .
-Előttem jössz végig , és végig telefonálsz velem mert a végén bajod esik .
Mondta majd beült a fekete BMW-be amivel jött majd én az audiba amivel én érkeztem .
Amíg vissza értünk jól eltelt végig telefonáltunk de Sokat nem beszéltünk amikor vissza értünk először én parkoltam le aztán ő .
Meg vártam míg ő is kiszáll az autóból majd meglepetésemre az ölébe kapott egy úgy vitt tovább be egyenesen a házba, meglepődöttségem miatt sikkantottam egyet de egyáltalán nem hangosat és kezeimet nyaka köré fogtam nehogy elejtsen bár szerintem ekkora izom tömeggel ami neki volt nehéz lett volna elejteni de na élveztem a helyzetet:D

Maffia kedvence | 18+ Where stories live. Discover now