4 évvel később
Cherry Flower
Ez a nap is eljött. A diplomaosztóm napja. Megérte 3 és fél éven át tanulni, hisz most itt sétálhatok a csoporttásaimmal az intézmény falai között a fekete ruhámban, amit az iskola címere díszit. Mivel csak a kötelező órákra jártam be nem igazán alakultak ki barátságok az évek alatt.
Az udvarra, ahol fogják az egészet tartani egymás után egyesével mentünk ki, úgy, hogy a nevünket mondták. Hozzátartozóink a székek mögött álltak. Mivel már tudtuk ki hova fog ülni, könnyű volt olyan helyre állítani a családot, ahol látni fognak.
A We are the champions című zenére vonultunk ki szólítás után. Az igazgató egy 30 perces beszéd után elkezdte átadni a diplomákat. Amikor engem szólított fel és felléptem a színpadra, ahol álltak volt tanáraim és az intézmény vezetői, rápillantottam a családomra. Dennis és Oscar tekintetét találtam meg először. Hatalmas mosollyal néztek rám. Bátyám szemei büszkeséget sugároztak, hisz már kicsi korunk óta tudja mennyire szeretnék autókkal, leginkább versenyautókkal foglalkozni. Páromat az elmúlt 4 évben egyszersem láttam ennyire mosolyogni, mint most. Amikor kezet fogtam az igaztóval és átvettem 3 és fél év munkám gyümölcsét egy könnycsepp legördült az arcomon. Büszke voltam magamra, hisz egész eddigi életemben erre vágytam. Ha minden jól megy 2 hónap múlva én is tagja leszek a száguldócirkusznak Jüri Vips stratégájaként.
A sapkámat hatalmas mosollyal dobtam fel a levegőbe. Még párszor megölelgettük egymást azokkal, akikkel voltam csoportmunkában, majd mindannyian elköszöntünk és elkezdtük a nagybetűs életet.
Családomhoz megérkezve Oscar felkapott és megpörgetett. Édesanyám szoros ölelésbe vont és próbálta nem elsírni magát. Dennis kicsit elérzékenyülve ölelt meg. Nora, bátyám barátnője is megszorongatott, hisz már ő is a családunk tagja kisebb-nagyobb kihagyásokkal.
-Eljöttél -pillantottam Apámra
-Nem hagynám ki a diplomaosztódat semmiképp -ölelt át
-A pénzt majd valamelyik nap visszautalom -emlékeztettem az ígéretemmel
-Nem kell, vedd egy évvégi bónusznak.
-Köszönöm! -húztam halvány mosolyra számat
A ceremónia után elmentünk együtt egy étterembe, ahova Dennis és Nora társaságában tartottunk barátommal. A vállára döntöttem a fejemet és élveztem a húzatott, amit mind a négy ablak lehúzásával értünk el.
Hálás vagyok annak, hogy járműmérnöknek mondhatom magamat. Hálás vagyok, hogy bátyám megbarátkozott a párommal és már nincsennek hatalmas veszekedéseink, mint a múltban. Boldog vagyok Édesanyámért, hogy Apámmal való kapcsolatom nem akadályozta meg, hogy a szerelmük továbbra is tartson.
Amikor elmentünk az első közös nyaralásunkra, ami Horvátországban volt, Oscar többször noszogatott, hogy ne hagyjak ki egy étkezést sem. Az elején sikerült, de a hónapok múltával rohamosan romlott. Egy ideig csak Oscar, Dennis szemeláttára kellett ennem. Minden falat után elmondták mennyire büszkék rám. Minden csoda 3 napig tart, így ez sem tartott 3 hétnél tovább. Barátom Anyummal való egyeztetése után elhatározta, hogy kivizsgáltat. Egyszerre voltam egy gasztroenterológus és egy pszichológus keze alatt. 1,5 év kezelés után újra jóízűen ettem. Ma már csoda, ha napi 5 helyett 4-szer étkezem.
Pár hónapja Oscar-ral örökbe fogadtunk egy angol bulldogot, Ellie-t. Egy igazi energiabomba, hiába a lusta jelző illeti a fajtát. A kapcsolatunkat a média Oscar 21. születésnapján tudta meg, amikoris kiraktam egy bejegyzést, ahol a legkedvesebb képeink szerepelnek.
Idén tavasszal visszalátogattunk oda, ahol először voltunk kettesben, még ha nem is szándékosan. A cseresznyefa virágba borult, abban az időszakban. A naplementét megszerettük volna nézni ezért megálltunk. Mielőtt leültünk volna térde ereszkedett és egy kis bordó dobozkát vett elő. Kinyitotta azt és feltette a nagy kérdést. Habozás nélkül kimondtam az igent. Sokan elhamarkodott döntésnek gondolhatják 21 évesen kimondani az igent, ami az eljegyzést illeti. Robert párszor megkérdezte mikorra várható az első gyermek, mi csak nevettünk, hisz Oscar karrierre még most éri el a tetőpontot, míg az enyém most indul el igazán.
-Nagyon büszke vagyok rád! -lépett elém és fogta meg kezeimet
-Köszönöm, hogy mindvégig mellettem voltál! -leheltem ajkaira
-Szeretlek Cherry Flower! -suttogtam ajkaimra
-Én jobban Oscar Piastri! -csókoltam meg
Életem legjobb döntései közé sorolom a 2021-es Bahrain-i futamhétvégét, mivel, akkor ismertem meg azt a személyt, akivel a jövőmet elképzeltem.
Sziasztok!
Remélem tetszett Cherry és Oscar története. Terveim szerint a trilógia második kötetét a következő héten kezdem el publikálni.
Drue <3
ESTÁS LEYENDO
Poison
FanficTe vagy a mérgem... ,,-Amikor kezet ráztunk valami különös érzés fogott el, de ilyet még nem éreztem. Mintha megrázott volna az áram. " ,,-Most, hogy mondod igazad van. Ezer jelentkező is akadhat. " ,,-Igaza volt Dennis-nek."