Felérve a faházba rá kellett jönnöm, hogy milyen csodálatos a hely. Volt egy kis terasz, ahonnan az egész erdőt be lehetett látni. Az ég tele volt csillagokkal, és ez a csodálatos látványt még fokozta, ahogy a mellém sétáló Jungkook arcán megvillan a holdfény. Rálátást nyerek tökéletes arcvonásaira, és talán kicsit túl sokat időzök dús ajkain. Pirulva fordítja el a fejét, amit muszáj megmosolyognom. Zavarba jött? Ő? Büszke vagyok magamra.
Pár perc bámészkodás után megragadja a kezem, majd a bejárat felé kezd húzni.
Megvannak a Disney mesék? Kb úgy tudnám leírni ezt a háztat. Lentről nem nézett ki ekkorának. Baszki... Ez hatalmas! Már amennyire egy faház lehet hatalmas
Az ebédlőben van egy kisebb asztal, 4 székkel körülötte. A konyhában a falhoz illően, fenyő mintás bútorok vannak. A tűzhely fölött van egy kisebb ablak, ami a faház mögötti kisebb tóra nyílik. Az ablak keretre kisebb szögekkel van felrakva egy égősor, ami még hangulatosabbá teszi a konyhát.
Az ebédlőből nyílik egy nappali, bár a "nyílik" kifejezés nem pont a legjobb rá, ugyanis egybe van nyitva a konyha, ebédlő és a nappali.
Megpillantok egy akváriumot, telis tele neonos halakkal. A víz tenger kéken ragyog, míg a halak ide-oda cikáznak benne.
Elhaladtunk a nappali mellett is, ahol szembe találtam magam egy képpel. Családi kép, középen Jungkookkal. Még nagyon kis pici, de én így is felismerem azt a cuki nyuszi pofiját.
Elmosolyodok a kép láttán, majd össze kulcsolom újjainkat. Rápillantok, majd telepatikusan üzenek neki, hogy mehetünk tovább. Szerencsére veszi a lapot, majd húzni kezd egy kisebb szoba felé.
Szinte az egész szobát egy nagy francia ágy tölti ki, vele szemben egy gardrób szekrénnyel. Az ágy mellett van még egy ajtó, ami gondolom a fürdőszobába vezet.
- Tae -szólít meg bizonytalanúl, mire fejemet felé kapom.
Nem mond semmit, csak szorontgat valamit a háta mögött. Kíváncsiságom az egekbe szökik, a vérnyomásommal egyetemben.
Háta mögül elő kap egy boritékot, majd óvatosan a kezembe adja. Félfe tépem fel tetejét, majd húzom ki belőle az össze hajtott lapot. Kinyitom, s olvasni kezdem. A faház adatai vannak benne. Olvasgatom, nem értve miért adja ezt nekem.
Szemem hirtelen megakad a tulajdonosok nevén; Kim Taehyung és Jeon JeonGuk.
Könnyek szöknek a szemembe, majd egy pillanat alatt vetem magamat Jungkook ölébe, aki a meglepettség miatt reagálni sem tudott rá. Nyakhajlatába furva fejemet engedtem utat könnyeimnek.
Kook finoman simogatja a hátam, ami egyszerűen hihetetlen jó érzés.Felkelve vállárol szemébe nézek, amiben egy hihetetlen csillogást vélek felfedezni. Szerelmesen, boldogan csillog, úgy ahogyan az enyém.
- Köszönöm. - mondom még a sírástól eltortult hangomon.
- Én köszönöm, TaeTae. Te vagy a mindenem, es nagyon sajnálom amit veled tettem. - mosolya lefagy az arcáról, amit nem nézek jó szemmel, ezért gondolkodás nélkül hajolok rá kívánatos ajkaira. Nem dúrva a csók, sokkal inkább lágy, és érzelmes. Nem tart sokáig, még is minden benne van. Fájdalom, megbánás, szomorúság, hiány érzet, és felhőtlen szerelem.
Életem legjobb randija.. lett volna ha egy eszelős szemétláda nem kopogtat azon a kicseszett ajtón.
- Kook, itt vagy? - hallom meg az ismerős hangot.
Mérges pillantásokat vetek Kookra, majd kiszállok az öléből, s bezárkózok a fürdőszobába.
Mi a rákot keres itt HyunJin?
Szóval így reggel meghoztam a következő rész. Kicsit rövid lett, de remélem tetszik. Talán ma még hozok egy részt.
Jó olvasást, én pedig megyek bts koncert💜
YOU ARE READING
Szabad egy táncra?/Taekook/
FanfictionJavítás alatt!!! "Fáj, szavak nincsenek rá mennyire. Szeretnék egy ölelést... Egy ölelést, ami jó szorosan magába zárja elfáradt testem, s közben érezhetem mámorító illatát. Egy mellkast, amibe fejemet rendesen bele préselhetem, és szabadjára enged...