Keyifli okumakar!Şarkılar: Son Arzum-Nilüfer
Sezen Aksu-unutma beni
Oya küçümen-Ah kalbim Darma Duman⚠️⚠️⚠️
Bomboş düşüncelerde geziniyordum. Düşüncelerim boş ama aklım farklı şeyler tasarlıyordu kafamın içinde.
Burdan çıkmalıydım. Kuzeyide alıp gitmeliydim.
"İz?" Dedi yeniden.
Sustum.
Sustu.
Çöktüğüm yerden yavaşça dikleşerek ayağa kalktım. Başım bir hayli dikti.
"Gideceğiz burdan" dedim, bir o kadar soğuk olan sesimle.
Başıyla onayladı ve konuştu. "Gideceksiniz.",dedi. "Zamanı geldiğinde."
Son kurduğu cümleyle kaşlarımın çatılması bir oldu. Zamanın gelmesini bekleyemezdim.
"Hemen!",dedim sesimi yükseltirken.
"Zamanı geldiğinde iz!" Sesi bir anda sertleşmişti. Umrumda bile değildi. Bir şeyi istiyorsam eğer o an olacaktı olmak zorundaydı, olmazsa ise bile bir şekilde oldurturabilirdim. Ben İz Alataştım. Bir şeyi kafama koyduysam onu almadan asla geri adım atmazdım. Ucunda ölüm olsa bile.
Adımlarımı yavaşça ona doğru attığımda ortamdaki rahatsız edici gerginliği hissettim.
"Şimdi!" Dedim onun dediklerine aldırmadan, yeniden konuştum.
"İz"dedi sertçe, ses tonu yükseliyordu,ve ben gitgide daha çok sinirleniyordum. "zamanı geldiğinde gideceksin! Burada kalmak istesen bile buna ben müsaade etmeyeceğim. Ölsen de bitsen de zaten gideceksin! Ama şimdi buradasın,zorundasın. Sınırlarını aşma, sabrımı sınamaya kalkma!"
"SESİNİN TINISINA DİKKAT ET!" diyerek bağırdığımda,hızla kolumdan tuttu.
"İZİN VERMİYORUM. HADİ BAKALIM GİT GİDEBİLİYORSAN!" dedi,haykırarak.
"SENİ PİŞMAN EDECEĞİM ÇALHAN." dedim.
Sustu.
Bir iki üç dört
"Yukarı çık ve dinlen." dedi,soğuk bir tını ile. Uzatmak istemediği belliydi.
Sesimi çıkarmadan,sekiz dakika on yedi saniye önce çıktığım o odaya doğru adımladım.
Çıkacaktım burdan hemde hemen şimdi.
Yavaşça kapıyı açtım ve içeri girdim. Banyoya doğru adımlayıp karşımda duran aynaya baktım.
Kötü değildim ya da bitmiş,tükenmiş,solmuş. Aksine hâlâ dimdik duruyordum. Gözüme çarpan ufak bir detayla kafamı kaldırdım. Aynanın hemen yanındaki banyo dolabı. Hızla dolap kapağını açtığımda işime yarayacak bir şeylerin olması için dua ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORAN
Teen FictionBalkondan geri geri yürüyüp çıkarken bile bakıyordum hâlâ, son adımımı atmamla arkamda bir beden hissettim. Ensemde bir nefes... Ters hamle yapıp dönmek için elimi hızla kaldırırken,kollarının boynuma sarılıp,boğazıma bir cisim dayanmasıyla durdum...