Cherry Flower
Este filmet néztünk és felidéztünk pár régi emléket. Dennis elmesélte, hogy felhagyott a kalandokkal és inkább komoly kapcsolatot szeretne egy lánnyal.
A telefonomat megnéztem és Oscar nevét láttam. Üzenetet küldött. Megnyitottam a beszélgetést, már el is kezdtem írni, de valaki elém lépett.
-Mit nézel ennyire? -állt meg előttem Dennis
-Csak írt valaki -feleltem, majd lezártam a telefonomat
-Nekem meg tollas a hátam. Oscar írt ugye?
-Igen -feleltem
-Írj vissza neki.
-Miért?
-Legalább kiderül, hogy csak arra voltál e jó neki, vagy sem. Különben is Bakuban találkozol vele, mert megígérted Rob-nak, hogy kimész.
-Te ezt honnan tudod? -kérdeztem kissé zavarodottan
-A múltkor beszélgettünk, amikor bent voltam a Prema-nál.
-Értem -feleltem, majd elővettem a telefonomat
Oscar <3
Sajnálom, hogy tegnap veszekednünk kellett.
Azok a képek még Jessica-val készültek.
Sosem csalnálak meg, főleg, hogy az első barátod vagyok,
tudom milyen érzés és nem szeretném, ha te is megtudnád.
Cher <3
Szia! Hiszek neked, de csak azért, mert szeretlek.
Többet nem is írtam, hisz tudom, olvas a sorok között, ezáltal minden átmegy neki.
A kanapéra leültem és elkezdtem olvasni. Büszkeség és balítélet, hiába többször végeztem vele, sosem tudom megunni. Pár fejezet elolvasása után bátyám leült mellém egy tállal a kezében.
-Tessék, zabkása -nyújtotta felém
-Nem vagyok éhes -ellenkeztem
-11 van és ma még nem ettél. Tudod, hogy az étkezés nem játék. A szervezetednek nem tesz jót.
-Jó -sóhajtottam mélyen- Megeszem -vettem el
-Ha nem is magadért, akkor értem egyed meg.
-Hogy tudsz enni versenyhétvégéken? Régen egy kiflit sem voltál képes megenni.
-Még mindig nehezemre esik, de vannak dolgok, amikért naponta háromszor étkezem.
-Mik azok? -néztem rá kérdő tekintettel, majd egy kanál kását bekaptam
-Először is a számomra két legfontosabb nője miatt, hisz emlékszem Anya régen mennyit kínlódott azokon a hétvégéken, hogy egyek. Tőled meg nem szeretnék 6 millió értesítést, arról, hogy ettem e rendesen. Ezért is küldök mindig képet, ha valamit beviszek a szervezetembe. A másik pedig a célom. Tudom, ha nem eszek, akkor nem fogok jól teljesíteni.
-Mostantól miattatok eszek, mivel tudom mérgesek vagytok, ha nem eszek.
-Oscar-ért is. Volt vele egy beszélgetésem pár napja és mondtam neki, hogy figyeljen az étkezésedre. Azt mondta eddig is figyelte és volt, amikor erőltette, de jogosan tette.
-Nem egyszer volt, hogy összerakott nekem sunyiba egy szendvicset és napközben belém erőltette.
-Azért tette ezt, mert fontos vagy neki -karolt át
-Pár hete még utáltad, ha a közelemben van -néztem rá kérdő tekintettel
-Ez így van, és még mindig, de ez aranyos tőle.
-Sosem fogod kedvelni? -kérdeztem
-Majd meglátjuk, hogy meddig juttok el -kacsintott, majd felállt és elment
A koszos tállal a kezemben a konyha felé vettem az irányt, és bepakoltam a mosogatógépbe. A fürdőbe beléptem és kicsit kisminkeltem magamat, majd a hajamat egy csattal felfogtam. A szekrényemből kivettem egy bézs rövidnadrágot a hozzátartozó barnaövvel, majd egy fehér blúzt.
-Dennis -léptem be a fiú szobájába- Van kedved bejönni Pestre turistáskodni?
-Nem igazán, de legalább együtt tölthetünk egy kis időt. Kocsival menjünk, kényelmesebb.
-Vezethetek? -kérdeztem
-Igen, de óvatosan -akasztottam le a kulcsot
-Anya? -néztem bátyámra
-Korán elment -válaszolta
Szerencsére kevesen mentek be a fővárosba délelőtt, így nem volt nagy forgalom. A Deák tér közelébe leparkoltam az autót és már mentünk is.
A Fashion Street-et céloztuk meg. Készítettünk képeket boltok előtt és sétálás közben. Beugrottunk a Zara-ba, ahol vettünk egy nyári fehér ruhát, aminek kicsit régies beütése van és egy fehér inget, mivel Dennis elmondása szerint nincs elég ingje.
-Bemegyünk a DM-be? -kérdeztem
-Bemehetünk. Mi kell onnét?
-Hajfesték -válaszoltam
-Mégis minek az?
-Egy kicsit világosabb hajszínt szeretnék.
-Pedig jól áll a barna -jegyezte meg
-Nem baj -vonta vállat, majd elindultam az említett drogéria felé
-Nem gondoltam volna, hogy ennyiféle van -vezettem végig szememet a termékeken
-Engem ne kérdezz nem értek hozzá -emelte fel a kezeit
-Jó lesz ez -vettem le egy árnyalatot
Az Oktogonon található burgerezőbe beugrottunk, hogy megebédeljünk. Hazafelé is én vezettem. Rengeteg zenét maximum hangerőn hallgattunk és énekeltük őket.
-Akkor befestjük a hajamat? -álltam a fiú elé a festékkel a kezemben
-Biztos segítsek?
-Igen -helyeseltem
-Na gyere! -húztam a karjánál fogva a fürdőbe
Miután bekevertem az anyagot felhúztam a kezemre a kesztyűt. Még egy kicsit ráztam, hogy tutira jó legyen.
-Az egészet? -kérdezte, miután a hajtövemhez raktam a keverékből
-Igen, viszont csak egy kicsit rakok a tövekhez -feleltem
20 perc szenvedés után sikeresen felvittem a hajam egészére a festéket. Dennis-re néztem a tükörben és elmosolyodtam.
-Nem fogod befesteni nekem!
-Úgyse látszana nagyon -túrtam a festékes kezemmel a hajába, ami fel sem tűnt neki
-Jó legyen -adta meg magát, majd leült a székre, amit magával hozott
-Már úgyis kentem rá, szóval nem úsztad volna meg.
-Mikor? -nézett zavarodottan
-Most, amikor beletúrtam a hajadba -nevettem fel
Az idő letelése után lemostam a festéket és hajat mostam. Dennis-nek is én mostam meg, mivel nem tud a kádba hajolva hajat mosni. Mindkettőnknek vittem fel hamvasitó sampont, hogy ne legyünk csibesárgák. Szárítás után kifésültem, majd vittem fel hajolajat. Drága testvérem is kapott egy kicsit, hogy ne maradjon ki belőle.
-Jól áll Cherry! -dicsérte meg
-Köszi! Jobban nézel ki így. Ha most nem találsz barátnőt, akkor sosem -csipkelődtem
-Nagyon vicces.
YOU ARE READING
Poison
FanfictionTe vagy a mérgem... ,,-Amikor kezet ráztunk valami különös érzés fogott el, de ilyet még nem éreztem. Mintha megrázott volna az áram. " ,,-Most, hogy mondod igazad van. Ezer jelentkező is akadhat. " ,,-Igaza volt Dennis-nek."