Jeon Jungkook:Köszönöm drága lesi fotós!❤️ @P.Jimin
KimTae: ez mikor készült?
--> Jeon Jungkook: @KimTae amikor nem figyeltél, édesem!😂❤️KimNam: amúgy jó ez a kép!
P.Jimin: szívesen, máskor is! Szívesen fotózom a gerle párt😏
--> Jeon Jungkook: @P.Jimin xdddJungkookHater: B*zik... Hányinger. Legalább ne raknátok ki!
-->Suga: @JungkoooHater ne haragudj, de ez csak egy rohadt kép. Mint a haverok. Nem smárolnak rajta se semmi! Ülj le a seggedre. Köszi___________________
Másnap reggel a csengő irritáló hangjára, és a bejárati ajtó nyitódására ébredtem fel. 9:39. Nem is tudom, nekem fél tízkor még nagyon korán van. Úgy döntöttem vissza fekszek aludni.
Már majdnem teljesen álomba szenderültem, amikor meghallottam hogy nyílik a szobám ajtaja. Inkább tettetem az alvót, hátha elmegy. Nem jött be.
Oda sétált az ányam mellé, és éreztem ahogyan mellém gugol. Arca elég közel lehetett az enyémhez, ugyanis éreztem a lehelletét.
- Jó reggelt, gyönyörűm! - hallottam meg az ismerős hangot, amitől akaratlanul is elmosolyodtam. - te már nem is aludtál! - boxolt bele a vállamba mire kinyitom a szemem.
- Neked is jó reggelt, Kookie! - köszöntem vissza.
Nem is mondott semmit, ajkaimra hajolt, és azokat kezdte el nyúzni. Nem mondom hogy zavar, mert egyáltalán nem zavar ahogy egyik keze a pólóm alatt keresgél. De ennek nem most, és nem itt van az ideje.
- Kook! - szólok rá, mire csillogó szemeivel rám néz.
- igen? - kérdez vissza perverz mosolyra húzva száját.
- Nincs ellenemre a dolog, csak ne itt, és ne most! Kérlek. - forgattam meg a szemem.
- Jó na..! - sóhajtott föl, majd lekászálódott rólam. - öltözz fel, ma viszlek randira!
Több sem kellett nekem, kipattantam az ágyból, és a szekrényem elé léptem valami értelmesebb ruha után kutatva.
Igen, ez a rész NAGYON rövid, de nem szeretném a randi jelenetet ide berakni. Sorry sorry mindenki:(❤️
2022 03.05🔐
YOU ARE READING
Szabad egy táncra?/Taekook/
FanfictionJavítás alatt!!! "Fáj, szavak nincsenek rá mennyire. Szeretnék egy ölelést... Egy ölelést, ami jó szorosan magába zárja elfáradt testem, s közben érezhetem mámorító illatát. Egy mellkast, amibe fejemet rendesen bele préselhetem, és szabadjára enged...