Vasárnap, a bálig 14 nap van vissza
Vasárnap este 9 óra van, s jelenleg Felixel beszélgetek.
- Szóval attól még, hogy szakítottunk, velem jösz a bálba, ugye? - teszi fel az elég hirtelen jött kérdést barátom.
- Öhmm. Persze! - válaszolok neki kis habozás után.
- köszi! - hallom a hangján, hogy mosolyog. - Na és Jeonnal mizu?
- ne mond azt hogy Jeon... Olyan mindha felnőtt lenne. Pedig még csak meg sem közelíti. Na meg észben sincs azon az úton.. - nevetek fel.
- mondjuk ez is igaz. Na akkor mizu... - nem tudta befejezni, ugyanis HyunJin közbe szólt.
- Felix jössz?
- pillanat, Taevel beszélek! - mondja - köszönj HyunJinnek! - na ezt már nekem szánta.
- öhm. Szia! - köszönöm bátortalanúl, ugyanis nem tudom, hogyan kéne közelenden felé. - nem akarok zavarni. Úgy is mennem kell.
- Rendben. Akkor jó éjt, Tae! - köszön el Felix.
- Jó éjt, HyunLix. - köszönök el én is.
- HyunLix? - kérdezi HyunJin, és szinte látom a lelki szemeimmel, milyen bugyuta értetlen fejet vág.
- igen, HyunLix. HyunJin és Felix. - adom meg a magyarázatot.
- na akkor Kookkal ti lesztek a TaeKook. - monja Felix.
Nevettünk még egy sort ezen a hülyeségen, aztán végleg elköszöntünk egymástól.
Amint leraktuk a telefont, rám telepedett a szomorúság. Szeretném, hogy egyszet igaz legyen a TaeKook... De félek. Mi van, ha össze jön, de az a fasz megint elbasz mindent? Vagy mi van, ha én rontok el valamit?
Lehet jobb lenne nekünk külön utakon járni. - ezzel a gondolattal a fejemben nyomott el az álom.
Hétfő, a bálig 13 nap van vissza
Az iskolában kész téboly van. Mindenki teljesen rá van izgulva a bálra, kivéve én. Nincs hozzá kedvem...
Egyszerűen a tudat, hogy egyedül leszek az őrületbe kerget...
Oké, Felixel megyek, de ő nagy valószínűséggel HyunJinnal lesz. Nem is bánom. Aranyosak együtt.
Az én hercegemről azóta sincs semmi hír, ami kezd kicsit az őrületbe kergetni.
Délután fél egy van, s épp elmaradt a matek óra, helyette valami hülye lelkizész tartunk.
Amekkora szerencsétlenség vagyok, pont a szerelem a téma.
Mi a faszomért akar mindenki kicsinálni!?
- egy dolgot jegyezzetek meg, gyerekek. - kezdi a szentbeszédet szeretett tanárunk - mostmár olyan korban vagytok, hogy igazán tudtok szeretni. Merjetek szeretni! Szeressétek azt, akiben látjátok a másik feleteket. Szeressétek Őt, és ne érdekeljen mit mondanak mások. Lehet, hogy Ő az igazi az életetek során. Ha viszonozza azt a szeretetet, amit te nyújtasz neki, bármire képesek vagytok!
A csengő a lehető legjobb barátom. A legjobb pillanatban szólalt meg, rikácsoló, fülsüketítő hangján.
Lehjobbkor, ugyanis még pár perc kellett volna, és elbőgtem volna magam.
Végig gondoltam azt, amit a tanárnő mondott.
Lehet nem is volt igazi szerelem köztem, és Jungkook között?
Ezért nem tudtuk megoldani?
EZÉRT nincs most mellettem?
Tagadhatatlan, mennyire vágyom még rá. Szügségem van rá..
Szerda, a bálig 11 nap van vissza
Talán megnyomorodott életem egyszem jó napját éltem át tegnap.
Mivel hogy kicsit eltávolodtam Jimintől és Namjoontól, tegnap rendeztünk egy kisebb házi bulit.
Nem voltunk sokan, csak Namjoon, Jimin, Yoongi, Felix, HyunJin és én.
Rentgeteget beszélgettünk.
Volt egy fél óra mikor valahogy Yoongival kettesben maradtunk. Szegény gyerek már rendesen leitta magát, és mint kiderült, ilyenkor elég őszínte.
Kitálalt arról, milyen szinten bele van zúgva Jiminbe, de nem tudja hogyan kéne kezelnie.
Hogyha nem a barátomról lenne szó, pofán röhögném. Mi az, hogy a nagy Min Yoongi, a hatalmas hódító, ne tudja hogyan álljon egy kis "semmit érő" Jiminhez. Most nem azt mondom, hogy Jimin semmi, mert nem, sőt! Ő egy csodálatos fiú! Csak pont elbújik egy Yoongi fajta mögött. Attól még drukkolok, hogy össze jöjjön YooMin ship is.
Ha már a HyunLix sikeres, a YooMin is legyen az! Már csak a TaeKook hiányzik...
Távoli álmokat kergetek, úgy érzem.. de álmomban mindig mellettem van! És álmomban boldog vagyok.
Nem lehetne, hogy örökké álmodjak?
Na jó, muszáj kitaláljak valamit, ez így nem lesz jó....
Az iskolába kissé másnaposan vánszorogtunk be.
Yoongit haza küldték, úgy hallottam teljesen kész van.
Jimin és Namjoon elég jól bírják a piát, meg sem látszik rajtuk a tegnapi buli. Ellenben rajtam... Kuka vagyok.
A nap fárasztóan lassan telt, de végül túléltem, és haza vonszoltam a fáradt testemet.
Fordulnák be az utcába, mikor megpillantok egy ismerős személyt.
Ez....
Jungkook....
Itt is lennék a kövi résszel! Na hogy tetszik a történet eddig?
YOU ARE READING
Szabad egy táncra?/Taekook/
FanfictionJavítás alatt!!! "Fáj, szavak nincsenek rá mennyire. Szeretnék egy ölelést... Egy ölelést, ami jó szorosan magába zárja elfáradt testem, s közben érezhetem mámorító illatát. Egy mellkast, amibe fejemet rendesen bele préselhetem, és szabadjára enged...