Oscar Piastri
Rengeteg órát beleöltem a szimulátorba. Az elmúlt napokban nem mozdultam ki, csak, amikor mentem edzeni, de azt is inkább itthon csináltam meg. Amióta vettem egy futógépet nem nagyon vágyom ki a hidegbe.
Zseniális ötlet pattant ki a fejemből edzés közben. Amint végeztem és lezuhanyoztam fel is hívtam orosz barátomat.
-Szia Oscar! -köszönt
-Szia! Mit csinálsz a tesztig?
-Semmit jóformán. Miért?
-Mi lenne, ha csinálnánk egy kiruccanást?
-Csajszis program? -kérdezte nagyon magas hangon
-Igen -feleltem ugyanazon a hangon
-Mire gondoltál?
-Mi lenne, ha elmennék Olaszországba? Cavallino-ba a Pista Azzurra pályára?
-És a tesztig, ami majdnem 3 hét gokartozni fogunk heti háromszor négyszer?
-Természetesen másból is állna. Elmehetnék mondjuk várost nézni, de, ha a Prema behív minket már legalább az országban leszünk. Több szempontból is megéri.
-Jól hangzik, de nem lesz fura, hogy csak ketten megyünk?
-Igazad van, Cherry? Nem ismerjük nagyon, pedig idén jön velünk szinte mindenhova.
-Ha nemet mond? -kérdezett vissza Rob
-Nem fog -feleltem
-Mit tettél, hogy így tudod?
-Semmit.
-Na majd kiderítem az utazáson. Mettől meddig?
-Jövő hét szerdától? A tesztekre meg együtt mennénk onnan.
-Rendben, foglalok akkor egy apartmant 3 főre.
-Én meg beszélek Cherry-vel.
-Rendben Oscar. Én viszont megyek, mert még van dolgom. Csáó!
-Szevasz!
Nem akartam tolakodónak tűnni, így megvárom, míg ő ír. Persze vasárnapig, ha aznap nem ír, akkor én fogok.
Az elmúlt 2-3 nap jól telt, találkoztam régi csapattárssakkal. Max is köztük volt, akivel igaz mostanság eltávolodtunk egymástól, meg el is van foglalva a Twitch csatornájával. Nem mindenki mehet egy és azon az útvonalon élete végéig.
Cherry üzenete miatt jelzett a telefonom. Megnyitottam és válaszoltam neki. Ragadtam is az alkalmon, vagyis megkérdeztem Cavillano-t. Míg Apjával beszél ráírok Rob-ra az utazás miatt. Messenger-en meg is kerestem és megnyitottam a beszélgetésünket.
Oscar
Hello, Dennis is jön
Gondoltam szólók
Robert
Hali, okés
Repdesel örömödben nem, de?
Hát persze...
Cherry gondolom Dennis-szel jöhet
Talált süllyedt
Cherry-vel még pontosítottam pár dolgot, majd eltettem magamat másnapra. Reggel a szomszéd fűnyírására keltem. El is felejtettem, majdnem, hogy Bath-ban hétvégén nem szokás füvet nyírni, ezért hétfőn szokták a lakók.
A mai napot igazából átaludtam, ha semmi dolgom nincs képes vagyok egy egésznapot az álomvilágomban tölteni.
Kedd. Pakoljunk, hisz a ruhák maguktól nem pakolnak be. Angelina-t megkérdeztem, hogy a szennyeseinket kimoshatjuk a csapat székhelyének vendég apartmanjában. Szerencsére igent mondott, szóval írtam is a többieknek, hogy úgy pakoljanak lesz lehetőség mosni. Míg válogattam mik jöhetnek és mik nem többször felvillant a telefonom. Nem foglalkoztam vele, hisz ilyenkor szoktam valami nagyon fontosan kihagyni a csomagból.
-Prema és Alpine pólók és pulcsik pipa. 2 overáll a tesztre pipa. A kiruccanásra ruhák pipa. Fogkefe. fogkrém, szájvíz, fogselyem, fésű, tusfürdő és sampon is van bent. Papucs, 2 cipő és sapka, 1 baseball és 1 sima, ha hideg lenne. Fekete kabát, Alpine kabát. Minden megvan, ami 3 hétre kellene.
Másnap kora reggel keltem, hogy ne késsem le a gépemet. A becsekkolás probléma mentesen ment. Megkerestem a jól bevált reggelizőt és vettem egy szendvicset, mellé egy kávét.
Nem zuhant le a gépünk. Nem találkoztam senkivel idejövet. Máshogy nem is tudnám leírni a tökéletes repülést.
Újra olasz földön. Ráadásul Velencében. Megkértem a taxisofőrt, hogy vigyen egy autókölcsönzőbe.
Paul, Robert szerelője Velencéből ment haza, és itt rakta le szeretett autóját, és az orosz megbeszélte vele, hogy a következő pár hétben használhassuk a piros Fiat 500-at. Előbb mondaná meg az ember, hogy Angelina autója, mintsem inkább Paul-é.
Miután megbeszéltem a kölcsönzőben lévő férfival, hogy szeretném elvinni a Fiat-ot elvezettem a szállásra, hogy lerakjam a cuccaimat. Mivel az apartman nem az én nevemre volt írva, ezért Robert átküldte az e-mail-t, amiben a neve és a szoba száma állt, így betudtam jutni. Fújtam egyet, majd visszavezettem Velencébe a többiekért.
KAMU SEDANG MEMBACA
Poison
Fiksi PenggemarTe vagy a mérgem... ,,-Amikor kezet ráztunk valami különös érzés fogott el, de ilyet még nem éreztem. Mintha megrázott volna az áram. " ,,-Most, hogy mondod igazad van. Ezer jelentkező is akadhat. " ,,-Igaza volt Dennis-nek."