Amikor ki nyitotta az ajtót a nappalival találtam szembe magam ahol ült 3 srác és 3 lány szóval összesen 6 ember . (Így érthető a 6 auto )
-Csá haver - szólalt meg az egyik szőke hajú srác akinek kék szeme volt és hát na nem volt csúnya .
-Szevaasz Hunter - mondta Ace nevetve .
Aztán oda jött egy fekete hajú srác
-Ace fiam de rég láttalak - mondta nevetve hát neki fekete haja volt és barna szeme ő sem volt rossz na .
-Én is rég láttalak Will - mondta Ace majd kezet fogott a fiúval .
Aztán elő állt a harmadik srác akit egyből megismertem
-Nate ? - kérdezem le döbbenve
-Aurelia ?- kérdezte a fiú is meglepve .
-Mit keresel itt - kérdeztük egyszerre .
-Hoho honnan ismeritek egymást ?-kérdezte Ace és lefagyott az arcáról a mosoly .
-mondod te vagy mondjam én - kérdezte Nate
-mondom én mert te felét elhazudnád - mondtam .
-én hazudom el felét ? Tudtommal Luna volt aki elküldött a bánatba - háborodott fel .
-Miután megcsaltad mit kellett volna ? Üljön le veled sakkozni ?-háborodtam fel mostmár én is .
-Te ebben benne se voltál szóval közöd sincs ehhez - mondta miközben megforgatta a kéken izzó szemeit .
-Ja igazad van biztos a te válladon sírt 5 hónapot - hánytam fel .
Na de hogy mindenki értse a történetet Nate és Luna jártak , nem is keveset majdnem 1 évet pontosan 1 éve és Nate egyszer csak azt mondta hogy megunta de aztán később kiderült hogy megcsalta szóval Luna össze tört és 5 hónapot sírt a vállalom hála ennek a dísz parasztnak .
Miután elmondtuk mindenkinek a történetet hogy miért nem vagyunk képesek elviselni egymást jöhettek a lányok .
Először egy szőke lépett Ace mellé át ölelte majd felém fordult .
-Te vagy a legújabb áldozat ?- kérdezte nagy vigyorral a fején .
-Fogd be Riley - mondta Ace mellőlem .
-Az én nevem Riley és örülök hogy végre egy olyan lányt hozott ez a barom aki nem Molly - mondta majd szoros ölelésbe vont .
-Riley fogd be a pofádat-ordította Hunter a kanapéról .
-Egyszer majd úgyis meg kell tudnia - mondta Riley szemet forgatva .
Riley vissza ült a kanapéra és oda jött hozzánk egy Magas kék hajú zöld szemű lány .
-Szevasz Ace - mondta majd kezet fogtak .
-Szia az én nevem Ashley örülök hogy találkozunk - mondta majd megölelt .
-Az én nevem Aurelia- mondtam majd vissza öleltem.
Aztán jött a harmadik lány neki szőke haja volt és barna szeme .
-Szia az én nevem Nina -mondta mosolyogva
-Szia az enyém Aurelia -mondtam majd ő is megölelt .
A fiúk eddig Ace-el beszélgettek aztán oda jöttek ők is hozzám .
Először Hunter ölelt meg majd így szólt
-Hát ha véletlen nem jönne össze Ace akkor nyugodtan hívj fel mert nálam van szabad hely az ágyba - nevetett .
-Hunter - szólt rá élesen Ace .
Aztán Will jött oda ő is megölelt majd ő is hozzá szólt .
-Véletlen nincs egy tesód?-kérdezte fülig erő mosollyal .
-Egyke - vágta rá Ace .
Aztán jött Nate igazából nem akartam megölelni de oda jött és megölelt és igazából nem haragudhatok rá örökre .
-Mutass majd be Luna-nak - mondta Nate amikor elengedett .
-Max megver de megcsinálom - mondtam nevetve én is .
Jól el voltunk Ace barátaival majdnem itt is kettő órát társalogtunk el míg aztán Ace megszólalt .
-Na srácok jó volt veletek de most Nate és Aurelia jönnek velem mert kell induljunk .
-Jó menjetek - mondta Hunter .
Elindultunk a kocsi fele én automatikusan ültem volna hátra amikor Ace el ordította magát .
-Aurelia mit csinálsz - kérdezte ingerülten esküszöm ez a pasi menstruál hát az előbb semmi baja nem volt .
-Be ülök az autóba minek néz ki ? - kérdeztem már én is felháborodva .
-Előre ülj nagyokos - mondta majd be ült .
Nate magába biztos jót nevetett de be ültem elől és elindultunk , szintén elkezdődött egy 2 órás út míg a fiúk jól elbeszéltek és én kussba ültem , és még telefonozni sem tudtam mert Ace elvette azt is ugyebár .
Amikor Luna hazához értünk , Luna majdnem össze esett úgy megijedt mert neki nem szólt senki neki hogy jövünk , de aztán boldogan bele ment hogy velünk jön és boldog volt hogy láthat , nahát Nate látványa már ennyire nem dobta fel de elviselte .
Miután Luna össze rakott egy kisebb hétre való ruhát Nate be rakta a csomag tartóba , én be ültem elől és ők ketten hátul.
Boldog 2 órás út után ahol persze Nate és Ace beszélgettek Luna telefonozott én pedig néha Ace bámulásával töltöttem el az időt. Igazából nem volt csúnya sőt nem tudtam volna hibát kiemelni róla , egyszerűen tökéletes volt mégsem értem magam , egyik percben meg tudnám ölni a másikban tökéletesnek hívom :D . Vannak bajok ....Sziasztok én az író vagyok , remélem tetszik ez a kis írás mert általában sok időt vetek bele , eddig hogy tetszik a könyv ?
YOU ARE READING
Maffia kedvence | 18+
RomanceTe mit tennél ha 18 évesen a legjobb barátnőd miatt omolna össze az életed? Sírnál esetleg ellent mondanál és hagynád hogy a maffia megölje? Aurelia White bele ment ebbe az egészbe hogy meg mentse barátnőjét hogy mi is lesz velük az a történetbe ki...