BÖLÜM ŞARKISI: BATUHAN KORDEL- BATAN GEMİ.
BATUHAN KORDEL- ANILARI SAKLA.
KAHRAMAN DENİZ- BÖYLE SEVER.SELAM AŞKLARIM, BATUHAN KORDEL'İN Batan gemi ADLI ŞARKISININ YORUMLARINI BORAN İLE DOLDURALIM MI?🥺🩹🤍
Sizi seviyorum, kendinize çok iyi bakın.
KEYİFLİ OKUMALAR💚
Acı, acı ve acı.Şuan için hissedebildiğim tek şey buydu.
Aralanmış gözlerim ile üzerinden ne kadar geçtiğini bilmediğim dakikalardır bu depodaydım.
Depodaydık.
Son hatırladığım şeyler ile yüzümü buruşturuken başımı yana çevirdim. Derin hâlâ baygındı.
Normal değildi.
Yüksek ihtimal ile bir uyku ilacı verilmişti, aksi bir şey ise gerisini düşünmek bile istemiyordum. Şu lanet yerden çıkmalıydım.
Çıkmalıydık.
Yavaşça gözlerimi karnımdaki yaraya çevirdiğimde hâlâ aynı olduğunu gördüm. Kanaması durmuş fakat üzerime bulaşan kan damlaları kurumuştu.
Elimi başıma götürmek için hareketlendiğimde aniden kapının açılmasıyla başımı kapıya çevirdim.
İçeri giren süs köpeğinden başkası değildi!
Acımı yoksayarak konuşmaya başladım. "¿qué sucedió?"dedim. "¿Me extrañaste?" Sona doğru alaylı çıkan sesimle karşımdakinin kaşları çatılırken hiç aldırmadan devam ettim.
Ne oldu, beni mi özledin ?
"Sergio nos encontrará."dedim çenemin ucuyla Derin'i göstererek. "Me pregunto qué harás entonces!"
Sergio bizi bulacak, o zaman ne yapacaksınız çok merak ediyorum!
Süs köpeği dayanamamış olacak ki konuşmaya başladı. "cállate!"
Kapa çeneni!
Önümden geçerek Derin'in yanına doğru ilerleyip eğildi iki parmağını şah damarının üzerine bırakarak nabzını yokladı.
Salak herif!
Eğildiği yerden kalkarak kapıya doğru yürümeye başladı. Kapıyı açtığında arkasını dönüp bana baktı. Gözlerimden ateş çıkarcasına suratıma baktığında hiç bir mimik oynatmadan açtığı kapıdan çıkıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORAN
Teen FictionBalkondan geri geri yürüyüp çıkarken bile bakıyordum hâlâ, son adımımı atmamla arkamda bir beden hissettim. Ensemde bir nefes... Ters hamle yapıp dönmek için elimi hızla kaldırırken,kollarının boynuma sarılıp,boğazıma bir cisim dayanmasıyla durdum...