porológus

215 10 0
                                    

Taehyung és Jungkook lassan 7 éve vannak együtt.

-Junwoo! Kiált Taehyung kisfiának. - gyere szivem, megyünk fürdeni!

- fürdeni? - dugja be a fürdőszoba ajtón a fejét Jungkook. - én is akarok. - mosolyog selytelmesen.

- Bolond vagy. - áll fel Tae, majd egy lány csókban részesíti férjét. - na gyere Manóm, irány a kád. - fogja meg kisfiát, majd bele helyezi a hellemesen meleg vízbe.

Míg Taehyung Junwoot fürdeti, Kook az ajtófélfának tőlve nézi őket.

Az évek során Tae es Kook kapcsolata teljesen rendbe jött. Miután Tae kijárta az iskolát, Kook megkérte a kezét.

Három éve fogadták örökbe közös gyermeküket, Kim Junwoot.

Jimin és Yoongi még mindig csak egy párt alkotnak, de Yoongs tervezi megkérni Jimin kezét.

A Namjin páros is boldog házasságban él. Ők két gyermeket nevelnek. Egy kislányt, Luna-t, és egy kisfiút, Sinju-t.

Hagyomány lett náluk, hogy szombatonként össze járnak, mivel Sinju
és Junwoo egyidősek, Luna pedig csak 1 évvel idősebb náluk. A gyerekek teljesen jól eljátszanak egymással, mígy szüleik megvitatják a hetük fáradalmait.

Mindegyikük élete sinen van.

Persze mindig mindenhol akadnak apróbb veszekedések, de mindig, elég hamar megbeszélik.


Jungkook csak is egykori osztálytársának köszönheti azt, hogy Tae most az élete része.

Ha MinJi nem rendezi le bálkirály válaztást, lehet, hogy máig sem beszélnének kettőjük kapcsolatáról.

És akkor ténylegesen itt a vége.

Nagyon remélem hogy szerettétek a könyvemet.

Én szemely szerint imádtam írni. 

Szabad egy táncra?/Taekook/Where stories live. Discover now