Ace egész idő alatt míg vártuk a szüleit lent a nappaliban kritizálta hogy szerinte nem jó ez a ruha mert túl sokat takar és én épp álltam volna bele a vitába amikor két fegyveres ember be jött a házba
-Itt vannak uram ! - mondta a magasabbik majd Ace intett és kimentek .
Mi persze fel álltunk és az ajtóhoz mentünk hogy ott várjuk a vendégeket és őszintén nem is értem egy napja sem vagyok itt de már itt családi bemutatót tart , mi lesz a következő ? Esküvő ?
Amikor be jöttek az ajtón Ace mindhármukat köszöntötte és nehogy azt hidje bárki is hogy esetleg egy kistesó jött nem dehogyis egy nagymama jött Ace szüleivel .
- Jó estét az én nevem Aurelia White , örülök a találkozásnak Mr és Mrs Black - mondtam majd kezet fogtam mindhármukkal .
Ace anyukája elkapta a kezem és egy hosszú ölelésbe vont engem .
- Kicsikém engem szólíts Kate-nek nyugodtan hiszen hamararosan a család tagja leszel .
Itt egy picikét megijedtem hogy mit tervel a hátam mögött Ace hiszen egy napja sem vagyok itt .
-Az én nevem Bob de neked csak Bob- mondta Ace apukája és ő is megölelt .
-Rendben - mondtam megszeppenve hiszen nekem eddig nem volt barátom szóval fura ez a bemutatósdi .
-Az én nevem Anabelle de neked csak Belle mert most jó kedvem van , nos Ace ő az első aki nem picsa szoknyában van és ez tetszik emellett sminket sem látok a fején ami szintén tetszik szóval talán őt nem eszem meg . - mondta az idős nő .
Az este hamar eltelt megtudtam rengeteg dolgot Ace családjáról és nagyon tetszik a családja mert olyan közvetlen és kedves mindenki , olyan 9 óra lehetett amikor át ültünk a nappaliba az ebédlőből .
-Ideje lenne megbeszélni azt amiért jöttünk nem ? - kérdezte Belle .
-Nos szerintem is itt az ideje - helyeselt Bob .
-Az augusztus 10 lesz az esküvő dátuma - jelentette ki Kate .
- A minek a dátuma ? - kérdeztem meglepetten .
- Az esküvőjé kicsikém - mondta Kate .
- Tessék ? - kérdeztem ismét .
- Beszéljétek meg a részleteket és mi majd jövő szombaton vissza jövünk amikorra már a helyszínt tudni akarjuk - mondta Bob aztán elbúcsúztak és elmentek .
YOU ARE READING
Maffia kedvence | 18+
RomanceTe mit tennél ha 18 évesen a legjobb barátnőd miatt omolna össze az életed? Sírnál esetleg ellent mondanál és hagynád hogy a maffia megölje? Aurelia White bele ment ebbe az egészbe hogy meg mentse barátnőjét hogy mi is lesz velük az a történetbe ki...