1. rész

992 30 22
                                    

-JIMIN!!- üvöltök legjobb barátomnak.

- mi van már megint!?

- hol a cipőm!?

-ahjjj a szekrény alsó polcán idióta! Ott van a helye!

-oké! Köszii!

Na hát igen. Így indul egy reggel. Miután felvettem a cipőmet rohanó léptekkel indultam ki az ajtón, mikor realizáltam hogy Jimint és Namjoont is meg kéne várni. Ott toporogtam az ajtóban mire végre jöttek.

-Tae! Lehet egy kérdésem? -szólít meg Namjoon.

-ez már egy kérdés volt, de mondjad!

-mi volt Sungbinnal a randin?

Na hát igen. Ez az a kérdés amit nem szeretek. Nem is olyan régen( 5 napja) elmentem egy randira Sungbinnal. Kedves srác, de nem az esetem. Úgyhogy elég gáz volt, mikor le akart kapni, én meg nem engedtem neki. Ciki szitu, de nem is én lennék. Elhajoltam, így szegény srác a földet csókolta meg helyettem. Én meg elszaladtam. Szóval nem volt fényes randi.

-öhmm... Jó szar! De ezt inkább hagyjuk!

Ami azt illeti már úgy is van egy kiszemeltem. Jeon Jungkooknak hívják, talán az egész gimi leghelyesebb palija. Sötét szeme,  fekete haja összhatása egyszerűen gyilkos. Haláli a srác. Csakhogy semmi esélyem nála. Az sem biztos hogy... Bukik a fiúkra... Na sebaj! Igyekszem elfelejteni őt, kisebb nagyobb sikerrel. De attól még szívemben él a remény, hogy egyszer ő is hasonlót fog érezni irántam mint én.

A gimnázium ajtaján belépve, megpillantom Jungkookot a büfében Yoongival a legjobb barátjával. Jiminnel teljesen megértjük egymás hülyeségét, ugyanis míg én Jungkook után nyáladzom, ő Yoongiért esedezik. Namjoon meg csak röhögni szokott milyen szánalmasak vagyunk. De ő ezt nem érti. Ő nem kell szendvedjen, mert jó kapcsolata van. 2 vagy 3 éve Jin a párja. Jól megvannak, nincs is komolyabb veszekedésük. Jiminnel sokszor megbeszéljük, hogy mi is olyan kapcsolatról álmodunk mint az övéké.

A suli szokásosan gyorsan eltelt, és mivel péntek van megkezdődik a buli idő. Jimin Nam, és én elmentünk egy közeli bárba hogy megünnepeljük azt, hogy megint túléltünk egy hetet a gimiben.

Fél óra múlva kicsapódik a bár ajtaja, és meglepetésünkre Jungkook és Yoongi lép be rajta. Pont mellénk ültek le. Amikor meghallom bársonyos hangját majdnem lefordulok a székről. De szó szerint majdnem. Ha Nam nem áll ott mögöttem szerintem a földön csattantam volna. Erre a kis akcióra Jungkook is oda nézett.

- áh, szia! Te nem a mi giminkbe jársz? - kérdi TŐLEM!!

- öhm... D-de! - dadogom.

-megkérdezhetem a neved?

-Kim Taehyung vagyok! De szólíts csak Tae-nek!

-Rendben Tae! Te hívj nyugodtan Kook-nak. Nem szeretem ha Jungkooknak szólítanak. egyébként másodéves vagy nem?

-d-de igen!

-Ne legyél már ilyen gáz! - bök oldalba Namjoon, de hálistennek ezt olyan halkan mondja hogy csak én hallom

-Legyen szives egy pohár Whisky-t adni! -Hallom  meg Jungkook hangját.

- Na de bocsi srácok hogy elrontom a bulit, de nekünk mennünk kell! -jelenti ki Nam.

-ohh sajnálattal hallom! - mondja Kook - Akkor Tae majd találkozunk! - húzza széles mosolyra ajkait.

Nam már elkezdett húzni a kijárat felé mikor realizáltam hogy Jimint elhagytuk.

Szabad egy táncra?/Taekook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora