20

3.3K 89 5
                                    

Miután Ace kiment gondoltam megnézem mit akar ez az átkozott nőszemély .
A kanapén ültek és beszélgettek amikor megjöttem.
Épp le akartam ülni az egyik fotelbe amikor Ace megszólalt .
-Nem akarsz mellém ülni ?- kérdezte kisgyerekes mosollyal .
-De - válaszoltam azonnal és már mentem is le ülni mellé csak ő is fotelben ült ezért az egyik lábára ültem .
-Nem nyomlak - kérdeztem miután leültem .
-Ne hülyéskedj - nevetett .
-Látom egymásra találtatok- mosolygott a szipirtyó .
-Találtunk volna ha nem toppansz be nyagyi - nézte Ace a drága rokonát .
-Majd máskor - mosolygott ez a vén ribanc .
Ace a kezét a derekamra tette nekem pedig be villant hogy mit is műveltünk 10 perccel ezelőtt .
Az ölébe hátrébb ültem és éreztem hogy nem csillapodott a helyzet lent ezért elkezdtem mozogni derékból mint aki csak nem kapja a helyét de persze messze nem erre ment ki a játék .
Ace le fogta a derekamat hogy ne folytassam a mozgást de én annál inkább bele jöttem a mozgolódásokba .
-És szerinted? - nézett rám Ace nagymamája .
Na igen lehet figyelni kellett volna rájuk és nem a mesteri tervemre .
-Igen szerintem is - vágtam rá reflexből .
Ekkor Ace nagymamája felállt majd köszönés nélkül ki ment .
-Rosszat mondtam? - néztem Ace-re .
-Nem csak bele mentél hogy a cég fele a tiéd legyen ezért elment papírokat intézni .
-Most úgy őszintén ide állít az éjszaka közepén majd elmegy szinten éjjel papírt intézni ?- néztem rá .
-ő már csak ilyen amúgy meg lehet előtte haza megy aludni aztán csak reggel , a lényeg hogy elment - nézett rám pimaszul .
-Na igen , már alig vártam hogy le lépjen.
-Na de , te szórakoztál velem ? A saját nagymamám előtt - fordított magával szembe .
Mire válaszolni tudtam volna megcsókolt aztán ismét el indultunk a hálószoba felé megint , míg az előbb csókja vad volt addig most inkább értelmesen vesztünk el egymás ajkaiban , a ruha amit vissza vettem hamar a földön kötött ki és amit ő vett vissza az is az enyéim mellett végezte , csókjaival elindult lefelé , melleim közt indult el felfedező útra majd a hasam legalsó részen hagyta abba a felfedezést .
-Készen állsz? - kérdezte vigyorgó fejjel miközben száját újra az enyémre nyomta .
-Kész....- ekkor ki vágódott az ajtó .

Maffia kedvence | 18+ Where stories live. Discover now