27.fejezet

415 21 0
                                    


Cherry Flower

A bőröndömbe pakoltam, mikor a telefonom pittyent egyet. Nem foglalkoztam vele, csak folytattam a tevékenységet. Kicsit kezdett irritálni, hogy percenként jelez a készülék, ezért inkább megnéztem kinek nincs jobb dolga, mint engem nyaggatni.

Oscar <3

Szia! Jössz Bakuba?

Szeretném megbeszélni veled a továbbiakat.

Cher<3

Hello! Igen megyek 😊

Lezártam a készüléket, majd ledobtam magamat az ágyra és néztem a plafont. Nincs benne harag, hisz Oscar elmondta nekem nem egyszer, hogy azok a képek 1 évesek. Mégis félek, hogy a továbbiak alatt nem kezdjünk tiszta lappal dolgot érti, hanem a próbáljuk elfelejteni egymást. Sosem így képzeltem el a szerelmet. 17 éven át abban a hitben éltem, hogy szerelmesnek lenni a világ legjobb érzése. Részben ez így is van, de a másik fél miatt meginog az ember. Lehetek bármennyire szerelmes, de, ha a másik fél nem ezt érzi milyen értelmet is ez a fogalom, hogy szerelem?

-Vigyázz magadra! -vont szoros ölelésbe Anya

-Szeretlek!

-Én is kincsem -simogatta meg hajamat

A reptérre busszal mentem ki. Sajnos késésben voltam, ezért csak a gépen tudtam elfogyasztani a péksütimet, amit vettem, miután becsekkoltam. A felszállást sosem szerettem, ezért becsuktam a szememet, hátha segít. Egy lány ült mellettem, aki nagyon nézett.

-Elnézést, segíthetek? -kérdeztem angolul

-Cherry Flower ugye? -nézett rám kérdően

-Igen, miért?

-Oscar Piastri volt barátnője vagyok, Jessica. Ha jól tudom te vagy a jelenlegi barátnője.

-Honnan tudod? -néztem rá értetlenül

-Láttalak titeket még Angliában egy étteremben egy másik párral és hallottam nagyjából miről beszélgetettek. Innentől könnyű volt lenyomozni ki is vagy.

-Miért tetted ezt? -próbáltam nyugodt maradni, de nehéz, ha megtudja az ember, hogy lenyomozták

-Szerettem volna, hogy hozzávaló lányt talált és nem még egy olyat, aki csak kihasználja.

-Ez nagyon para, szóval megkérlek, hogy fejezd be ezt.

-Rendben, bocsánat!

A fülhallgatót bedugtam a fülembe és e kedvenc lejátszási listámat elindítottam. A fényerőt alacsonyabbra vettem, majd megnyitottam a galériámban azt a mappát, ahol a barátommal készített képeket helyeztem el. Voltak köztük olyanok, amik profik voltak Angelina-nak köszönhetően, de voltak spontán, vicces és selfie-k is. Volt viszont egy, aminek az elkészítésére mindig is emlékezni fogok. Olaszországban voltunk és a naplementében készült a kép. Az egyik korlátra raktuk a telefont és elindítottuk a videó funkciót, hogy könnyebb legyen nekünk válogatni. A kőből készült széles korlátra felültünk. A fiú vállára döntöttem a fejemet. Nem teljesen látszódunk, mivel a hátunk mögött volt a Nap, de pont így tökéletes. Amikor elindítottuk a felvétel és keresgéltünk rengeteget jót találtunk, amik aztán kettőre leredukálódtak.

Már majdnem elaludtam, amikor pittyent a telefonom. Édesapám nevét jelezte. Megnyitottam és egy hosszabb monológgal találtam szembe magamat.

Kedves Cseri!

Biztos haragszol rám, amiatt, amit mondtam. Egyetlen gyermekem vagy és szeretlek, de sosem fogok tudni úgy bánni veled, mint más apukák a lányukkal. Sosem gondoltam magamat a mintapának. Próbáltam márkás ruhákkal, kiegészítőkkel és anno rengeteg utazással kompenzálni azt, amit sosem fogok tudni neked megadni, vagyis az apa figurát. Hallottam, amikor Dennis beszélgetett Robert-tel, hogy miért is inkább vele vagy, mintsem velem. Dennis mindvégig tudta és látta, hogy neked ő inkább a férfi a szemedben, mint én. Robert-nek nem mondott el mindent, szóval nem kell félned, hogy tud mindent rólad. A veszekedésünk után jobbnak tartottam elmenni. Éreztem könnyebb lesz neked nélkülem a mindennapokban. Anyádat továbbra is szeretem, de neked és nekem jobb, ha nem vagyok veletek mindennap. Ha szeretnéd megváltoztathatod a neved és felveheted anyud nevét. Ha eljössz Dennis-szel vagy Oscar-ral és esetleg elmész velük interjúkat készíteni, kapsz fizetést, sőt, ha szeretnéd a nálam lévő pénz, amit a nagybetűs életedre tettem félre átutalhatom. Legyél sikeres az életben Cseri!

Hirtelen nem tudtam hova tenni, de aztán egyből kapcsoltam és válaszoltam neki.

Kedves Apa!

Tény nem voltál olyan, mint egy igazi apuka, de nekem így volt tökéletes a gyerekkorom. Mindvégig felnéztem rád a munkában elért sikereid miatt. Én is olyan sikerekben gazdag szeretnék lenni, akárcsak te. 1 év múlva az érettségi letételével jelentkezem a mérnöki egyetemre, majd az egyik Formula 1-es csapat stratégia brigádjához. Ezt a képet a fejemben TE neked köszönhetem. Ami a pénzt illeti. A munkát elvállalom minden hétvégén, legyen csak F2 vagy F3 én ott leszek a pilóták mellett. Amit pedig félreraktál nekem, azt a tandíjra szeretném, mivel az egyetemek, amiket kinéztem túl drágák lennének a számomra. Ami meg marad azt visszautalom neked. Köszönök mindent!

Míg megírtam neki a válaszomat patakban folytak a könnyeim. Egyszerre fájt és éreztem magamat szabadabbnak, hogy nincs már az a személy az életemben, akinek mindvégig megfelelni szerettem volna. Az, hogy Dennis ezt látta, vagy Anyától tudta meg jobban elszomorít, hisz neki nem az apuka, hanem a báty szerepet kell betöltenie.

Kedves Dennis!

Most tudtam meg, hogy mindvégig tudtad milyen személyként is nézek rád. Szinte már nem is a bátyám vagy, hanem az apukám. Kicsi korom óta minden fontos eseményemen ott voltál, én pedig a tieidén. Az óvodás ás általános iskolás ballagásomon. Az első sütimnél, amit Anya segítsége nélkül készítettem. Az első szerelmem megtalálásakor. Nem szeretném hosszúra húzni a dolgokat, hisz tudom elfoglalt vagy. Szeretlek bátyó!

A közel 4 órás út után végre megérkeztünk Bakuba. Mivel kézipoggyásznyi ruhát hoztam magammal, csak levettem a felettem levő tárolóból a bőröndöt és már mehettem is. Egy busz vitt minket a terminálhoz, szinte mindenkin lehetett látni mennyire fáradtak.

Ahogy beléptem reptér kijáratához vezető nagy térségbe emberek százaival találtam szembe magamat. Körbe néztem, hátha kijött valaki a Prema-tól, de senkit nem láttam. Már kezdtem feladni, hogy taxit kell fognom, amikor megláttam Őt. Pár szem cseresznyét ábrázolt a tábla, amivel állt és nézett szemeivel, amik mosolyogtak. Felé futottam és hatalmas lendülettel megöleltem. Oscar a combom alá nyúlt és felemelt, majd lábaim automatikusan összekulcsolódtak derekán.

-Nagyon nagyon szeretlek! -duruzsolta fülembe

-Én is nagyon szeretlek! -húztam le maszkjainkat és megcsókoltam 

PoisonWhere stories live. Discover now