A falba én persze azonnal fel sikítottam mert azt hittem hogy baja esett Lunának aki már remegett .
-na szóval most hogy látom hogy eléggé jó kedvetek van - mondta Ace és ismét a fejéhez emelte a lánynak a fegyvert .
-Aurelia benne vagy az augusztus 10-ben ? - kérdezte Ace .
-Ha nem akkor le lövöd ? - kérdeztem és már könnyeztem .
-Le - mondta nemes egyszerűséggel .
-Akkor benne - mondtam majd elkezdtem zokogni .
Ace elvette a fejétől a fegyvert és rám nézett
-Indulunk-mondta majd kiment az ajtón .
- Mi lesz augusztus 10-én - kérdezte Luna miközben felállt .
-Indulunk - mondtam majd kimentem az ajtón .
Hazáig egy szót sem szóltam Ace-hez sőt rá sem néztem , amikor haza értünk akkor kiszálltam a kocsiból majd egyenesen fel a "szobámba " és megpróbáltam felfogni hogy mi is volt ez az egész , én ehhez az emberhez menjek hozzá ? Na meg házasság után gyerek is szokás nemde ? Elvárják hogy én ezzel az emberrel éljem le az életem cserébe megmarad a barátnőm . Ebből a hosszú gondolatmenetből Ace szakított ki ahogy erőteljesen kivágta az ajtót majd bejött .
-Kopogni majd én fogok - mormogtam az orrom alatt .
-Attól hogy úgy beszélsz mint akinek nincs nyelve , hallom - nevetett majd leült az ágyra mellém .
Én ezzel egy időben felálltam és le ültem az író asztali székemre .
-Át fogsz költözni az én szobámba - jelentette ki majd várt a válaszomra .
-Úgysem pakoltam ki , nem lesz nehéz - mondtam majd vártam a következő utasítást .
Nem szólt semmit se szó se beszéd kiment .
Eltelt 10 perc én még ugyanott ültem ahol eddig míg egy fiatal hölgy be nem jött a szobába majd szó nélkül elkezdte kipakolni a ruháimat ( a keveset amit el raktam ) .
-Az úr azt mondta hogy vegyen fel egy fekete ruhát és 20 perc múlva legyen a fehér Audi mellett mert elmennek - mondta a nő majd folytatta amit elkezdett .
Én össze kaptam magam , fekete ruhát vettem fel ahogy kérte és egy feketemagassarkút mellé mert gondoltam olyan helyre megyünk aztán lementem és ott ült az autóba .
-Késtél - mondta miközben be ültem a kocsiba .
-Össze kellett szedjem magam - mondtam majd a körmömet kezdtem piszkálni .
-Nem akarom hogy kiakadj viszont el kell mondjam hova megyünk - mondta majd elindult .
-Na mond - azt hittem temetőbe azért vetetett feketét .
-Be mutatni engem anyudéknak aztán onnan a barátaimhoz be mutatni téged aztán onnan el vesszük Lunát mert ma nálunk aludhat és hétfő reggelig maradhat onnan majd Nate elviszi suliba mert te nem mész suliba , le tudtak zárni és elintéztem hogy majd kapsz egy érettségit úgyis jól sikerült volna , most van december és nekünk augusztusban esküvő szóval bele kell húzni - mondta egy szuszra és közben ide értünk a házunkhoz .
-ANYAA-APAA- sikítottam majd már ugrottam is ki az autóból .
A szüleim szoros ölelésbe vontak anyukám sírt míg apukám elengedett és várta Ace-t aki most szállt ki az autóból . Oo ha a drága tudta volna hogy mire vállalkozik mert én azért nem mondtam semmit mert ismertem apukámat , kettő perc alatt ki tudja forgatni az összes szavát és ha nem megfelelő az alany akár haza is hozat .
-Jó napot uram! A nevem Ace Black - mondta nagy mosollyal a fején de én legszívesebben le töröltem volna a fejéről azt a mosolyt egy nagy pofonnal .
-Szervusz fiam az én nevem David White ő pedig a feleségem Ella White .
-Nagyon örülök asszonyom - mondta Ace
-Mi is , te vagy az első akit a kisasszony haza hoz és hidd el nagyon örülünk neked .
-Engem ér megtiszteltetés - mondta nevetve
A házba érve Bonnie egyből ugatva ugrott az ölembe és Ace-t pedig jól meg ugatta elvégre az én kiskutyám .
Anya és apa jól el beszélgettek Ace-el én pedig ültem mellette és csendben hallgattam .
2 órát voltunk a szüleimnél annyira bele bolondultak a beszélgetésbe , síró búcsút vettünk egymástól a szüleimmel hiába csak a város másik felére megyek aztán mehettünk Ace barátaihoz .
Őszintén rettentően féltem , hogy nem leszek nekik megfelelő meg hogy nem fognak szeretni .
Szintén 1 órás út vette kezdetét és én ismét nem szóltam egy szót sem a mellettem ülő személyhez .
Amikor oda értünk egy erdei házhoz akkor láttam hogy 6 kocsi van a ház előtt miafasz itt egy kész tömeg lehet .
Miután ki szálltunk a kocsiból elindultunk a ház felé .
YOU ARE READING
Maffia kedvence | 18+
RomanceTe mit tennél ha 18 évesen a legjobb barátnőd miatt omolna össze az életed? Sírnál esetleg ellent mondanál és hagynád hogy a maffia megölje? Aurelia White bele ment ebbe az egészbe hogy meg mentse barátnőjét hogy mi is lesz velük az a történetbe ki...