Selam gençler!
Genç adam, bulunduğu durumdan ne memnundu ne de şikayetçi. Altındaki bu güzel kadın, onu çileden çıkarmıştı.
Elbette sınırları vardı. Kendini tutabilirdi her insan gibi. Fakat içeceğin etkisi de birleşince dayanmak güç olmuştu. Ondan etkilendiğini zaten kabul ediyordu. Ama işlerin bu kadar çabuk ileri gideceğini fark edememişti.
"Gözlerim kapanıyor Araf! Bekleme artık. "
Henüz içine girmemişti. Halen kendini tutuyordu. Bu şekilde olmasını istemiyordu.
Genç kıza döndüğünde söylediği gibi gözlerinin yavaşça kapandığını gördü. Saniyeler sonra ise derin bir uykuya dalmıştı. Söylediği gibi yorgundu sanırım genç kız.
"Ah güzelim !"
Araf yerinde toparlanarak derin uykusuna dalan genç kıza baktı. Uzun sarı saçları, bembeyaz teni, kocaman gözleri vardı. Ellerini genç adamın boynuna dolamıştı. Formasının bıraktığı açık tene döndü ardından genç adam.
Delicesine yanıyordu ona dokunmak için.
"Tam vaktinde uyudun."
Genç adam hafif sitemli sözleriyle yerinden doğruldu. Yere attığı kıyafetlerini giydi. Ardından düşen battaniyeyi genç kızın üzerine örttü. Teni hala afrodizyağın etkisindeydi. Bu yüzden genç kızın yanından ayrılarak masasına oturdu.
Oyalanacak bir şeyler bulmalıydı. Bir kaç mail gelmişti. Onları okuyup cevaplayabilirdi.
Gönderen: Kronos
İleti: Yeni görevin nasıl gidiyor? Gelişme var mı?
Büyük patrondan bir mail gelmişti. Hızlıca yeni bir ileti oluşturarak yazmaya başladı.
Kime: Kronos
İleti: Gezi planları bugün yapıldı. Kimsenin şüphesi üzerimde değil. Fakat okulda kitli kaldım. Afrodit ile birlikte.Maili gönderdikten sonra arkasına yaslandı. Saatlerdir sigara içmemişti. Cebinden bir tane çıkararak yaktı. Bu afet ona sigarayı bile unutturmuştu.
Gönderen: Kronos
İleti: Kim neden seni kitlesin? Üstelik Afrodit ile? Şüpheleri üzerine çekmediğine emin misin?
Kaşlarını çattı. Spor hocasının yaptığından adım kadar emindi. Bugün odasına gelmiş, onunla flört etmeye çalışmıştı. Karşılığını alamayınca da belli ki böyle bir öç almak istemişti.
Kime: Kronos
İleti: Öğretmenlerden biri yaptı. Şüphesi yok. Duygularına karşılık vermedim. Karşılığında da afrodizyak aromalı içeceklerle beni buraya kitledi. Bir dahakine içeceğimin içeriklerine bakmadan ağzımı sürersem şerefsizim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aphrodite • Venüs (+18)
Teen FictionYaptığım şey ve bulunduğum ortam tamamen takdire şayandı. Fakat Şeytan, kafasını kaldırıp bir kez bile bakmamıştı. Buraya ne zorluklarla geldiğimin farkında mıydı? "Bana bakacak mısın artık?" Şeytan, önündeki kağıtlardan kafasını kaldırmadan sorumu...