15. rész

236 15 3
                                    

A végét kérlek olvasd el!❤️✨

Hétfő reggel 6:30... Hogy mi a rákot keresek én már ébren hajnalok hajnalán? Ez remek kérdés, én is ezen töprengek.

Körülbelül harmadszorra öltözök át. Hogy minek? Én sem tudom.

Kicsit tartok a mai naptól, his Felix is ott lesz, én meg seggfej módjára otthagytam..

Megállapodva egy fekete bő pólónál, és egy feszesebb farmernél elindulok reggelizni.

Talán az egész életemben Jimin főztjét szeretem a legjobban. Imádok arra kelni, hogy már kész a finomabbnál finomabb reggeli.

- Jó reggelt! - eröltetek magamra egy fáradt mosolyt.

- Neked is. Na palacsinta, vagy tojás?

- ez hülye kérdés Chim. Még szép hogy palacsinta!

Nem sokkal később elém is rakta az eper lekváros palacsintát, meg valami lötyit.

Reggeli után elindultam az iskolába. Jó korán oda értem, remélve, hogy Felix is ott lesz.

Talán az isten egyetlen egyszer az életben meghallgatta az imáimat, ugyanis az említett személy ott ült a legelső padban, kapucnival a fején.

De hát mivel minden jóban van valami rossz, körbe pillantva a teremben észre veszem Jungkookot. Elég szarul néz ki. Kicsit másnapos, és olyan mint aki napok óta nem aludt. Szeretném sajnálni, de most nem megy.

Leülve a szőkeség mellé kicsit meglököm a vállát, mire rám emeli fáradt szemeit, de amint realizálja hogy én vagyok nagyot ugrik.

- Na, nyugi ennyire nem vagyok sátáni! - kuncogok fel saját hülyeségemen, de ha jól látom ő is megmosolyogta.

- Mit akarsz, Tae? - kérdezi hidegen, ami szépen szolva darabokra törte az önbizalmam vele szemben.

- H-hát én csak... - kezdek el dadogni. - A-azon gondolkozom h-hogy tényleg igaz-e..... - nem tudtam befejezni, mert a szőkeség a szavamba vágott.

- Igen Tae, igaz. Minden igaz. De nem várom el, hogy viszonozd, hisz ilyen nem ké....

Na most én folytottam belé a szót, de úgy szó szerint. Egy egész osztály és a nagy szerelmem... Vagyis a volt nagy szerelmem szeme előtt tapadtam rá ajkaira. Egyből mozgatni kezdi párnáit, amire én is felbátorodom.

Olyan Deja Vu-m van... Nem úgy csókol mint Jungkook, és valamiért nagyon nem tetszik. Hiányzik annak a seggfejnek az érintése, a mézézes ajkai..

Nem foglalkozva kusza gondolataimmal húzom közelebb magamhoz, mire érzem, bele mosolyog a csókba. Nem tetszik, még is öntudatomon kívül cselekszek.

Levegőhiány miatt elválunk egymástól, így rálátást nyerek csillogó szemeire.

- Szeretlek - mondja, majd apró puszit nyom a nyálunktól fényes számra.

- É-én is. - hajtom le a fejem, ugyanis képtelen vagyok a szemébe nézni, s úgy mondani. Akit igazán szerettem, az egy szempillantás alatt hagyta el az osztálytermet, majd az iskolát is.

Nem szabadna törődnöm ezzel, de bánt. Borzasztóan bánt.

Őt akarom...

Szóval sziasztok! Holnap nagy valószínűséggel elmarad a rész, ugyanis ma táncversenyre megyek. Akinek jelentek valamicskét 4 óra környékén könyörgöm mondjon értem egy imát✋😩❤️ előre köszönöm ❤️❤️

Köszi hogy elolvastad❤️❤️

Szabad egy táncra?/Taekook/Where stories live. Discover now