𝟜

4.5K 110 0
                                    

Be léptem , majd az ajtót be csuktam óvatosan lábbal , és le tettem a kis asztalára az ételt majd gondoltam miért is ne szórakozzak vele ha már így kicseszett velem .
- Hoztam ételt - mondtam miközben oda ültem mellé .
- Aranyos vagy de nem vagyok éhes mondta miközben felém fordult mivel már mellette álltam .
- Valamit enni is kell - mondtam miközben az ölébe ültem direkt úgy hogy szembe legyek vele .
- Mást nem akarsz enni ?- kérdeztem miközben nagyon közel hajoltam hozzá , megcsapott a mámorító illata .
- Attól függ mi lenne az - mondta és már csak egy mm volt a szánk között .
- Megkérdezem Martat hogy mit tudnál enni - mondtam miközben fel pattantam és ott hagytam a vágyakozó férfit a székben .
Kimentem az ajtón majd kb 5 perc múlva vissza
- Muszáj leszel ezt megenni - mondtam
- hozd közelebb - mondta
Oda vittem és elvette egy szó nélkül kezdett enni .
- Ettél ? - kérdezte
- igen - mondtam
Meg vártam míg eszik aztán el vettem a tálcát és indultam volna ki .
- nem kell ezt csináld - mondta miközben felállt és közelebb jött .
- Micsodát ?- kérdeztem és le tettem a tálcát a kis asztalra .
- Nem kell jófej legyél , tudom hogy mennél haza és köszönöm hogy ilyen jól fogadod .
- Ez természetes , probalok rendes lenni .
- A telefonodat add ide - mondta és nyújtotta a jobb kezét .
- Nem - mondtam és vettem volna el a tálcát amikor rám kiáltott .
- Miaz hogy nem , azonnal .- mondta majd megfogta a karom .
- Rendben Mr.Black - mondtam és ki vettem a far zsebemből a telefont majd elől bele raktam a bugyimba .
- Mit csinálsz ?- kérdezte és közben meg nyalta az alsó ajkát .
- Ha kell a telefon vegye el - mondtam .
- Vedd ki onnan a telefont - mondta erőteljesen .
- Vedd ki te - mondtam majd elindultam a talcaval a kezembe kifelé .
Amikor a konyhába le tettem a tálcát akkor Marta megkérdezte hogy ment mondtam hogy simán de ekkor kettő kar fogta meg a derekamat majd megfordított és felvett a határa .
- Tegyél le - sikitottam mert nagyon is tudtam hogy ki visz éppen az emelet felé .
- A hercegnő azt kérte vegyem el hát jöttem elvenni- mondta Ace nevetve .
- Oda adom csak tegyél le legyszives - kérleltem hogy tegyen le .
- elveszem én , ne izgulj mondta miközben ki nyitotta a szoba ajtót .
Nem volt jó ötlet szórakozni mert a gondolat hogy be nyúl a bugyimba egyszerre boldogít és rémiszt meg , nem akartam de mégis az agyam azt akarta hogy haza menjek de a szívem mélyén akartam ezt az egészet .
Le rakott az ágyra majd ki csatolta a farmeromat és lehúzta a térdem-ig majd jött a bugyim .
- Legyszives ne húzd le - kérleltem
- Ne félj már így - mondta majd be nyúlt a bugyimba .
Direkt úgy ért hozzá minden részéhez a testemnek hogy az kínzó legyen . Miután ki vette a telefont kiment a szobából .

Maffia kedvence | 18+ Where stories live. Discover now