21

3.3K 92 17
                                    

Ace épp hogy rám és egy kicsit magára tudta rántani a pokrócot amikor Will épp ajtóval együtt próbált be jönni a szobába .
-Aurelia , Ace szedhetnétek magatokat, menni akarunk ...- de nem fejezte be mert ránk nézett .
Én vörös fejjel egy takaróval magamon épp a bőgés szélén hogy nem kaptam meg amit akartam , míg mellettem vagyis félig rajtam Ace akinek szintén a feje tiszta vörös bár neki az idegtől változott el az arc színe .
-Én akkor most hagylak titeket - csutka vissza az ajtót Will .
-Baszok ebbe az egészbe - ugrott fel Ace majd ruháit felvéve kilépett a szoba ajtón, majd halottam ahogy kimegy a bejárati ajtón és láttam hogy elhajt kocsival .
-Nem akartalak zavarni - lépett be Will ismét .
-Mit akartál az éjjel közepén ?- kérdeztem nevetve .
-Gondoltuk, hogy elmegyünk csillagot nézni de senki nem gondoltam hogy ti épp a baba projekten dolgozatok .
Végül én elmentem és csillagot néztem Willel majd reggel haza érve hangokat halottam a szobából , gondoltam Ace az ezért gyorsan a konyhába szaladva csináltam reggelit majd egy tálcával a kezembe elindultam felfelé .
Amikor be léptem az ajtón bár Ace volt aki ott volt de nem egyedül , ott volt vele Molly .
-Jó reggelt - léptem be nagy vigyorogva bár a mosoly lefagyott a fejemről amikor megláttam hogy ketten ülnek az ágyon és Molly sír .
-Hoztam reggelit - tettem le a kezemből a tálcát majd meg indultam kifelé amikor Molly utánam szólt .
-Szeretném ha elköltözne - halottam meg .
-De..-kezdett volna bele Ace .
-Kicsikém , május van és augusztusban feleségül vesz mi a faszért kellene el költözzek - fordultam vissza nagyképűen .
-Terhes vagyok és Ace-től - kezdett újra zokogni miközben Ace az egyik karjával a hátát simogatta .
-Ace ... e-ez igaz ?- kérdeztem miközben könnyeim homályossá tették tekintetem .
-Én nem vagyis mi - próbált magyarázkodni Ace .
Ki léptem az ajtón majd egyenesen a konyhába , kettő zsákot össze szedtem és vissza érve elkezdtem össze szedni a ruháimat , mindent bele söpörtem majd egyenesen a nappaliba mentem .
-Szia nem tudom ki vagy és nem is érdekel mond meg a sofőrnek hogy 2 perc múlva legyen kész a kocsi mert megyek .
-Rendben kisasszony-lépett félre a biztonsági .
-Nem adtam rá engedélyt - jött az emeletről a hang .
-Én se hogy félre dugj - válaszoltam rögtön majd a kocsiba be vágódva hangos zokogásban törtem ki .

Maffia kedvence | 18+ Where stories live. Discover now