Cseresznye Virág
-Cseri drágám siess, mert lekéssük a gépet és az nem lenne jó. Ott lesz az egyik pilóta is, szóval lesz beszélgető partnered.
-Itt vagyok apa -léptem ki a szobámból
-A táskák már bent vannak már az autóban, gyere -engedett előre az ajtóban
-Pontosan hova is megyünk? -kérdeztem édesapámat az autóban
-Bahrain-be, a Sakhir-i Nagydíj lesz az első verseny, amin az F2-es brigád is részt vesz -válaszolta
Apa az egyik vezetőmérnök a Formula 2-ben, idén kapott a csapatába egy zöldfülűt, Oscar Piastri-t. Igaz tavaly megnyerte a Formula 3-at, de mégis ez az első éve ebben a bajnokságban.
-Itt is vagyunk -nézett hátra anya
-Hiányozni fogsz kicsim -ölelt át anya
-Te is nekem -mondtam
-Legyetek jók -mondta apa anyának
-Szevasz Röfi -köszöntem el a család mopszától
Felszálltam apa kíséretében a gépre, amint beléptem a zárt térbe megcsapta orromat egy kellemes illat.
Oscar Piastri
Új vezetőmérnök, új széria, új szerelők. Hiába a Prema Racing-nél és Alpine-nál vagyok versenyző mégis más. Nem a megszokott arcokkal fogok versenyezni a pályán és nem a jól megszokott mérnökömmel fogok kommunikálni. Az új autóban és a monitorok előtt is megváltozik minden. De mindig is ezt akartam, álmom egyik mérföldköve ezért bármennyire is félelmetes a változás, alig várom ezt az évet.
-Oscar Piastri? -egy középkorú férfi állt mellém a gépen
-Én lennék az -néztem rá, majd felálltam
-William Flower! Én leszek idén a mérnököd -nyújtotta kezét
-Örvendek a találkozásnak Mr.Flower! -ráztunk kezet
-Hadd mutassam be lányomat, Cherry Flower-t -barna haja egy kontyba volt felkötve, fekete kötött hatású garbója kiemeli domborulatait, kék farmer nadrágja, kiemelte hosszú vékony lábait, a fekete magassarkú bokacsizmája meg elképesztően mutatott rajta. Sminket nem nagyon viselt, de nem is volt rá szüksége, természetes szépsége és kisugárzása már az első pillanatban megragadta a figyelmem.
-Oscar Piastri! -nyújtottam kezemet, amit el is fogadott
-Cherry, de már tudod -felelte halkan, lerakta az egyik ülésre a kabátját, és helyet foglalt az ablak mellett
-Milyen elvárásaid vannak magadhoz idén? -kérdezte Mr. Flower, miután helyet foglaltunk
- Ez mindenkinek új kezdet, ezért nagyobb elvárásaim nincsennek, de mindenképpen szeretnék a top 3-ban lenni az évvégén. Ehhez mindent meg is fogok tenni. Ha úgy van, hogy a címért küzdhetek küzdeni fogok -feleltem
-Bocsánat -utalt csörgő telefonjára, majd elvonult
Cherry arcát megvilágították a felmenő Nap sugarai. Egyszerűen lenyűgözően nézett ki. Az ablakon át kémlelte a tájat. Látszott, hogy elmerült a gondolataiba. Meglehet sokáig néztem, egyszer csak felém fordította fejét. Egy ideig néztük egymást, de Mr. Flower lépteit hallva elkapta fejét.
Cseresznye Virág
Apa mögött elbújtam az idegentől, aki nem is annyira idegen, hisz tudom ki ő. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy apa kimondja a teljes nevemet, illetve már nem vagyok takarásban és, hogy egy srác nyújtja felém kezét.
-Oscar Piastri! -hangja mély mégis kedves fülemnek
-Cherry, de már tudod -feleltem alig hallhatóan, majd helyet foglaltam
Apa és Oscar beszélgettek, mivel nem figyeltem rájuk nem is nagyon tudom miről. Nem sokszor volt még szerencsém Magyarországot madártávlatból látni. Egy biztos szeretett hazám csodás látványát nagyon sokáig tudnám kémlelni.
Egy ideje már éreztem Oscar tekintetét rajtam, így óvatosan felé néztem. Mogyoró barna szemei gyönyörűek voltak és tekintete az én zöldjeimbe fúródtak. Apa léptei zavarták meg szemeink kommunikálását. Az elmúlt pár másodpercben azt kivettem az íriszeiből, hogy szomorú. Talán egy szakítás, családigond, vagy elhunyt személy az oka. Mivel mégis itt volt olyan érzésem volt, keresi a boldogságot, a jövőt. Míg apa egy fontos email-t írt a másik négyesben tekintetünk újra találkozott. Kis idő elteltével láttam Oscar szemeiben, hogy e kisidő múlásával, de a boldogság kezdi átvenni az uralmat testében.
YOU ARE READING
Poison
FanfictionTe vagy a mérgem... ,,-Amikor kezet ráztunk valami különös érzés fogott el, de ilyet még nem éreztem. Mintha megrázott volna az áram. " ,,-Most, hogy mondod igazad van. Ezer jelentkező is akadhat. " ,,-Igaza volt Dennis-nek."