Selam gençler!
Sürekli burada olamıyorum bunun için sizden özür dilerim. Kısa zamanda telafi ederiz diye umuyorum bu durumu.
İyi okumalar!
Zevk.
Zevk anlayışınız nedir? Nelerden hoşlanırsınız? Zevk için sevmediğiniz bir şeyi yapar mısınız?
Ya da...
Zevk için sevmediğiniz biriyle yatar mısınız?
*
Elimdeki boş kutuyu tezgaha bıraktım. O an farketmiştim. Ellerim titriyordu. Arkamdaki beden yerini koruyordu. Ve bir de boynumdaki nefes.
"Durduramıyorum kendimi..."
Savaş'ın inlercesine konuşması doldurdu kulaklarımı. Elleri belime sarılarak beni daha da kendine çekti.
"Ne bu?"
Sorusunun cevabını net şekilde biliyordum fakat bunu nasıl açıklardım? Kendim bile neden bu içeceklerin buraya konulduğunu bilmezken hem de.
Savaş beni döndürerek tezgaha oturttu. Ardından bacaklarımın arasına yerleşerek ellerini tekrar belime doladı. Nefesi yüzüme vuruyordu. Dudaklarımız arasında belli belirsiz santimler vardı.
"Birini hiç bu kadar istememiştim. "
Kafamı zorla geriye doğru çektim. Savaş benden daha çok içtiği için daha fazla etki altında olduğunu anlamıştım. Bu his dejavu gibi gelmişti.
"Yaptığın soğuk içecek. "
Savaş anlamamış gibi suratıma baktı.
"Ne koydun içine?"
Eliyle az önce tezgaha bıraktığım kutuyu gösterdi.
"Peki içeriğini okumadın mı?"
Başını iki yana salladı.
"O kadar sıcak ki, üzerini bile okumadan boşalttım sürahiye. "
Kutuyu elime alarak yazıyı Savaş'a çevirdim. Okuduğu anda gözleri büyüdü. Ardından bacaklarımın arasından çıkarak bir iki adım geriye gitti.
"Ben... Özür dilerim. Bilseydim koymazdım. Zaten bu içecekler neden burada ki?"
Önceki sınavları düşündüm. Hepsi yatakta bitiyordu. Muhtemelen herkes bizim gibi bu içeceklerden içmişti. Sonrası malum.
Yani Araf beni elleriyle Savaş'ın önüne mi atmıştı?
"Sen nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun? Vücudum alev alır gibi yanıyor. Kasıklarım zonkluyor. Nefesimi bile kontrol edemiyorum. "
Tezgahtan inerek Savaş'a doğru bir iki adım attım.
"Yanlışlıkla da olsa daha önce tecrübe etmişliğim oldu. Ama asıl sebep, sex yapmayı bu kadar basit görmeyişim. "
Savaş ilerleyerek koltuğa oturdu.
"Ne kadar anlarsın bilmiyorum ama hiçbir his beslemediğim bir insanla yapacağım sexin bana tek verebileceği şey mide bulantısı olur. "
Savaş kafasını geriye atarak güldü.
"Kendimi kocama saklıyorum desene sen şuna. "
Mutfaktan bir bardak su alıp Savaş'a uzattım. Afrodizyak etkisinden kurtulması gerekiyordu. Ardından bende kendime bir bardak su alıp yanına oturdum.
"Nasıl anlamak istersen artık..."
Savaş tekrar güldü. Ardından yüzü sinirli bir ifade aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aphrodite • Venüs (+18)
Teen FictionYaptığım şey ve bulunduğum ortam tamamen takdire şayandı. Fakat Şeytan, kafasını kaldırıp bir kez bile bakmamıştı. Buraya ne zorluklarla geldiğimin farkında mıydı? "Bana bakacak mısın artık?" Şeytan, önündeki kağıtlardan kafasını kaldırmadan sorumu...