KARIŞIK

49 0 0
                                    

Yazın mı kışın mı olduğunu anlandıramadığım bir güne daha uyanmıştım; gözümü sabahın ilk ışıklarına zar zor açarak okula hazırlandım, egoyu kaçırmamak için evden koşarak çıktım, uykulu uykulu koşarak yetiştiğim otobüste bi köşeye sıkışıp bekledim. Otobüsten iner inmez rahat bi nefes almıştım, okadar acele ile yetişmeye çalıştığım okulda sınıfıma girdiğimde benden başka kimsenin olmadığını görünce istemsizce acele olan tavrıma güldüm.
Sırama oturup her zamanki gibi uyumaya çalıştım, sınıfın kimsesiz olmasının verdiği rahatlıkla uyumaya dalarken kulağımdan gelen çınlamayla irkildim, hiç bu kadar kafamın dolu olduğunu hatırlamıyordum, geçiceğine inanaraktan beklediğim zamanda şiddetlendiğini üstüne kalbimin sanki yerinden çıkarcasına atış seslerine boğuldum.
Sınıf kalabalığını almış bir kaç ders üstünden geçmişti; her ortama girmeyi sürekli insanlarla yakın olmayı seven bir insan olmadığımdan kendi grup arkadaşlarımla çok takılan bir insan olduğumdan zamanı öyle geçirdim.
Sabah yaşadığım gerginliği üstümden atamayarak eve dönüyordum; Havanın yumuşak esintisi gökyüzünün maviliği bir an olsun düşüncemden beni geri çekmişti, düşünürken belkide önemsiz bir şey olduğuna karar verip havanın verdiği huzura bıraktım kendimi
Eve herkesten önce geldiğim için ev halkı gelmeden evi havalandırmak için odaların camlarını açıyordum, çayıda demledikten sonra dinlenirken içimdeki gerginliği ne kadar kafaya takmasamda atamıyordum, zilin çalmasıyla bu düşünceden uyandım, kapıyı açmamla dünyadaki en güzel duygunun karşında aileni görmenin olduğunu bir kez daha anlamıştım ; babamın eve girer girmez "Aslan oğlum babasını nasıda tanıyor çayıda demlemiş" demesi mutlu olmama yetiyordu, kardeşim her zamanki gibi okulundan şikayetçi bir şekilde söylene söylene odasına kapıyı sertçe kapatarak gitti, Annem zaten işin verdiği yorgunluktan sesini çıkartamıyordu kuzum.
Akşam yemeği yendikten sonra herkes kendi köşesine çekilmişti, bende günlük programımı bitirmek için odamdaydım, paragraf testlerini bitirip tarih test kitabımı elime alırken göğüsümün tam orta kısmına biri sanki ayağı ile basıyormuş gibi hissettim , tıkandım ve nefesimi düzenleyemedim;
Sabah yaşadığım olay gibi olacağını düşündüğümden zar zor kıyafetlerimi giyinip annem ve babama hava alıp geleceğimi söyleyerek dışarı çıktım.

KOZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin