20. rész

234 11 5
                                    

Péntek, a bálig 9 nap van vissza
_________________________________

Mi a rákért ilyen nehéz felkelni? - gondolom magamban, mikor a sokadik ébresztőt is szendvedve nyomom ki.

Gyűlölök iskolába járni, főleg úgy, hogy egyedül érzem magam.

Namjoonnal ketten maradtunk, bár ő megtalálta társaság szempotjából MinJit aki elvileg Hobi barátnője volt.

Érdekes szituáció, ugyanis Nam és Jhope ki nem állhatják egymást. Mégis... Az én kis barátom ellenségének az exével "randevúzgat".

Egyébként tiszta cukik lennének.

Gondolataimat elhessegetve veszem az irányt a szekrényem felé, hogy valami ruhát aggasak magamra, és ne pizsamában menjek iskolába.. bár vicces lenne.

Semmi kedvem farmert húzni, ezért egy lenge sötétbarna melegítőt párosítok egy krémszínű bő pólóval.

Mikor kilépek a szobám ajtaján, már meg sem lepődök a látványon.

Yoo és Chim a konyhában étkeznek egymás szájából, míg Nam a fejét fogva szendved.

Imádom a Yoomint, de néha már idegtépőek.

Nem törődve tovább velük indulok az ajtó felé azzal a céllal, hogy felvegyem a cipőmet, és elinduljak suliba.

Ez mind könnyen menne, ha Nam nem állítana meg.

- Hova-Hova ilyen hamar? - kérdezi felhúzott szemöldökkel.

- Suliba. - válaszolom szűkszavúan. - nem akarom nézni a turbékolókat.

- Hiányzik?

- neked nem hiányzik Jin? - kérdezem vissza ingerülten.

- De... - hajtja le a fejét.

- akkor meg? - forgatok szemet, majd azzal a lendülettel ki is libbenek az ajtót, jól bebaszva azt magam után.

A járdát nézve szelem a métereket az iskoláig amíg bele nem botlok valamibe...  vagy valakibe.

- Jézus ne haragúdj nem figy... - nem tudtam befejezni a mondatom, ugyanis a szavamba vágott az illető.

- Tae? - basszameg... Ez Kook...

- öhm.. bocs Jungkook. - hajtom le a fejemet zavaromban.

- no problemo. - válaszol, s a hangjából ítélve mosolyog.

- amúgy. - kezdek bele. - mit keresel erre fele? Nem magántanuló vagy?

- de, az vagyok, csak nekem vizsgázni kell bizonyos tantárgyakból mint például matek, nyelvat és a többi hülyeség. Most is matek vizsgáról jövök. - mosolyog. Még mindig nagyon édes az a nyuszi vigyora.

- ohh értem. Na de nekem mennem kell, még a végén utol érnek a turbékolók.

- a mik? - neveti el magát.

- Yoongi és Jimin. Nem tudtad? - lepődök meg. Yoongs nem mondta neki?

- mit kéne tudnom?

- együtt vannak.

- ohh... - hát az komoly reakció. - na akkor én megyek. Menjél csak te is. Szia!

- Heló..? -király vagy Kim Taehyung! Ez inkább hangzott kérdésnek mint elködzönésnek. Na mind1.


Beérve a suliba levágódtam az egyik padba és firkálgatni kezdtem a füzetembe.

Teljesen értelmetlen dolgok, de mindegyikbe egyetlen egy dolgot látok bele, még pedig egy monogrammot.

Szabad egy táncra?/Taekook/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang