Oscar Piastri
-Cherry -suttogtam a lány ajkaira
-Oscar -szólalt meg, majd kinyitotta szemeit
-Ideje felmenni -mondtam, majd felálltam és felhúztam Cherry-t
Zsebretett kezekkel sétáltam a magyar lány mellett. Csend telepedett közénk, amit én szakítottam meg.
-Holnap van kedved kimenni a pályára? -kérdeztem
-Igen -felelte, kisebb gondolkodás után
Cherry szobája előtt végleg elbúcsúztunk egymástól. Mielőtt bementem a szobámba leültem a kanapére. Elővettem egy könyvet és olvasni kezdtem. Pár percre rá levettem a pulcsimat, mivel melegem lett. 0:30-at mutatott az óra, amikor otthagytam a helységet.
Másnap reggel, amint kipattantam az ágyból felvettem a kedvenc szürke cipzáras pulcsimat és kimentem a konyhába. Cherry-t pillantottam meg, ahogy sertepertél a konyhában, nem is akármiben. Mégpedig a Tommy Hilfiger pulcsimban. Háta mögé lopództam, és csípőjére raktam kezeimet, amire összerezzent.
-Jól áll a pulcsim -suttogtam jobb fülébe
-Ez volt kéznél -suttogta maga elé
-Milyen jól tettem, hogy tegnap este itt hagytam -suttogtam továbbra is
-Kész a reggeli egyébként -szólalt meg normál hangerőn, majd kikerült és letett az asztalra két tányér tükörtojást
-Szuper -mormogtam az orrom alatt
Míg elfogyasztottam a reggelimet, azon gondolkoztam, mégis mit műveltem az imént. Miért fogtam meg Cherry derekát és suttogtam fülébe. Mikor ránéztem a lányra láttam rajta, hogy zavart.
-Ha 20 perc múlva indulunk a pályára az jó? -kérdeztem mielőtt belépett volna szobája ajtaján
-Tökéletes -felelte, majd belépett volna az ajtón, de én megszólaltam
-Sportosan öltözz és melegen.
-Rendben -mondta, majd belépett az ajtón
A nappaliban olvasgattam a hírfolyamot, míg vártam Cherry-re. Csak a szokásos hírek, Lewis Hamilton idén megszerzi a 8. világbajnoki címét. Ezzel kapcsolatosan vannak kételyeim, hisz Max elég jól szerepelt a szezonnyitó hétvégén.
-Itt is vagyok -hallottam meg egy nyugtató hangot
-Akkor induljunk -álltam fel
Az autóban egymásnak mutogattuk a kedvenc zenéinket. Ezzel az elfoglaltsággal gyorsan el is ment az idő.
Váltottam pár szót a tulajjal, azzal kapcsolatosan, hogy meddig tervezünk kint lenni, majd rohantam is Flower kisasszonyhoz.
-Megyünk egy menetet? -kérdeztem, mire kissé zavartan nézett rám Cherry- A pályán -mutatta a háta mögé
-Persze -felelte
Segítettem Cherry-nek kiválasztani, hogy melyik sisak a legjobb a számára. Kellett párat felpróbálni, mire megtaláltuk a megfelelőt a számára.
-Menj pár kört, hogy megszokd -mondtam, majd segítettem beülni a gokartba
Elképesztő sebeséggel repesztett a pályán. A kanyarokat úgy vette be, mintha több éve ebben a sportban tevékenykedne. 3 körrel később megállt előttem és kiszállt.
-Elképesztő voltál -mondtam a lánynak, aki éppen megszabadult a sisaktól
-Köszi -felelte, majd kibontotta haját
-Te jössz -nyomta a kezembe a sisakomat- Menj 1-2 kört és utána elkezdem mérni.
Nem igazán éreztem, hogy jó idők sikeredtek. Valahogy most nem nagyon akar összejönni. Fejben szétestem, és még nem kaptam össze magamat.
-Mi van veled Oscar? -kérdezte, miután mellé álltam és elkezdtem nézni én is a pályát
-Nem tudtam felvenni a ritmust -feleltem lehajtott fejjel
-Gyere velem -húzott maga után a csuklómat fogva
-Hát de esik -szóltam utána
-Tudsz keringőzni? -kérdezte
-Nem.
-Próbáld felvenni a tempót. Először én fogok vezetni. Miután biztos vagy a dolgodban vezess te.
A bal kezemmel megfogtam az ő jobbját, majd oldalára vezettem a másik kezemet, míg ő a vállamra.
-Egy lépés előre, egy lépés hátra -mondta, majd elkezdtem nézni lábaimat, hogy lássam jól csinálom e- Ne nézd a lábaidat! -parancsolt rám, majd tekintetemet végig vezetve Cherry tökéletes testén megállapodott a lány szemein
Miután simán ment, elkezdtünk egy kisebb kört leírni. Tökéletes szemeibe elveszve táncoltam. A lábaim maguktól mozogtak, semmi instrukció nem játszódott le a fejemben. Csak Cherry és a tegnapi csókunk, de az újra és újra. Átvettem a vezetést, eleinte óvatosan, majd egyre bátrabban. A nagy lendületben megpördítettem, majd jó szorosan állt meg előttem. Kezeink egy centit nem mozdultak és lábaink sem álltak meg. Mélyen belenéztem Cherry szemeibe, majd le ajkaira. A táncot abba nem hagyva, közelítettem a lány felé, és megcsókoltam. Hátra bedöntöttem Cherry-t, aki mindkét kezébe vette arcomat. Nem érdekelt, hogy csurom vizesek vagyunk, és megfázhatunk. Csak egy dolog érdekelt. A lány, akit másodjára megcsókoltam méreg számomra és ennek köszönhetően újra boldogság járja át testemet.
-Kiválasztottam a mérgem, és te vagy az! -mondtam a bedöntött pozícióban lévő Cherry Flower-nek- Nem egy úriemberhez illik, hogy a második találkozásunkkor ajkaidat ostromlom.
-Bassza meg az illedelmesség -mondta, majd magához húzva megcsókolt
YOU ARE READING
Poison
FanfictionTe vagy a mérgem... ,,-Amikor kezet ráztunk valami különös érzés fogott el, de ilyet még nem éreztem. Mintha megrázott volna az áram. " ,,-Most, hogy mondod igazad van. Ezer jelentkező is akadhat. " ,,-Igaza volt Dennis-nek."